שלי בלי מסיכה (93)  |  

איך נראית מנהיגת מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', בלי מסיכה? לא כל-כך טוב. ניתן לראות בפניה ניצנים של צביעות ואפילו יהירות. נחמיה שטרסלר: "מדובר במי שלא כיהנה מעולם בתפקיד מיניסטריאלי ומי שאין לה שום ניסיון בנושאי חוץ וביטחון. גם בנושאי כלכלה וחברה היא מאחזת עיניים"
 
ישראל מצטיינת יותר מכל מדינה אחרת בעולם במספרם של המועמדים בעיני עצמם לתפקיד ראש הממשלה. ללא קושי ניתן לספור על שלוש ידיים את מספרם של שרי הממשלה הסבורים שהם ראויים לכהן בתפקיד קשה ומורכב זה, כולל כאלה שאין להם בכלל רקע ביטחוני לקבל הכרעות גורליות לעתיד המדינה. לא צריך להתאמץ יתר על המידה כדי לאתר קהילה נכבדה של חברי כנסת, ראשי ערים, אישי ציבור ואקדמיה שסבורים שאם ייבחרו לתפקיד ראש הממשלה יוכלו להתמודד עם הבעיות הקשות והמורכבות של המדינה.

לשבחה קצר המועד של מנהיגת מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', נאמר בשעתו אחרי שנבחרה לתפקיד רם-דרג זה, כי היא הודיעה במפורש שעיניה אינן נשואות לכס ראש הממשלה. שלי הבינה אולי בחושיה הבריאים שהיא חסרת ניסיון בסיסי בנושאים מדיניים וביטחוניים, וברזומה שלה לא מופיעים כלל תפקידים ביצועיים משמעותיים.

אבל אחרי שיריבתה הפוליטית ח"כ ציפי לבני כשלה בבחירות הפנימיות בקדימה ונאלצה להעביר את הנהגת המפלגה לח"כ שאול מופז, עלה לפתע מפלס היהירות של שלי. באופן מפתיע החליטה יחימוביץ', אחרי שצברה כנראה במשך כמה חודשים בקורס מזורז כישורים מתאימים ויכולת הנהגה לאומית, שהיא מועמדת ראויה לראשות הממשלה וקראה תיגר על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כתב על כך השבוע הפרשן הכלכלי של הארץ, נחמיה שטרסלר: "אין גבול לעזות המצח. הרי מדובר במי שלא כיהנה מעולם בתפקיד מיניסטריאלי ומי שאין לה שום ניסיון בנושאי חוץ וביטחון. גם בנושאי כלכלה וחברה היא מאחזת עיניים. היא נוהגת לדבר גבוהה-גבוהה על סוציאליזם אבל אינה סוציאליסטית בכלל. במקום אידיאולוגיה היא פיתחה זיווג משונה של פופוליזם ורייטינג".

הבגידה בפרץ עם עיני 
מי שגם הניד בראשו היה שר הביטחון לשעבר, ח"כ עמיר פרץ, שמכיר אותה מקרוב ויודע אלו מטלות כבדות-משקל מונחות על כתפיו הרחבות של ראש ממשלת ישראל. ח"כ פרץ היה זה ששכנע בשעתו את שלי, בעת שהייתה עיתונאית מוערכת בעלת רגישות חברתית אמיתית, לנטוש את המצלמה והמיקרופון ולצלול לחיים הפוליטיים. (זמן קצר ביותר לפני שחצתה את הקווים, הספיקה שלי לעבור עבירה אתית חמורה בכך שראיינה את מטיבה ח"כ פרץ בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2).

מסתבר ששלי השתלבה היטב בחיים הפוליטיים העכורים ובגדה בח"כ פרץ אחרי שחברה אל אויבו הפוליטי במפלגה, יו"ר ההסתדרות עופר עיני. גם עיני נושא על דש בגדו תו של בוגד פוליטי בח"כ פרץ, האיש שגידל אותו ודחף אותו לראשות ההסתדרות כיורשו. אחרי כל זאת, אין להתפלא על כך ששלי בלמה באחרונה את מועמדותו של ח"כ עמיר פרץ לתפקיד מועמדה של מפלגת העבודה לראשות ההסתדרות, ובכך סללה למעשה את הדרך לעיני לכהונה נוספת.

הגנה על שחיתות בהסתדרות 
מאבקה הבלתי נלאה של ח"כ שלי יחימוביץ' למען שמירת שלטון החוק, פעילותה המתמשכת נגד החיבור ההרסני בין ההון לבין השלטון ויוזמתה הברוכה להקמת שדולה פרלמנטארית נגד שחיתות, זיכו אותה בשנת 2007 בקבלת אות אומ"ץ. שלי קיבלה את האות בזכות ולא בחסד. אבל בעת "ספירת מלאי", אי-אפשר להתעלם מכמה חריקות וחריגות שנראו לנו תמוהות בלי לשון של המעטה.

כך, למשל, הבינה תנועת אומ"ץ הודות להצתה מוקדמת שלה, מדוע נמנעה שלי בעקשנות לצרף להצעת החוק המעניק הגנה על חושפי שחיתויות סעיף הכולל גם הגנה על אלה שעשו זאת בארגוני עובדים. לשלי היה חשוב כנראה שלא יחשפו מעשי שחיתות בין כותלי ההסתדרות שבה פועל בן-בריתה הפוליטי עיני. למרות אמצעי בלימה אלה, נחשפו בחודשים האחרונים על-ידי אומ"ץ, News1 ותוכנית "המקור" בערוץ 10, שורה של מעשי שחיתות לכאורה שבהם מעורב עיני. המשטרה חוקרת בימים אלה את הפרשות הללו וקולה של שלי נדם.

הגנה היקפית מוזרה לדליה 
לא פחות מכך הטרידה אותנו שאלת ההגנה ההיקפית המוזרה שהעניקה ח"כ יחימוביץ' ליו"ר הכנסת לשעבר, ח"כ דליה איציק, כאשר כיהנה כיו"ר ועדת האתיקה של הכנסת. אומ"ץ העבירה חומרים מרשיעים נגד ח"כ איציק בכמה תחומים לבדיקת מבקר המדינה, בהנחה שהחומרים יצדיקו דוח ביקורת חריף ויועברו ליועץ המשפטי לממשלה כדי שיכריע אם יש מקום להורות על חקירת משטרה פלילית נגד איציק.

למרבה ההפתעה, הדוח שפרסם מבקר המדינה על מעלליה של ח"כ איציק היה צמחוני וגרם להרמת גבות בקרב גורמים שונים המכירים את העובדות המסואבות לאשורן. במקום אנחה מדוח חמור שהיה בלתי נמנע, זכתה ח"כ איציק להנחה של סוף העונה.

במקביל להעברת החומרים למבקר המדינה, הגישה אומ"ץ בחודש נובמבר 2009 לוועדת האתיקה של הכנסת, קובלנה נגד ח"כ איציק בגין עבירות על תקנון הכנסת ופגיעה במינהל תקין וטוהר המידות, שחלקן בוצעו בין כותלי המשכן בתקופת כהונתה כיו"ר הכנסת וביקשה לדון בה בנפרד. ח"כ יחימוביץ' התחמקה לאורך כחצי שנה מלדון בקובלנה מסיבות שאני יכול לנחשן ונימקה זאת בכך שהיא ממתינה לדוח מבקר המדינה. בתקופה זו הפעילה איציק הכוחנית וחסרת-המעצורים לחצים כפולים הן על משרד מבקר המדינה והן על חברי ועדת האתיקה. המידע שמור ומתויק באומ"ץ.

אחרי שפורסם הדוח, אומ"ץ פנתה פעם נוספת אל ח"כ יחימוביץ' בחודש מאי 2010 וביקשה ממנה לדון בקובלנתה נגד ח"כ איציק. בפנייה נאמר: "תנועת אומ"ץ הגישה בשעתו קובלנה נגד ח"כ דליה איציק בגין שימוש בכספי ציבור לתועלתה הפרטית, שחרג מכללי המנהל התקין.

"ב-1 בדצמבר 2009 הודעת לנו כי ועדת האתיקה תדון בקובלנה לאחר שתקבל לידיה את דוח מבקר המדינה בעניין זה".

"מאחר שמבקר המדינה הגיש הבוקר את הדוח שלו ליו"ר הכנסת, הכולל פרק מיוחד על הכנסת לרבות על יו"ר הכנסת לשעבר דליה איציק, אנו מבקשים מהוועדה להמשיך בדיוניה בנושא זה.

אנו מבקשים להעיר שהעובדה שמבקר המדינה נהג בסלחנות כלפי ח"כ איציק, אינה משחררת לדעתנו את הוועדה שאת עומדת בראשה מלדון בנושא לגופו של עניין ובמלוא כובד הראש".

בחודש אוגוסט 2010 הודיעה לנו ח"כ יחימוביץ' בשעה לא טובה ולא מוצלחת, כי ועדת האתיקה החליטה ש"לאור קביעתו של מבקר המדינה שלפיה לא מצא לנכון להצביע על דופי בפעילותה של ח"כ דליה איציק, החליטה ועדת האתיקה של הכנסת כי אין במעשיה משום הפרת אחד מכללי האתיקה". החלטה זו הייתה בדיחה במערומיה שלא הביאה כבוד לוועדה ולעומדת בראשה.

ניצנים של צביעות 
בדרך להגשמת חלומה לראשות הממשלה עשתה שלי כמה מהלכים שניתן לפרשם כניצני צביעות. כאשר פרצה מחאת הקוטג' היקר, לא יצאה שלי מעורה ולא הפריעה לה העובדה שהצרכנים משלמים מחיר מופקע לתנובה. צריך לזכור שהיה זה בתקופת הפריימריז במפלגת העבודה וכל קשר אינו מקרי בהחלט.

והלאה: שלי הביעה תמיכה בוועדים הגדולים במשק (חברת החשמל, נמלים, רכבת ועוד) ולא הפריע לה שהמדובר הוא בקבוצות לחץ שלוחות-רסן שמחזיקות את המדינה בגרונה ונוהגות באזרחים כבני-ערובה. שלי רואה אולי לנגד עיניה את גולדה מאיר, האישה הראשונה שכיהנה כראש הממשלה.

העובדה שלפני זמן קצר נתנה שלי את ידה לבחירתו של משה דבוש כאחד מנציגי מפלגת העבודה בדירקטוריון החדש של הקק"ל, למרות שבעבר הוא הורשע על-ידי בית משפט השלום ברמלה בעבירות של קבלת שוחד ואף ריצה עונש מאסר, זועקת לשמיים הפוליטיים. חוסר הרגישות של מנהיגת מפלגת העבודה לעברו הפלילי של הנציג הציוני מדאיג ומבשר רעות.

לסיום רציתי להביא לידיעתה של שלי, שבטרם התמנתה גולדה כראש הממשלה, היא מילאה את התפקידים הבאים: ראש המחלקה המדינית של הסוכנות היהודית (בין השאר קיימה בתוקף תפקידה שיחות סודיות עם המלך עבדאללה בירדן ועם אישים בינלאומיים לפני הקמת המדינה), צירת ישראל במוסקבה, שרת העבודה, שרת החוץ ומזכירת מפא"י. כל מילה נוספת מיותרת.


      
 

הוספת תגובה חדשה
שם

עד 250 תווים
תגובה
קוד
תגובות
  • דבורה
    28/01/2013 18:54:07
    שלום מזמן נעלמה לי איפה אתה אזמה יהיה עם שלינו נכנסת או יוצאת להדפק בתחת של עצמה הנבלה הרסה לנו את המפלגה הכניסה צעירים בלי נסיון הזבל הלכה עיתםבהבגנו
  • חנן וייס, סאל מיל
    03/12/2012 21:25:37


    בארה"ב הנשיא נשוי (אובמה ובוש וברק שלנו , ולהבדיל, פרס ושלי) ובעל תואר שני מתקדם , רצוי במנהל עסקים (אובמה הנו JD, מעין דר' למשפטים).
  • ניצנה
    25/11/2012 18:21:36
    למה הענקת לה אות אומץ???? אתה מה זה צבוע
  • שלי תחסל את ישראל
    07/11/2012 15:03:29
    https://www.facebook.com/pages/שלי-יחימוביץ-תחסל-את-ישראל/381768771901329
  • חבר הסתדרות
    16/04/2012 21:12:47
    משל העורב והזרזיר: שלי בחורה חכמה יודעת לנצל הזדמנויות ומדרגות שקופות לטפס עליהן. אופורטוניסטית בחסות חלקלקות לשון זה שנטשה חבר והלכה בעקבות ויחד עם העופר ודואגת לאיציק, רק מנקה האבק ומלמד מי היא וכנראה אל מי תחבור לאחר הבחירות.אין זה מבטל מעשים חיוביים שעשתה, אך הם בטלים בשישים
  • ליואב
    16/04/2012 16:35:25
    אתה צודק
  • יואב
    16/04/2012 14:15:49
    אין דאגה, שלי לא תהיה ראש הממשלה הבאה, מקסמום תתנסה כשרה בקואליציה, או ראש האופוזיציה, יהיה לנו מספיק זמן לבחון אותה.
  • אורי ז.
    15/04/2012 15:18:29
    כל הכבוד לך על אומץ ליבך. אני חושב שמאמרך ידרבן את יחימוביץ' לתקן את דרכיה, ולו מתוך שיקולים תועלתיים – לשמור על מעמדה הציבורי כמנהיגה חברתית נקיית כפיים.
    בכלל, אין סיכוי לבנות מדינת רווחה בחברה מושחתת. מכאן החשיבות הרבה שנודעת למאבקך בהקשרים רחבים. אני מקווה שהיועמ"ש כבר מנהל חקירה נמרצת ביחס לשיבוש הליכי המשפט שלי עם מכללת יזרעאל. אף עניין זה אינו נקודתי ואישי בלבד, אלא מערכתי.

  • תגובתי לאריה אבנרי שושי פ
    15/04/2012 13:49:48
    תודתי הוקרתי על כתבותייך כעתונאי חוקר אמיץ ונחוש, עם להט בלתי נלאה, במלחמתך נגד שודדי הקופה הצבורית. גאה להיות ב"אומץ" ולקחת חלק במיגור השחיתות
  • אורי
    15/04/2012 08:01:22
    שלי יחימוביץ צריכה להיות שלש שנים סגן שר , חמש שנים שרה ואז אחרי שנעקוב אחר כושר הביצוע שלה נדע מה היא שווה
  • פ.כ.
    14/04/2012 23:35:49
    למתמטיקאי, האדם הסביר, אדוני! המילה עובדה כפשוטה, היא אמירה המשקפת מציאות - אמירה שהיא אמת. ישנם פירושים למילה בתחום הפילוסופיה, המדע, בית המשפט וזה בהחלט מרתק..... לא רק מתמטיקאים. כך או כך , אקבל הצעתך בברכה ואזהר בהחלטותיי.
  • זאב
    14/04/2012 22:22:22
    היי אריה,
    מאמר מצויין, טוב שיש מישהו כמוך שמסיר את מסווה הצביעות. מבאס שכל מי שהכרתי בחיי כאדם הגון וכחבר טוב [כך חשבתי על כל פנים] מן הרגע שהפך לפוליטיקאי הפך למושחת ונבזה שלא רואה אותך ממטר אם אתה לא יכול להביא לו תועלת.
    אני מקווה אריה ידידי שלא תרוץ לפוליטיקה. כי אני חושש מה יקרה לקומץ ידידיי שאפשר לספור אותם על אצבעות יד אחת של בוגר קורס חבלה.

  • נמר
    14/04/2012 20:07:49
    לא הכל פורסם עדיין. זו רק מנה ראשונה
  • מור
    14/04/2012 11:21:53
    מה האלטרנטיבה שלנו ? אני בוחרת בשלי למרות חסרונותייה מופז משנה את דעותיו מהיום למחר, בביבי איני בוטחת, את ברק אני מתעבת. בוחרת בשלי.
  • חדוה יחזקאלי
    14/04/2012 09:14:18
    אכן מילים כדורבנות. לצערי הרב השחיתות מבעבעת בתוך שולחן הכנסת ונבחרי הציבור עושים במצעם ככל העולה על רוחם, הכל על פי אינטרסים צרים.
  • דפנה
    13/04/2012 18:04:50
    אני מקווה מאוד שלא מדובר באחוות נשים, כי זה לא!!! הגיע הזמן שייבנה מבחן מעשי שמטרתו לבחון את הגבולות "מותר או אסור" של נבחרי ציבור לפני היבחרם.
  • שלי האדומה?
    13/04/2012 17:57:05
    היא בקושי ירקרקה...בודאי שאינה מסכנת את ביבי. ובתור ירוקה חבריה למפלגה במילא יאכלו גם אותה לתאבון
  • גילה
    13/04/2012 14:18:31
    אריה אתה חד כתער ופוקח עיניים!
  • יחימוביץ ברחה מהצבעת התקציב שתקפה
    13/04/2012 14:05:08
    ח"כ שלי יחימוביץ, כשהיתה בקואליציית הליכוד-עבודה, ברחה מההצבעה בכנסת ב-29.12.2010 על תקציב המדינה, אותו היא תקפה בחריפות, במקום להצביע נגדו. לעומתה ח"כ דניאל בן סימון מהעבודה לא חשש להצביע נגד התקציב. מסתבר שיחימוביץ למדה מראש מפלגתה לשעבר אהוד ברח לברוח מהמערכה.
  • יחימוביץ מריונטה של עיני והוועדים
    13/04/2012 13:45:55
    יחימוביץ תמכה בשביתות עובדי הוועדים הגדולים והשמנים, הניזונים מכספי משלם המסים הקטן, אך מתיימרת כ"חברתית". היא מריונטה של עיני שליט מפלגת השבתת העבודה
  • Eli
    13/04/2012 14:03:08
    Does SHELI have a deal with BIBI
    He helped her to get elected and in return she will be in his government very quietly
    As you see she does not attack him and did not chose a side with the social unrest she was very !!! quiet. You are doing a great job

  • יחימוביץ איפשרה ניגוד עניינים לח"כ כץ
    13/04/2012 13:31:06
    כיו"ר ועדת האתיקה איפשרה ח"כ שלי יחימובוביץ למקורבה ח"כ חיים כץ מהליכוד, ניגוד עניינים ממושך כר' ארגון עובדי התע"א בחל"ת מ-1999, וביטלה מגבלת ה-4 שנים
  • מנחם
    13/04/2012 12:55:20
    רוזבלום בהארץ כתב על נתניהו נתניהו התגלה שוב כפוליטקאי קטן תחמן וחסר עמוד שידרה . אינך יודע למה התכוון ומה כוונתו להשיג.
    מנהיג לא אמין
  • אריה אבנרי משיב לאורי בן יוסף
    13/04/2012 12:08:35
    שלום לך
    אני מודה לך על פנייתך. לאומ"ץ אין שום שיקולים זרים או פוליטיים היינו מעורבים בפרשות "תנובה" בכמה אספקטים לאורך השנים אתה מוזמן לגלוש באתר שלנו ולהיווכח.

  • שושפרי
    13/04/2012 12:00:36
    כל השמאלנים שבחרו בציפי ליבני ייבחרו שלי יחימוביץ. לדעתי, היא הרעה במיעוטו אין לנו מנהיג לבחור: מופז עדיין נעלם עבורי. נתניהו, שקרניהו. לא אמין
  • אורי בן יוסף
    13/04/2012 11:52:29
    מר אבנרי
    בפרסום האחרון שלך "שלי ללא מסכה" הזכרת את מחאת הקוטג' אליה הגברת שלי יחמוביץ לא התחברה ואני אוסיף אל הכרזתה "אני אוהבת קוטג'". הזכרת שימי הפריימריס הם היו כנראה הסיבה. ובכן מר אבנרי ברצוני להגיד לך שהבעיה אינה שלי, אינה הפריימריס אלה פחדנותם של גופים אפילו כמו אומ"ץ. במחאת הקוטג' יצאו המפגינים כנגד המחלבות. למה דווקא נגד המחלבות אינני יודע, אבל מה שמפליא אותי הוא ההתמדה של המפגנים ומה שלא מפליא אותי הוא התעלמותם של כל המי ומי משרשרת המזון של הקוטג'. כן מר אבנרי לקוטג' יש שרשרת מזון ושרשרת המזון הזו היא הרפתן/ים, מועצת החלב, הפוליטיקאים, התקשורת, גופים כמו אומ"ץ ורק בסוף בסוף המחלבות והרשתות הקמעוניות. ואת ההתחלה של שרשרת המזון גם אתה וגם גוף אמיץ כמו אומ"ץ לא מוכן לחקור / לבדוק / לחשוף. מחיר יצורו של ליטר חלב בכל רפת ורפת זה סוד כל כך בטחוני שאפילו הכור בדימונה לא עומד על קצה קצהו של הסיווג הביטחוני שלו. תנועת אומ"ץ כבר שנה לאחר מחאת הקוטג' עדיין איננה מוכנה להגיש בג"ץ שיחשוף בפניה את סודות הנהלת החשבונות של הרפתות בישראל, את סודות הנהלת החשבונות של מועצת החלב בישראל, את סודותיהם של נערי האוצר בדרך הנלוזה של שחיתות משק החלב וכד... את השיקולים של שלי יחמוביץ אני מבין, ההתישבות העובדת היא הגרעין הקשה של מחנה השמאל בישראל ואסור לה לתקוע כדור ברכתה הפוליטית. אלה ואחרים הם שיקוליהם של רבים "וטובים" כמו יאיר לפיד, לבני , מופז וכד...אשמח לדעת מה השיקולים שלך ושל אומ"ץ בהשתתפות הסודית הזאת.
  • לצב השעה
    13/04/2012 12:01:43
    אתה צודק. יש לה קופת שרצים
  • צב השעה
    13/04/2012 11:40:39
    הי אריה
    חבל שאת ועד עובדי התעשיה האוירית והעומד בראשו - ח"כ חיים כץ אינך מזכיר. שלי יחימוביץ נבחרה רק בזכותו של חבר שלה - חיים כץ, שהוציא אלפי עובדי
  • ליהורם הלוי
    13/04/2012 11:30:20
    המאבק בשחיתות הינו גם תובעני ומסוכן. בפתח מחכות תביעות דיבה שבגינן חושף שחיתות עלול לשלם מכיסו הפרטי סכומי עתק
  • ל"אובד" מדינה
    13/04/2012 10:18:35
    אתה צודק!!!!!!
  • אובד מדינה
    13/04/2012 10:13:52
    כישורו העיקרי של ביבי הוא: הזגזוג. כישור המשנה העיקרי שלו הוא הפרחת בלונים ממולאים באוויר חם והשמעת סיסמאות חסרות שחר ובסיס. כישור משנה נוסף הוא היותו פקוד נאמן של שרה שבחוכמתה הרבה כפסיכולוגית היא ממנה ומפטרת את אנשי לשכתו. ואידך זיל גמור.
  • יהורם הלוי
    13/04/2012 10:11:16
    לזכותו של מר אבנרי יאמר כי מלחמתו הסזיפית הנה בשחיתות בלבד ולא משנה אם המושחת שייך לשמאל או לימין. המלחמה בשחיתות ובמושחתים היא קשה ביותר.
  • קורןנאוה טבריה
    13/04/2012 10:07:04
    איך זה שתומכיה לא שואלים שאלות ונוהים כעדר אחרי כל נציג(ה) שהתשקורת מחליטה להריץ?!להזכירכם עד היום לא נדרשה יחימוביץ להגיב על התנהלותו של עופר עיני?!כמי שיש לה לומר על כל דבר ממלאה פיה מים?!כבר אמרתי מיליון פעמים:0מולנות זה המקצוע השני העתיק בעולם!
  • סוציאל דמוקרט,עלק
    13/04/2012 10:06:21
    שלי פגעה בעובדים הסוציאלים שלי עשתה יד אחת עם עיני נגד העובדים הסוציאלים. למה? כדי להגן על הכבוד המפוקפק של עיני שהרס את השביתה .שלי לא מבינה דבר במצוקות חברתיות. אולי היא מבינה בטיקונים ויודעת לסחוט מהם תרומות. הטפשים הקבועים שפעם היו אוהדי הפועל והיום לא זוכרים איך נראה כדור, ילכו להצביע עבורה
  • אוריאל
    12/04/2012 18:49:53
    שלי יחימוביץ מאמינה בדרך שלה. אבל מכאן ועד ראש ממשלה יהיה עליה לאכול הרבה חצץ עד שאפשר יהיה להאמין שיש בכוחה לעשות זאת.תחזית שלי, אין סיכוי.
  • לפ כ,
    12/04/2012 18:49:42
    כל הכבוד לך. המאמר מבוסס על שילוב מאלף של דברי פרשנות המבוססים על עובדות מוצקות. מטבע הדברים שהפרשנות אינה סוביקטיבית אלא אוביקטיבית
  • לפ.כ.
    12/04/2012 17:41:02
    כמתמטיקאי וכאדם סביר, הייתי מציע לך להיזהר כשאתה מחליט כי פרשנות סובייקטיבית, מאמרים, דעה אישית וכד' מהווים "עובדות".
  • ש.י.
    12/04/2012 17:32:06
    שטרסלר פרשן פוליטי וחברתי? מוערך? הלו - נא להתעורר! מדובר בפרשן כלכלי בלבד שדעותיו קפיטליסטיות - חזיריות בדיוק כמו ממשלת הפחד של נתניהו.

  • לאיילת
    12/04/2012 16:26:17
    שלי תהיה הראשונה שתזחל לממשלתו הבאה של נתניהו. חבל שאת לא מבינה זאת
  • פ.כ.
    12/04/2012 15:57:30
    איילת, גבירתי! קראי שוב את הכתבה. אלה הן עובדות ולא הכפשה. אין צורך להעלב. נתניהו ????? הרע במיעוטו לאור משבר המנהיגות.
  • YARA113
    12/04/2012 15:21:13
    מקווה לא לראות בכנסת את איציק,יחימוביץ ,דרעי ומופז. בתקווה גם שריבלין לא יהיה נשיא. עצוב שאין אדם ראוי לתפקיד רוה"מ או נשיא. חברתי מזמן טבע בים.
  • לאיילת
    12/04/2012 14:54:23
    לא היתה כל כוונה להכפיש את שלי אלא להסיר את המסכה מעל פניה. שטרסלר הוא פרשן פוליטי וחברתי מוערך של עתון הארץ והערוץ השני
  • אלמוני
    12/04/2012 14:19:03
    שגעון הגדלות קלקל ליחמוביץ את היעוד שלה ברגע שאיבדה את הפרופרציות החלה יחימוביץ לגלוש במידרון.
  • יוא"ב
    12/04/2012 14:14:32
    מר אבנרי יכול להסיר דאגה מליבו, אני מסתכן בנבואה, אבל הגברת לא תהיה ראש ממשלה.
  • איילת
    12/04/2012 12:58:44
    אבנרי, הפעם אכזבת! כמה עצוב שכדי להכפיש מנהיגה ראויה כמו שלי אתה "נעזר" בשטרסלר" ודומיו שהינם מלככי פנכתו של נתניהו וממשלתו הדיקטטורית וחסרת הלב.
  • אמיר
    12/04/2012 12:29:40
    מבקר המדינה זיכה את איציק מאשמות חמורות, היא עשויה לא להבחר לכנסת. ח"כ ריבלין עשוי להבחר. לנשיאות מגיע לו בזכות ובגדול
  • שי
    12/04/2012 12:26:57
    קראתי את ספרו של מוטי גילת. ספר מעמיק ומקיף נגד שחיתות דרעי רק חוק משלים ימנע ממנו להבחר. "אומץ" חייבת לפעול נגד כניסת דרעי לכנסת
  • ברכות למעוזיה סגל שושפרי
    12/04/2012 12:17:02
    כשהייתי ב"אמיתי" מעוזיה סגל היה מבכירי העמותה נגד השחיתות הצבורית. קראתי שהוא מעומד בהסתדרות מרחב ת"א הוא ראוי בהחלט. ברכות מכל הלב.
  • ליאור
    12/04/2012 12:06:17
    אסור שדרעי ייכנס לכנסת. מוטי גילת שוחח בשדור נגדו ...חיבר ספר אשמה על דרעי שהיה פושע סידרתי לאורך שנים. מקווה שהמחוקקים ייפעלו נגד החזרתו
  • בן דוגית
    12/04/2012 11:58:26
    אמירה מושחזת כתער, חריפה כפלפל אמיתי, חובטת ביחימוביץ כמו באגרוף טייסוני הצעיר.
    זו רשימה בה אבנרי מציג מחדש את יכולתו המובהקת לפשוט את עורו של היעד.
  • נ ח ו ם
    12/04/2012 12:03:01
    כל הכבוד לח"כ ריבלין שזעק נגד חזרתו של דרעי לכנסת. פושע שריצה את עונשו בבית הסוהר . , אסור שיחזור לבית המחוקקים. אריה אתה חייב לפעול בנדון
  • רוני
    12/04/2012 12:00:47
    לראות את איציק דליה בבמת המנצחים עם מופז הצחיקה אותי. היא חיה באשליות באם תבחר שוב לכנסת. קדימה תהיה מפלגה קטנה ומופז ייקח את מקורביו בלבד.
  • שושפרי
    12/04/2012 11:47:46
    בעיית איציק מאחורנו לכן שלי יחימוביץ חייבת להלחם למניעת דרעי לחזור לבית המחוקקים. רק חוק ראוי, ימנע ממנ ו להכנס. פושע ענק
  • יריב
    12/04/2012 11:52:23
    ניתוח מצוין אריה, ברגע ששלי תמכה ללא פשרות בעופר עיני למזכ"ל ההסתדרות היא איבדה מאמינותה. עופר עייני תחת חקירות.
    עיצוב: סטודיו נעמה