המקופח הלאומי (121)  |  

סילבן שלום חש שהוא איש בשורה המסוגל להביא את הישועה לעם ישראל בעזרתה של אשת החיל שלו ג'ודי, שלא תנוח ולא תשקוט עד ש"סטיב" שלה יהיה ראש הממשלה. הוא מחשיב עצמו כאובמה הישראלי ונותן לכך ביטוי מוחשי במערכת הבחירות. מי שעומד בדרכו הוא שנוא-נפשו רה"מ בנימין נתניהו  סילבן שלום - עגל מועד
 

מבצע "עמוד ענן" היווה הזדמנות פז למשנה לראש הממשלה ולשר לענייני הנגב והגליל, סילבן שלום, לעלות מחדש בעוצמה רבה על המפה הפוליטית ערב הבחירות ולצבור לעצמו נקודות, כי המצב בדרום המדינה עומד בראש דאגותיו ואינו מסיר שינה מעיניו.

בימים האחרונים, אי-אפשר היה כמעט לצפות בשידורים הישירים בטלוויזיה ולהאזין לגל הפתוח של הרדיו מבלי להיתקל בסילבן הידען הבלתי-נלאה מדבר על הכל מול המצלמות והמיקרופונים שהוא "חולה" עליהם בימים וחולם עליהם בלילות.

סילבן פה וסילבן שם. על מה הוא לא דיבר: מהלך המבצע, התפתחויות הצפויות במדינה, מערכות היחסים הבינלאומיות, המצב במזרח התיכון החדש, הבעיות החברתיות, הפגיעה בכלכלה, תחושתם של תושבי המקלטים וכמובן תחזית הבחירות.

בכל הראיונות הללו דאג, כמובן, סילבן להדגיש את התואר הפיקטיבי של המשנה לראש הממשלה, והצניע את העובדה שהוא אינו נמנה עם תשעת השרים שקובעים בחשאי את המהלכים הביטחוניים במדינה.

כאשר נשאל על מדיניות החיסולים הנוכחית של ראשי החמאס והג'יהאד האיסלאמי, סיפר על חיסולים שהיו בעבר בתקופה בה היה בתפקיד ביצועי. עליבותו של סילבן בלטה לעין ולאוזן כאשר הופיע על תקן של מומחה צבאי. הסמל (במיל.) הלא-קרבי סילבן שלום ניסה להתחרות במשנה לראש הממשלה המקביל לו, רב-אלוף (במיל.) משה (בוגי) יעלון.

למרבה הפלא, חלק מהראיונות נעשו בעיקר בעיר שדרות. אף אחד מהראיונות לא היה ספונטאני, של אנשי תקשורת שמראיינים ביקור אותנטי של איש ציבור שמגיע לשטח המצוי בתחום אחריותו המיניסטריאלית, שלא על-מנת לקבל כותרות מראש.

1. המושכת בחוטים של סטיב 
כמעט בכל ראיון לא שכח סילבן להזכיר שאמו האלמנה מתגוררת בבאר שבע, אבל לא סיפר מדוע הוא לא עבר להתגורר זמנית בדרום המופגז לאות הזדהות ודוגמה אישית, אלא העדיף להמשיך ללון בווילה המפוארת שלו ברמת גן. כאן בווילה ממשיכה רעייתו יהודית, המכונה ג'ודי, לכנות את סילבן בשם החיבה "סטיב", אולי על שמו של איל ההון היהודי-אמריקני סטיב שלום.

הסיקור התקשורתי היה ברובו מבוים ומתוזמן בתיאום עם לקקני תקשורת, חלקם חברים של רעייתו ג'ודי שלום ניר מוזס המנהלת את חייו של בעלה ומכוונת אותם על-פי דוחות תקופתיים, חוות דעת ותחזיות של אסטרולוגים, גרפולוגים, מתקשרים בקלפים, קוראות בקפה ובתה עם לימון. דבר זה ניתן היה להסיק מלוח השידורים היומי שסילבן שלום פרסם השבוע בדף הפייסבוק שלו, שבו קרא למעריציו ולחסידיו להאזין לראיונות שלו.

בראיון האחרון של סילבן בערוץ 2, שנערך באולפן בתל אביב, שעה קלה לפני מועד כניסת הפסקת האש, הוא כבר לא היה במיטבו. כאשר שאלה אותו יונית לוי לאן נעלמה הכרזתו החגיגית, שעל-פיה הנהגת החמאס תחוסל, הכחיש בקול רפה את הדברים שיוחסו לו.

2. בכיין מזרחי מעשירי הארץ 
בעיצומו של מבצע "עמוד ענן" קיבל סילבן שדרוג משמעותי במעמדו אחרי שהאקר זר בלתי-מזוהה חדר לאתר האישי שלו ועשה בו כבתוך שלו. לא לכל איש ציבור חודרים לאתר האישי.

למעשה השתפר מעמדו של סילבן שלום כבר לפני המבצע הצבאי, בעקבות החלטתו של שר התקשורת והרווחה משה כחלון שלא להתמודד בבחירות הבאות ברשימת "הליכוד-ביתנו".

בגלל פיחות בנציגות של עדות המזרח בממשלה ובסיעה הפרלמנטארית, היה ברור שסילבן עשוי לצבור נקודות. אין ספק שהוא ינסה למנף את מוצאו המזרחי כיליד תוניס. לסילבן שלום יש כבר עבר עשיר של בכיינות מזרחית של קיפוח, וזאת למרות שהוא נחשב לאחד מעשירי הארץ בזכות נישואיו לג'ודי - בת למשפחת מוזס עתירת הנכסים.

הונו של שלום - אולי שלא בטובתו, לפחות מהבחינה הפוליטית - בא לו בזכות נישואיו לאשת התקשורת ג׳ודי שלום-ניר-מוזס, הבעלים של 12% ממניות קבוצת ידיעות אחרונות. גם אם מביאים בחשבון ששוויה של קבוצת התקשורת המשפחתית נמצא בצניחה בתקופה האחרונה, הרי ששווי חלקה של שלום-ניר-מוזס עדיין עולה על 100 מיליון שקל.

בדף הפייסבוק שלו איזכר השבוע סילבן שלום פעם נוספת את נשיא ארה"ב ברק אובמה, ולא בכדי. אחרי שאובמה נבחר בשעתו לנשיא ארה"ב והפך להיות התקווה הגדולה של מיליוני אמריקנים מקופחים, ראה עצמו שלום דמות חיקוי של אובמה הישראלי ונתן לכך ביטוי מוחשי במערכת הבחירות.

3. שנוא-נפשם של ג'ודי וסטיב 
סילבן, בכל הנטיות המגלומניות, חש שהוא איש בשורה שמסוגל להביא את הישועה לעם ישראל בעזרתה של אשת החיל ג'ודי, שלא תנוח ולא תשקוט עד שסטיב שלה יהיה ראש הממשלה.

בעבר הוא כיהן כשר האוצר וכשר החוץ, וראה בשני התפקידים האלה מקפצה לתפקיד המועמד לראשות הממשלה. אבל בדומה למשה רבינו, הוא ראה את הארץ המובטחת - הממשלה - מרחוק, ולא הצליח להיכנס אליה כראש הממשלה. מי שעומד בדרכו של סילבן ומפריע לו להנהיג את עם ישראל, הוא לא אחר מאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנוא-נפשם של ג'ודי וסטיב, שיש להם איתו חשבון ארוך ופתוח.

כבר לפני חמש שנים, בשנת 2007, נערכו בחירות לראשות הליכוד. שלום נחשב ליריבו העיקרי של מנהיג המפלגה נתניהו, אולם הוא פרש בהפגנתיות מהמרוץ לראשות המפלגה בשל הקדמת הבחירות הפנימיות, תוך שהוא טוען כי הליכוד מתנהל בנוסח מפלגת הבעת' בסוריה. שלום השאיר את נתניהו כמועמד עיקרי יחיד אל מול פעילים עם כוח מועט במפלגה - משה פייגלין ודני דנון, אותם ניצח נתניהו. בבחירות לכנסת ה-18 הוצב במקום השביעי ברשימת הליכוד לכנסת.

בממשלה הנוכחית נתניהו לא העניק לשלום את תפקיד שר האוצר שבו חשק ומינה אותו לתפקיד חסר השפעה גלובלית - השר לפיתוח אזורי והשר לפיתוח הנגב והגליל, והוסיף לו, כאמור, תואר חסר-חשיבות וריק מתוכן של משנה לראש הממשלה. שלום הודה במספר הזדמנויות, כי לא היה זה התפקיד בו חשק וכי המינוי התרחש כמה דקות לפני השבעת הממשלה, אך הוסיף ואמר כי הוא מעולם לא נהנה משום תפקיד כפי שהוא נהנה בתפקידו כשר לפיתוח הנגב והגליל.

לקראת הבחירות הקרובות הצליח שלום לשפר את יחסיו עם נתניהו, בתקווה שאם נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה הוא יעלה אותו כיתה. ביבי לא שכח לבני הזוג הנוצץ מסע לחישות זדוניות שהתנהל נגדו בשעתו על מצב בריאותו הרעוע, כביכול, ועל השלטון הרודני של רעייתו שרה. אם הוא ירצה לשכוח ולסלוח, מן הסתם תמצא שרה דרכים להזכיר לו ולתבוע את עלבונה.

4. עגל מועד ותרומות אסורות 
סילבן אינו שה תמים כל-כך. ניתן יותר להגדירו אפילו עגל מועד. דבר זה ניתן להסיק מכמה עובדות מאלפות, שחלקן יפורטו בהמשך והמעידות על-כך שסטיב אינו טלית שכולה תכלת. על הטלית יש כמה כתמים בעלי גוון אפור.

מבקר המדינה החל לבדוק בימים האחרונים תלונה של תנועת אומ"ץ נגד שלום, בגין קבלת תרומה אסורה מאיש העסקים השנוי במחלוקת יגאל זילכה.

בפנייה של תנועת אומ"ץ אל מבקר המדינה נאמר:

"באתר News1 התפרסמה הבוקר ידיעה לפיה איש העסקים יגאל זילכה העביר תרומה כפולה אסורה בסך 16,000 ש"ח למשנה לראש הממשלה סילבן שלום עבור הפריימריז בליכוד. מחצית מתרומה זו נרשמה על שמו של זילכה והמחצית השנייה נרשמה כתרומה שניתנה כביכול על-ידי שותפו אברהם קלדרון.

"על-פי הפרסום התברר כי קלדרון לא ידע על התרומה שניתנה בשמו. המשמעות היא שהמחצית השנייה של התרומה שניתנה על-שמו של קלדרון הנה בלתי-חוקית ומהווה עבירה על החוק. בהקשר לכך ראוי לציין כי הדיווח שנתן זילכה בשעתו למבקר המדינה היה כוזב.

"חוק המפלגות תשנ"ב-1992 מגביל כידוע את קבלת התרומות לסכום של 10,000 ש"ח בלבד. אנו פונים אליך בבקשה לברר אלו עבירות נעברו כאן ומה מידת אחריותו של השר שלום".

5. שיתוף פעולה עם מורשע בפלילים 
מסתבר שלסטיב לא הייתה בעיה לחבור אל אישים שהורשעו בפלילים והיו מוכרים היטב למשטרה. אחד מהם היה העבריין הרמת-גני המנוח, שלומי עוז, שהיה גם חברו הקרוב של ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט. מסתבר שסילבן, האישיות הפוליטית הבכירה ביותר שנכחה בהלוויתו של שלומי עוז, בא להלוויה בחברתה של רעייתו-ללא-הפסקה ג'ודי, כדי להיפרד מידיד ותיק שסייע בבחירות הפנימיות בליכוד.

שלומי עוז, שעבד בעבר בשירותה של משפחת אלפרון שגובה חובות באמצעי סחיטה ואיומים, נעצר, הועמד לדין וריצה עונש מאסר - היה מראשי סניף הליכוד ברמת גן. עוז היה קבלן קולות שעסק ב"שיפוץ" רשימת מועמדי הליכוד לכנסת, ובדרך כלל ביצע את עבודתו ללא קבלת תמורה אלא רק בשם החברות. לא מן הנמנע שהתמורה שולמה לעיתים בדרכים סמויות וסיבוביות מבלי להותיר עקבות בשטח.

בעבר חקרה המשטרה חשדות לפיהם חברת האבטחה "צוות ביטחון" שהייתה בבעלותו של עוז, זכתה במפתיע במכרז של רשות שדות התעופה בתקופה שבה כיהן כיו"ר דירקטוריון הרשות צבי שלום - אחיו של סילבן. חקירה לא הוכיחה קשר נסיבתי-עברייני. צבי שלום נאלץ לפרוש מתפקידו דווקא על-רקע דוח ביקורת חמור של מבקר המדינה על התנהלות לא תקינה של הרשות בכמה תחומים, בתקופת כהונתו ברשות.

הגיסה, ג'ודי שלום-ניר-מוזס לא סלחה למבקר המדינה על-כך, וניצלה את תוכנית הבוקר שלה ברדיו הממלכתי שהופקדה בידיה בנסיבות טראגיות, לצורך חיסול חשבונות משפחתי חוזר ונשנה עם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס. תופעה נלוזה זו הופסקה זמנית רק בעקבות התערבותה של תנועת אומ"ץ, שמחתה על-כך בפני מנכ"ל רשות השידור לשעבר מוטי שקלאר.

ג'ודי הוסיפה חטא על פשע כאשר ראיינה בתוכנית אחרת שלה את אלמנתו של שלומי עוז, משל מדובר בתחנת רדיו פרטית של בת-האצולה התקשורתית. גם הפעם לא עמדה אומ"ץ מנגד ופנתה פעם נוספת אל שקלאר:


"ג'ודי שלום-ניר-מוזס ראיינה בתוכניתה האחרונה את חברתה הקרובה, שהינה אלמנתו של שלומי עוז ז"ל. המדובר הוא באדם ששימש כקבלן קולות פוליטי של בעלה של השדרנית, המשנה לראש הממשלה סילבן שלום.

"נראה לנו שבגלל ניגוד האינטרסים הבולט, הייתה מנועה השדרית לראיין את גב' עוז ואנו פונים אליך בבקשה שינקטו נגדה צעדים משמעתיים חמורים".

6. חתולים שחורים בין האחים 
שקלאר חשש מתגובתו החריפה של אחיה, ארנון מוזס, בעליו של ידיעות אחרונות. מה ששקלאר לא ידע הוא שבשנים האחרונות עברו כמה חתולים שחורים בין נוני לבין ג'ודי, שבגינם הוא מנע ממנה למכור את מניותיה בעיתון.

(סילבן טען בהזדמנויות שונות כי בגלל הקרבה המשפחתית הוא מקופח בידיעות אחרונות, שלא מפרגן לו בצורת פרסום ראיונות עמו ומצד שני אינו חושש להטיל בו דופי)

העימות האחרון בין נוני לג'ודי היה בעקבות התחברותה המקצועית אל איש העסקים זכי רכיב, שרכש בשעתו בהתערבותה חלק ממניות השליטה במעריב, והפסיד בעסקה הכושלת עשרות מיליוני שקלים. ג'ודי סולקה מבית ידיעות אחרונות, חדרה נלקח ממנה ומזכירתה הועברה לתפקיד אחר. מן הסתם היו פעולות עונשין נוספות.

ג'ודי שותפה כיום עם רכיב בחברת השקעות, שחברה לג׳ורג׳ סורוס. רכב וסורס משקיעים עשרות מיליוני דולרים בחברת תקשורת ברזילאית גדולה.
 
7. סוף דבר 
אם נתניהו לא יעניק לסילבן תפקיד הולם בממשלה הבאה, הם עלולים להיקלע למתקפה תקשורתית מצד ג'ודי ומקורביה.

למרבה האירוניה, נתניהו הוא כיום השר הממונה בפועל על רשות השידור. אם רצונו של ביבי להימלט מלשונה המשתלחת והפרימיטיבית של ג'ודי, מוטב שייקח מראש בחשבון את האפשרות, שהגולם יקום על יוצרו.


      
 

הוספת תגובה חדשה
שם

עד 250 תווים
תגובה
קוד
תגובות
  • שושפרי
    27/11/2012 01:37:49
    התביישתי על מעלליו של ח"כ חיים כץ
    המביא את עובדי התעשיה האוירית עם רשימה
    מוכנה . אלפי עובדים נגררים אחרי חיים כץ
    סטיב היה ברשימה .
  • סאלי
    26/11/2012 19:41:45
    טלנובלה של הפוליטיקה והפוליטיזציה הישראלית (רשות השידור ועוד). ואם "סטיב" משווה עצמו לאובמה, נקווה שג'ודי לא משווה עצמה למישל.
  • אורה
    25/11/2012 15:30:12
    כל הכבוד אריה. דברים כדורבנות שלולי תוכנם העצוב היו יכולים לשעשע בשנינותם.
    מדינת פולישוק- כבר אמרנו?
  • עובר ושב
    25/11/2012 08:04:05
    בושה וחרפה לפוליטיקה הישראלית
  • מונסי
    24/11/2012 22:57:14
    הוא לא ברשימת חיסול ביום אל"ף??
  • דן רווה
    24/11/2012 19:31:52
    סילבן שלום הוא ליצן פוליטי חסר עמוד שדרה וכריזמה שמובל על ידי רעיתו כצאן אחר הרועה. אין סיכוי שלאדם חסר יכולת כמוהו יתנו תפקידים רצינים הוא פשוט לא בנוי אליהם
  • רונית רוזן
    24/11/2012 19:30:45
    שכחת את שרה, גם היא עומדת בדרכה של ג'ודי
  • ישראל
    24/11/2012 19:27:54
    אריה אבנרי היקר : מגדולי לוחמי השחיתות הציבורית שקמו לעם ישראל ! שכנעת אותי להוציא את האיש הזה מרשימת נבחרי הליכוד שלי ביום א ' הקרוב. הגיע הזמן שיפנה מקום לצעירים וטובים ממנו
  • מלבינה שגיא
    24/11/2012 19:26:31
    תודה אריה אבנרי יו״ר אומ״ץ שהארת את עיני ועיני רבים. סילבן שלום זכור לי דווקא מתקופת כהונתו כשר אוצר, לאחר פרישת ביביהו האכזר. סילבן המשיך במדיניות עושק השכבות החלשות והמוחלשות, אך נראה לי שכמעט אף אחד לך זוכר זאת. אין ספק שהנ״ל קיבל חזות סקסית עם נישואיו לג׳ודי ( מעניין מי הציע למי). בתקופה שהיה שר אוצר והעלה מחירים ועשק עשוקים, לא התבייש ללכת עם בנו להקרנת בכורה של ״הארי פוטר״ דאז שעלתה המון כסף... רגישות זה לא דבר חזק אצלו
  • סמי מועלם
    24/11/2012 19:23:11
    זה נבלה וזה טריפה, בחיים לא אצביע ליכוד
  • תום ואלי כהן
    24/11/2012 19:22:37
    תנסו לדמין את הדבר המגוחך הזה שקוראים לה גו'די כגברת הראשונה של ישראל , סיבה טובה לרדת מהמדינה
  • יצחק לוינסון
    24/11/2012 12:09:52
    התופעה של הג'ודי הזאת מצביעה על מצב התקשורת בישראל. מפונקת שקיבלה במתנה מהמשפחה תואר של עיתונאית ומקודמת בערוץ טלוויזיה פרטי של משפחתה. היא גם זוכה למעמד של כוכבת בערוץ ממלכתי - רשת ב' של כל ישראל. כל מה שיש לה למכור זו פוסטמטיות עם קול מאנפף, שלא הייתה מצליחה לעבור מסך או מיקרופון באף כלי תקשורת, בלי פרוטקציה של הבעלים. אם זו כוכבת תקשורת ישראלית, מה הפלא שאלה פני התקשורת. לא נורא, בעוד כעשר שנים תהיה פה תקשורת אחרת לגמרי וסולטני התקשורת כיום יוכלו רק לספר לנכדים על ימים גדולים שהיו להם פעם
  • גורן ארי
    24/11/2012 12:08:01
    די ( באמת די) לשמוע את ג׳ודי ברדיו , קול מצקצק מתיילד, עברית ברמה נמוכה, ראיונות שאינם קולחים, כל מה שנאמר הוא כלום אחד גדול , מי יתנני עמיקם רוטמן
  • שלומית
    24/11/2012 12:06:24
    אריה, רצוי שתמהר לפרסם עוד לפני הפריימריז... למרות שנדמה כי מי ששובץ- ייבחר ממילא. אבל המידע שלך בהחלט מחדש (לי) הרבה דברים שלא רואים מכאן. תודה לך מורי ורבי מימי המכללה לתקשורת המונים, ימי עמי שחר יקירנו
  • לאמנון
    24/11/2012 12:04:22
    אנחנו נחליף אותם בקלפי
  • אמנון לביא-לוי
    24/11/2012 12:02:50
    סילבן שלום..צריך כבר ללכת הביתה..אני מביט על ח"כ שלנו כמה זמן הם לא מועילים ואיך הם לא מוחלפים..אני פשוט לא מוצא את עצמי בהבנה למה לא מחליפים אותם
  • אלי בר
    24/11/2012 12:02:19
    באם סילבן יהיה ראש הממשלה נתגעגע לשרהלה
  • אוריאל
    24/11/2012 07:47:00
    סילבן מספר תמד כשהיה שר החוץ... כשהיה שר אוצר...אבל לא מספר שהיה ממודר כשר חוץ אצל שרון,את התפקיד החשוב עשה אז וייסגלס.אוצר? נתניהו אחריו הציל אותנו.
  • שושי
    24/11/2012 01:33:53
    נתניהו במשך 3 שנים דיבר על אירן. בקושי השתלטנו על המלחמה בעזה. לא ניתקנו את החשמל והדלק לעזה??? היכן ההגיון להעביר לאויבנו דלק וחשמל בעת מלחמה
  • סוזי
    23/11/2012 22:19:35
    מה שקרוי בעדתנו הוך שטאפלריי
  • עדי שטרנברג
    23/11/2012 22:04:05
    אריה אבנרי קראתי בשקיקה את דבריך כי אני אישית מתעבבבבבבבבבב את ההון שלטון ג'ודי פרחה סממה מלמד שלום סילבן ומישהי שעבדה עם סילבן שלום לפני הרבה שנים תיארה אותו במגלומן חסר מעצורים שאוי ואבוי אםך מישהו יכנה אותו בשמו הפרטי ולא יגיד לו כבוד השר. אבל אני שואל שאלה אחרת בלי קשר לתשבחות שאני שולח לך על כל הגילויים שאתה יודע כי היית בתפקיד בכיר בידיעות אחרונות לא מעט שנים- מדוע היסית ושתקת כל הזמן ולא יצראת נגד התופעה של ג'ודי פרחה שלום סממה מלמד? זה יכול להתרחש רק ברפובליקת בננות שהגברת הוולגרית הזו תקבל תכניות רדיו בזכות קשריה וחס חלילה כישוריה. שבת שלום
  • מנה מנה תקל ופרסי
    23/11/2012 22:03:48
    האם מישהו ספר את מספר טיוליו של המקופח לחו"ל, כמובן על חשבון משלמי המיסים, ומשך שהייתו מחוץ לגבולות המולדת בשנים שהוא ב"תפקיד" ממלכתי? אחרי אלף הפסקתי לספור.

  • מיכל מירושלים
    23/11/2012 15:50:03
    כשר אוצר לא עשה רושם על הסגל המקצועי כך שאשתו (כפי שסופר לי) נאלצה לדחוף שום GARLIC למגירות. עלה כעיתונאי בעיתון "חדשות" עיתון ברמה רכילותית ולא היה שווה יותר. והוא סטילבן השתלב עם מה שהלך שם.
  • רונית
    23/11/2012 15:27:58
    שלום, משנה את דעותיו הקיצוניות מהיום למחר, אינו יציב בדיעותיו. הכל אינטרסים. לסטיב אין הנתונים להיות ראש ממשלה, ההיפך מכחלון שזכה לאהבת המונים.
  • סטיב אוסטין
    23/11/2012 14:27:19
    האדם הביוני - כל פרענק, ויהיה זה העשיר ביותר והמצליח ביותר, לא יוותר לעולם על תווית המקופח המקצועי. שלמה מעוז כבר אמרנו? -
  • גאולה
    23/11/2012 13:57:57
    סטיב וג'ודי אומר הכל אין צורך במילים נוספות.
  • ציונית
    23/11/2012 13:55:11
    האם הוא המדליף הלאומי? יש לבדוק כמה מן ההדפלות המשמעותיות ביותר יצאו מפיו של "סטיב" באמצעות אשתו היפה. סטיב או אדם מסוכן בגלל אשתו הברברנית והטפשה. זו הבעיה העיקרית שלו. הבכיינות - ניחא. אבל הברברנות - סכנה לאומית
  • בן דוגית
    23/11/2012 13:52:26
    הרויחו ביושר את הרשימה המצליפה, רשימה זו, הצלפה בבני זוג שהם מכבר על גבול הפתטיות, ספוגה בלגלוג צורב על "סטיב" ו"ג'ודי" שכנראה גדלו על גדת ההדסון, רק אנחנו לא ידענו זו. אין בשניים אלה אף לא משיחת מכחול אחת של צבע עברי. אין בהם בעצם כלום פרט להעמדת פנים חשובות. יתכן והם רק מתעתעים להנאתם זה בזו.
    עיצוב: סטודיו נעמה