ארבעת הבוחשים (128)  |  

שמעון פרס, אהוד אולמרט, חיים רמון ונוני מוזס פעלו בשבועות האחרונים בתנופה פומבית רבה ומאחורי הקלעים בניסיון להטות את תוצאות הבחירות. הארבעה מחוברים זה לזה ופועלים בשיתוף פעולה הדוק נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו
 
מערכת הבחירות הנוכחית הכניסה את אזרחי המדינה לסחרור בגלל ריבוי המפלגות המתמודדות ומיעוט האופציות של מועמדים אטרקטיביים. הבחירות הקרובות נערכות בעיתוי בעייתי של נתק בינלאומי עם שורה של מדינות, תחזית כלכלית עגומה והתלהמות חברתית גואה.
כמה אישים בעלי אינטרסים פעלו בשטח בשבועות האחרונים בתנופה פומבית רבה ומאחורי הקלעים בחשאי בניסיון להטות את תוצאות הבחירות. ארבעת הבולטים בהם מחוברים זה לזה ופועלים בשיתוף פעולה הדוק נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. המכנה המשותף שלהם הוא חפות ממוסר אישי והיותם "לקוחות" ותיקים של אומ"ץ בתחום המינהל התקין וטוהר המידות.

1. שמעון פרס החתרן הוותיק 
בשבועות האחרונים הסיר נשיא המדינה שמעון פרס את המסכה הממלכתית מעל פניו ונחשף מחדש כעסקן פוליטי בעל ותק בתרגילים מסריחים, ידע מקיף במניפולציות והשכלה גבוהה בתורת השקרים. התואר המכובד "חתרן בלתי נלאה" שהוענק לו בשעתו על-ידי ראש הממשלה המנוח יצחק רבין שהוא לא חדל לחתור תחתיו, מתממש בימים אלה לגבי ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו. פרס חסר המעצורים עושה הכל כדי להוריד מהשלטון את נתניהו שנוא נפשו מאז שפרס הפסיד מולו בבחירות בשנת 1996 אחרי רצח רבין ונתניהו הרכיב את ממשלתו הראשונה.

פרס לא הפנים עד היום את העובדה שלנשיא מדינת ישראל לא מוענקות הסמכויות של הרחבת נשיאי ארה"ב, צרפת ורוסיה, ותפקידו הינו טקסי בלבד. במהלך שנות כהונתו ניהל פרס מדיניות חוץ מקבילה לזו של הממשלה הנבחרת, נפגש עם ראשי מדינות על תקן של מעצב מדיניות ביטחונית ולא היסס למתוח ביקורת על נתניהו בעת ביקוריו בחו"ל. על-רקע זה פרצו לעיתים עימותים בין פרס לבין נתניהו שחלקם לא פורסמו ברבים. נתניהו חש היטב את עומק החתרנות של פרס.

הקדמת הבחירות לכנסת העניקה לפרס הזדמנות לפעול בכל דרך אפשרית, כדי שבראשית השנה הבאה אחרי הבחירות הוא לא יאלץ להפקיד מחדש בידיו של נתניהו את הרכבת הממשלה החדשה. לשם כך הגביר פרס את פעולות החתירה שלו נגד נתניהו. בין השאר נפגש פרס עם שורה של אישים, ביניהם אהוד אולמרט, חיים רמון, ציפי לבני, שאול מופז, שלי יחימוביץ', יאיר לפיד ומשה כחלון כדי לערוך להם שטיפת מוח להקים גוש פוליטי שיחסום את דרכו של נתניהו להישאר בשלטון. לא מן הנמנע שפרס נפגש בחשאי גם עם מנהיגה החדש-ישן של שס אריה דרעי שקרוב אליו בדעותיו המדיניות ומחובר חזק לחיים רמון. טבח פוליטי ותיק מומחה לתרגילים מסריחים. (באחד התרגילים המסריחים האלה שנערך בחודש מרס 1990 ונועד להפיל את ראש הממשלה יצחק שמיר, פעלו פרס, רמון ודרעי במשותף אך נכשלו).

במקביל היה פרס שותף פעיל לשליחת בלוני ניסוי לבדיקת אפשרות שהוא בעצמו ירוץ בגיל 90 לראשות הממשלה והזמין פניות אליו בנושא זה, שלצערו לא צלחו. מזלו הרע של פרס הוא שלא כל אזרחי ישראל מטומטמים. בסקר דעת קהל רציני שנערך באחרונה נשאלו אזרחי המדינה באם הם מעוניינים שפרס יתפטר מתפקידו כנשיא המדינה ויתמודד על ראשות הממשלה מול נתניהו, 57 אחוז השיבו בלאו מוחלט ורק למעלה מ-20 אחוז תמכו בהתלהבות ברעיון זה. עבור פרס הייתה זו, ללא ספק, סטירת לחי מצלצלת, מה גם שמכאן ואילך פרס לא יוכל להתעטף באצטלה ממלכתית.

שמעון פרס צבר במרוצת שלוש שנות כהונתו כנשיא המדינה פופולריות רבה, שעומדת בסתירה קיצונית לסלידה כלפיו שהייתה קיימת בעברו הפוליטי על-ידי חוגים רחבים בציבור. רבים עדיין מאמינים שהוא האדם היחיד במדינה שיביא להסדר עם הפלשתינים ושלום על ישראל. פרס חלק, כידוע, בשעתו, עם ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, את קבלת פרס נובל לשלום אחרי שעלה בידו בתחמנות בינלאומית לכפות את עצמו על שופטי הפרס. אצל פרס שום דבר לא הולך בדרך ישרה גם כאשר כלפי חוץ הוא מצליח לאחז את עיניהם של אזרחי המדינה.

מסתבר שלא רק הנמר נמנע מלהחליף את חברבורותיו אלא גם עוף הפרס מבית הנשיא לא משיל את נוצותיו המוכתמות לא רק במעשי חתרנות אלא בשורה של "פרשות". לא במקרה נזהר פרס לאורך השנים שלא לצאת בפומבי בהצהרה נגד התופעות החמורות של השחיתות השלטונית במדינה. ככל שהלך וקרב מועד הבחירות, כך הגביר פרס את פעולותיו החתרניות נגד נתניהו, תקף אותו אישית וכינה את מדיניותו "טיפשית".

אין לי ספק שכאשר יתייצבו אחרי הבחירות נציגי המפלגות השונות בלשכתו של פרס כדי להמליץ על ראש הממשלה, הוא יעשה הכל כדי להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על מנהיגת העבודה חברת הכנסת שלי יחימוביץ'.

2. אהוד אולמרט העבריין המועד
ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שהוזכר בשבועות האחרונים כמועמד היחיד לראשות הממשלה שיוכל להביס את בנימין נתניהו, חשף מחדש את פרצופו הנאלח. בהתקפות חסרות תקדים על נתניהו הוא האשים אותו, בין השאר, בבזבוז מיליארדי שקלים על תוכניות תקיפה צבאיות באירן. במהלך מסע השיסוי של אולמרט נגד נתניהו הוא חשף סודות צבאיים והפך את בטחון המדינה להפקר.

רק עבריין סדרתי בעל ותק מסוגו של אולמרט שביצע לאורך חייו הציבוריים שורה ארוכה של עבירות פליליות והוקע מהחיים הפוליטיים, מסוגל להיות מצויד במידה רבה של חוצפה בניסיון למנוע את בחירתו מחדש של נתניהו ולהכשיר לעצמו בעתיד את הדרך חזרה ללשכת ראש הממשלה.

מאז זיכויו המפוקפק של אולמרט בבית המשפט המחוזי בירושלים משתי עבירות חמורות של קבלת מאות אלפי דולרים במזומן מאיש העסקים היהודי-אמריקני מוריס טלנסקי ומנסיעות כפולות במחלקה הראשונה על חשבונם של ארגונים נתמכים, מסתובב אולמרט כטווס בעל תעודת יושר מזויפת. אולמרט, הקוזק שגזל את הקופה הציבורית לאורך שנים, עטה על עצמו הילה של אדם נרדף על-ידי שלטונות החוק, טען שבמעשיו לא דבקה שחיתות אישית, וביקש לזכותו בתמיכה ציבורית רחבה בעוולה שנגרמה כביכול לשמו הרע על-ידי מערכת אכיפת החוק, המשטרה והפרקליטות.

אולמרט הצליח להונות את שופטיו כאשר הכריז לפני קריאת פסק הדין, כי הוא מתכוון לפרוש מהחיים הפוליטיים וטען שעבורו דבר זה מהווה עונש כבד מאוד. מן הסתם נפלו השופטים בפח שהוא טמן להם. בפועל החל אולמרט מיד אחרי פסק הדין בהכנות לחזרה לחיים הפוליטיים הפעילים ולמרבה הבושה הוא מרבה להופיע על במות ציבוריות ולא נמנע גם מלהטיף מוסר.

כנראה שאין גבול לחוצפתו של אולמרט. הסתבר שגם העובדה שבינתיים הגישה הפרקליטות ערעור על פסק הדין ההזוי לא מזיזה לו. המציאות העגומה מוכיחה שהזיכוי החלקי של אולמרט גרם לרעידת אדמה דו-כיוונית ולתגובות מעורבות. בקרב חוגים רחבים בציבור נעה התגובה כמטוטלת בין אדישות, הרמת-גבות, הבעת-תמיהה וכעסים ורוגז על שיקול הדעת והכרעת הדין של השופטים. משפטנים בכירים ומוערכים קבעו שפסק הדין שגוי ועושה חסד לא-ראוי לאולמרט. מהעבר השני נשמעה מחדש ביקורת מחודשת על הפרקליטות, על שהיא מזדרזת להגיש כתבי-אישום נגד אישי ציבור ולרדוף אותם כביכול על לא עוול בכפם.

זאת ועוד: אולמרט מנסה גם להדחיק מהציבור את העובדה שהוא עומד בימים אלה לדין בפרשת הולילנד בגין קבלת שוחד - עבירה שמחייבת את בית המשפט להטיל עונש מאסר במקרה של הרשעה. אבל למרבה הצער מצויים אזרחים לא מעטים ששנאתם לנתניהו ורצונם שיפנה את כס ראש הממשלה דחקו לקרן זווית את מעלליו של אולמרט והיו מוכנים להצביע עבורו. הם היו מוכנים לדחוק לקרן זווית את מזבלת השחיתות של אולמרט ולשכוח את מחדליו במלחמת לבנון השנייה שהביאו לנפילתם של עשרות חיילי צה"ל.

לגופו של דבר, אולמרט לא הציג את מועמדותו בבחירות הקרובות מטעמים טקטיים, אבל הוא ממשיך לתכנן את הקאמבק הפוליטי שלו. אם אומנם ייבחר נתניהו כראש הממשלה הבא ימשיך אולמרט לנשוף בעורפו, להעליל עליו עלילות שווא ולמרר את חייו, והכל כדי לקצר את תקופת כהונתו ולבשל את חזרתו בעזרתם של חבריו הקרובים אריה דרעי, חיים רמון ונוני מוזס.

שמו הרע של אולמרט והתנהלותו המצחינה לא קיבלו מעולם טיהור ואות הקין של אדם מגה-מושחת יהיה טבוע עמוק במצחו של אולמרט כל חייו.

3. חיים רמון הטרחן הסדרתי
מאז ומתמיד היה חיים רמון רוקח וטורח כדי לייצר מפצים פוליטיים, אבל הדבר לא עולה בידו. דחיית הבחירות לכנסת העניקה לו מרווח זמן לנסות להכין את המפץ הפוליטי השלישי בסדרה, אחרי ששני המפצים הקודמים נכשלו וגרמו לו מפח נפש. אבל המציאות העגומה מלמדת שגם המפץ הנוכח נכשל וגם ציפי לבני שהייתה אמורה להיות הקלף המנצח של רמון הפכה בינתיים ל"ג'וקרית".

כל הניסיונות שעשה באחרונה רמון להפוך את לבני למועמדת פוטנציאלית לראשות הממשלה כשלו. אפילו בעלה של לבני, נפתלי שפיצר, שהיה יד ימינו של רמון בפעולות הבחישה, הרים ידיים. גם השותף הפוטנציאלי יאיר לפיד לא עמד בסיכומים ובשלב מסוים החל להתרחק מרמון.

הצלע השלישית במפץ - חברו הטוב של רמון אריה דרעי - גם הוא לא סיפק את הסחורה ומחזר באחרונה דווקא אחרי נתניהו. כאשר הואשם בשעתו דרעי בעבירות פליליות חמורות, ביניהן קבלת שוחד, יצא רמון להגנתו וטען שדרעי נקי-כפיים ולא עבר על החוק. דרעי גמל לחברו הטוב והעניק לרמון תעודת יושר על עבירת ההטרדה בקצינת צה"ל בעיצומה של מלחמת לבנון השנייה.

טעות היא לחשוב שהחיבור בין רמון לדרעי הוא רק על בסיס חברי ופוליטי. בשעתו דאג דרעי להביא לרמון - שהוא משפטן בהשכלתו - כלקוחות כבדים שני מיליונרים חרדים מקרב תומכיו, ופעל לפי הכלל הבדוק: זה נהנה מהשניים והשני גם לא חסר מחסדיהם. רמון לא נשאר חייב לדרעי. כאשר רמון כיהן בשעתו כיו"ר ההסתדרות החדשה וטען כי בא לטהר את השחיתות שפשתה בכל חלקה בה, היה אחד מצעדיו הראשונים בעצה אחת עם חברו דרעי, לצרף את שס להסתדרות על-מנת שתגזול גם את כספי העובדים ולא רק את כספי המדינה.

רמון לא היה מעולם טלית שכולה תכלת וגם לא תפורה מבד לבן. בשעתו הוא נמנה על קבוצה של ארבעה אישים פוליטיים בכירים שהציבו להם למטרה לקעקע את מערכת המשפט: אהוד אולמרט, חיים רמון, אביגדור ליברמן ואריה דרעי. המשותף לאנשי הקבוצה היה הסתבכותם עם החוק וטענתם שאנשי מערכת אכיפת החוק במשטרה ובפרקליטות רודפים אותם על לא עוול בידיהם, שרחצו אלה את אלה ונותרו מזוהמים. למרבה הצער, התנהלותם הציבורית הבעייתית לא פגמה כלל במעמדם החברתי, והם מבוקשים לא רק בסלונים פרטיים אלא במפגשים ציבוריים ובכלי תקשורת כתובה ואלקטרונית שמושיטה להם שירותים בזויים.

הכישלון של המפץ החדש באי-הקמת גוש מרכז-שמאל לא מרתיע את רמון. הוא נערך כבר למפץ הבא לקיצור ימיה של הממשלה החדשה אם נתניהו יעמוד בראשה. למפץ הבא יהיה כבר אולמרט שותף פעיל.

4. נוני מוזס התחמן המקצועי 
בשבועות האחרונים מנהל ידיעות אחרונות בניצוחו של בעליו נוני מוזס מסע צלב שלוח רסן נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, במטרה שקופה להפילו מהשלטון. למטרה זו הוכשרו כל האמצעים הלא כשרים והוטחו בנתניהו האשמות כבדות כאיש שזרע הרס בכל אתר ואתר במדינה בתקופת שלטונו. בשבועות האחרונים לא חלף כמעט יום שבו לא נמרחה על פני העמוד הראשון של העיתון כותרת שלילית נוספת על נתניהו שהגבירה את רוח הנכאים של אזרחי המדינה.

לא חלף כמעט שבוע שבו מוספי העיתון היו עמוסי חומרים ותשפוכת על נתניהו בתוספת דברי פרשנות, שהמשך כהונתו כראש הממשלה אחרי הבחירות עלול להביא לחורבן הבית השלישי. המערכה חסרת הרחמים והפשרות נגד נתניהו נולדה אחרי שידידו של נתניהו, המיליארדר האמריקני שלדון אדלסון, החל לממן את הוצאתו לאור של החינמון "ישראל היום" שנגס קשות בידיעות אחרונות.

בניגוד לשלושת הבחשנים הקודמים פרס, אולמרט ורמון, שהם אישים פוליטיים שותפים לדברי עבירה, נוני מוזס הוא איל תקשורת רב-פעלים ותככים קשוח ואכזר שבורח מהתקשורת. תו המחיר של נוני ולהקת משרתיו העיתונאים בעיתון נקבע מזמן: אם אתה איש פוליטי עבריין, העיתון יטה חסד, כתבות תדמית ויגמד את מעשי העבריינות שלך ויאפשר לבני משפחתך ליילל בעיתון - כל זאת בתנאי שתעניק לנוני שירותים ותפעל לפי הנחיותיו הנוקשות.

איש פוליטי שלא הולך חלילה בתלם שחלם נוני ולא מספק לו את הסחורה המבוקשת, חשוף לכתבות תחקיר מלחיצות שהן לעיתים על גבול הסחיטה. אחד הנהנים הגדולים מהסדר מאפיונרי זה הוא אולמרט שהעניק לעיתון שירותים שונים מקופת המדינה וזכה להטבות תקשורתיות ולסיקורים חיוביים במטרה ליצור סביבו אווירה חיובית בתקופת המשפט הפלילי בכלל ולקראת מתן פסק הדין בפרט.

גם רמון הוא בן-בית בידיעות אחרונות ונחשב למריונטה פוליטית בכירה בתיאטרון הבובות של נוני. רמון עמד בשעתו מאחורי היוזמה לחקיקת חוק מיוחד לסגירת החינמון ישראל היום אך יוזמתו של רמון נכשלה.

כתמורה לשירותיו הבזויים של רמון עשה העיתון הכל כדי למחוק את מעשה ההטרדה המינית של רמון וגייס לשם כך אפילו את שר המשפטים לשעבר, פרופ' דניאל פרידמן, הפועל גם הוא כמריונטה בשירות נוני, שטען שרמון נרדף על-ידי הפרקליטות וכי לא היה מקום להגיש נגדו כתב אישום.

סוד גלוי הוא שהיוזמה הראשונה לדחיפתו של יאיר לפיד לחיים הפוליטיים הייתה משותפת לנוני מוזס, חיים רמון ואהוד אולמרט. נוני ניצח על המלאכה, עודד את לפיד ללא הרף לפרוש מערוץ 2 לקראת הקדמת הבחירות, המשיך להעסיק אותו תמורת שכר נדיב ביותר בידיעות אחרונות ויצר סביבו אורגיה תקשורתית בעיתוני הרשת. נוני ממשיך לעודד את לפיד וללוות אותו בדרך אל הקלפי בתקווה שברגע האחרון יתרחש נס וביבי לא ירכיב את הממשלה הבאה. או אז מקווה מוזס שהחינמון ישראל היום יפסיק להופיע מאחר שנתניהו יזדקק יותר לשירותיו.

לעג הגורל הוא שלפיד החל לבעוט קלות במפתיע בשלושת אדוניו בדרך לרצונו להציג עצמו כאדם עצמאי וחושב. תחילה הבהיר לרמון שהוא לא רואה את עצמו חלק מגוש המרכז-שמאל וניפץ את המפץ. בשלב השני התרחק לפיד קמעה מאולמרט אחרי שהבין שהוא נגוע מאוד פלילית וכל קשר פומבי ביניהם רק יזיק לו. בימים אלה מנגן לפיד זמירות חדשות ועצמאיות ולא פוסל כניסה לממשלתו של נתניהו למגינת ליבו של נוני, שכל קשר עם נתניהו מעלה את לחץ דמו.

גם שלושת הבחשנים האחרים פרס, אולמרט ורמון הרימו גבות למשמע דבריו של לפיד שחקן החיזוק הפוליטי של נתניהו. וכך עלול לקרות שארבעתם עלולים ליפול בימים הקרובים לבור שהם כרו לנתניהו. 


      
 

הוספת תגובה חדשה
שם

עד 250 תווים
תגובה
קוד
תגובות
  • מנחם טלמור
    20/01/2013 07:10:33
    אכן, כל מלה בסלע, ואני אומר זאת כמי שלא מצביע לנתניהו, אבל הפסקתי לקנות את ידיעות אחרונות, מסיבה זאת.
  • חדוה יחזקאלי
    19/01/2013 17:23:35
    אני שוקלת לבטל את המינוי שלי בידיעות אחרונות. נוני מוזס נותן ביטוי לאריה דרעי המושחת ולאשתו שיושרה מוטל בספק גדול. שמעון פרס מזה זמן רב מחבל באושיות. לצערי אני לא רואה שינוי בהתנהלותה של המדינה. השחיתות כנראה תמשיך לככב תחת חסותם של אנשי התקשורת ובתי המשפט ישבו דוממים. חייבים לשנס מותנים ולהלחם.
  • לבן דוגית ול"אני"
    19/01/2013 09:20:14
    מאחל לך חמישית מהאינטלגנציה שיש לנתניהו, חמישית מהאיכפתיות שלו למדינת ישראל. אין עליו! עמד מול אובמה הפרעה ושמר על האינטרסים שלנו.מול אירופה הצבועה!
  • לבן דוגית
    19/01/2013 09:16:46
    חזור לכתוב רומנים. בנושא הפוליטי אתה שייך לאלה שמוכנים למכור את המדינה לערבים. אולי תיצמד לנשיא ההוזה. נתניהו הוא המנהיג ששומר על המדינה של היהודים.
  • אני
    18/01/2013 23:11:37
    נתניהו לא בוחש????? הצחקת אותי, הוא האבא של כל הבוחשים, לא אשכח איך לחש לחרדים "השמאל לא יודעים מה זה להיות יהודים" לא בחש בארה"ב עם רומני? בבחירות הקודמות הרכיב קואליציה וגוש חוסם טרם הבחירות עם ליברמן והחרדים ומכר את כולנו בנזיד עדשים, אם זה לא בחישה אז מה זה????
  • לבן דוגית
    18/01/2013 22:48:42
    שנאתך לנתניהו גורמת לך להתייחחס בצורה לא ראויה למאמרו של אריה אבנרי. נתניהו לא בוחש אלא מתמודד
  • לבן דוגית
    18/01/2013 22:30:38
    אני מסכימה עם כל מילה שלך, נתניהו מסוכן לציבור ולמדינת ישראל כולה
  • יוסף וייס
    18/01/2013 21:57:37
    אריה גם המאמר שלך הוא התערבות במערכת הבחירות. את התקשורת והדמוקרטיה החליש מאוד נתניהו בהתערבות בוטה ובחינמון "ישראל היום"
  • ד"ר יעקב ניר
    18/01/2013 21:49:57
    בעיית הבעיות של העם היהודי הינה הרחמנות על אנ"ש המושחתים, וכתוצאה מכך שחדנים ומשוחדים מתחצפים להעמיד מועמדותם להיבחר בשנית לאחר ש"שילמו" חובם לציבור..דרעי ואולמרט היו נעלמים מזמן מהמפה הפוליטית בכל מדינה דמוקרטית וישרה, ואצלנו חוזרים בחוצפתם לאחר שנטהרו או ע"י הרבנים או ע"י בית המשפט
  • בן דוגית
    18/01/2013 21:57:21
    הייתי מוסיף לרשימה זו גם את שם נתניהו. שכן אין אויב גדול ממנו לעצמו. אויב שאינו בוחל מכל אחד מהתרגילים המיוחסים לחברי "הפאנל" שאריה מציג היטב לפנינו.
  • אילן שחורי
    18/01/2013 21:57:08
    מקווה שאחרי הבחירות לפחות את הקריאה שלא לפרסם יותר בידיעות אחרונות שאיבד את כל אמינותו. אני ועוד עשרות אלפים הפסקנו המנוי, כנראה בקרוב גם מאות אלפים...
  • אוריאל
    18/01/2013 17:44:51
    העם חכם יותר מהבוחשים...עובדה שגם התיקשורת מטילה רפש בנתניהו, בנוסף להתנהלות הנשיא רודף הכבוד, והגועל בהתנהגות של רמון ואולמרט המושחתים.
  • סאלי
    18/01/2013 17:14:35
    איני מתומכי נתניהו. אך חילופי שלטון במשטר דמוקרטי תקין חייבים להתבצע לא ע"י חתרנות פוליטית אלא על בסיס של מערכת ערכים הכוללת אמון הדדי וסובלנות.
  • עובר ושב
    18/01/2013 17:01:15
    מילים כדורבנות
  • לשבי
    18/01/2013 17:00:15
    המאמר דן בבוחשים ולא במועמדים לכנסת מ סוגם של דרעי וצחי
  • שבי גטניו
    18/01/2013 16:32:41
    כל הכבוד לאריה אבנרי על טור מדויק וראוי. מילים כדורבנות. חבל שאתה לא שם במקום חלק מאלה המוזכרים מעלה. הייתי מוסיף עוד שני עבריינים לרשימה - אריה דרעי שאני המום שאין ולו יו"ר מפלגה אחת (מימין או משמאל) שקם ואומר שאדם זה לא יכהן שר בממשלה אותה אני מרכיב או שותף לה, וצחי הנגבי - עוד עבריין מורשע שמרכז הליכוד החליט שראוי להחזיר אותו לזירת הפשע
  • רחל קומלוש
    18/01/2013 16:28:23
    1,750,000 דולר נוספים יושקעו במאמצי הקרן החדשה להפלת המשטר בישראל? זהו הסכום שהקרן לישראל חדשה עומדת להשקיע השנה בשינוי "חברתי" בישראל. כיום זה כבר לא סוד שכוונת ה"שינוי" הינה פוליטית ומטרתה להפיל את ממשלת הליכוד ולהעביר את השלטון לשמאל. אישים פוליטיים הודו בכך במהלך השנה האחרונה. היעדר הפיקוח על כספי הקרנות השונות, מקורם, היקפם ויעודם - הינו מחדל של ממשלות ישראל זו וקודמותיה.
  • יחיאל פריד
    18/01/2013 16:27:15
    ראשי הפשע והשחיתות השלטונית בארץ!
  • ראובן בן-דב
    18/01/2013 16:26:45
    וואו. מעניין מאד!!! סיבה טובה להצביע "ארץ חדשה"! כל הפוסט הזה מופיע אצלם במילים אחרות, אותה השקפה בדיוק!!!
  • עטרה שגב
    18/01/2013 13:14:13
    כל מילה בסלע, כתבת נכון רהוט וברור הלוואי וזכינו לעוד עיתונאים ישרי דרך הפורסים את האמת בפני הציבור. תמשיך כך.
    עיצוב: סטודיו נעמה