שרה, אל תתערבי (130)  |  

גברת נתניהו, צר לי שלא שעית לעצותיי הכנות ולאורך כל תקופת כהונתו האחרונה של בעלך לא הפסקת להתערב בנושאים ממלכתיים שונים. אולי הפעם לא תתערבי?. מכתב פומבי אל אשת ראש הממשלה

שרה שלום,
בבחירות האחרונות שנערכו השבוע לא היה חסר הרבה שבתום ספירת הקולות יפנה אלייך בעלך היקר ביבי ויאמר לך מול המצלמות: "שרה, בואי הביתה" ממש כפי שאירע בשנת 1999 כאשר הוא הפסיד בבחירות מול אהוד ברק. החיוך שהיה מרוח על פנייך בשעות הבוקר בקלפי, כאשר הצבעת יחד עם ביבי ושני הבנים נעלם בשעות הלילה אחרי שפורסמו תוצאות הבחירות. אם הבנים כבר לא שמחה הללויה.

רק בנס ימשיך כנראה ביבי לכהן כראש הממשלה, אבל בעקבות תוצאות הבחירות והמכה הצורבת שספג הליכוד, מה שהיה לא יהיה יותר. ביבי יהיה מכאן ואילך ברווז צולע שתלוי בחסדיהם של אחרים ואת תיאלצי להתרגל למצב החדש שייכפה עלייך. בעצם, זה לא נורא כל כך. ביבי הרי אוהב ברווזים.

בחודש מרס 2012, עמד בעלך על בימת ארגון איפא"ק בניו-יורק ונשא את נאום הברווזים כאשר הזהיר את הנוכחים מפני תוכנית הגרעין האירנית. ביבי השתמש בנאומו באחד הביטויים המפורסמים בשפה האנגלית, "אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז, ומגעגע כמו ברווז, מה זה?". בזכות האינטליגנציה הטבעית שלך אין לי ספק שאת מבינה היטב את הכוונה.

כבר לא "קינג ביבי" 
במקביל אני משוכנע שאת מתחילה להפנים את המצב החדש שנוצר במערכת השלטון במדינה בעקבות הבחירות האחרונות. ביבי לא יהיה "בעל הבית" הבלעדי של המדינה או ה"מלך" כפי שהכתיר אותו השבועון האמריקני "טיים" וייאלץ לשנות את סגנון שלטונו הבלעדי.

בממשלה החדשה יהיו לו שותפים שינשפו בעורפו ללא הרף, ישמרו את צעדיו, לא יאפשרו לו לזגזג ולשטות בהם, ויבהירו לו כי לא יוכל יותר לקבל על דעת עצמו בלבד החלטות מכריעות בתחומי הביטחון, הכלכלה והחברה.

לעומת זאת יש לי ספק אם את יכולה להשתנות ולהתאים את עצמך למציאות המשתנה. אני לא מכיר אותך באורח אישי. מעולם לא החלפנו מילה בעל-פה ואם איני טועה, לא נפגשנו פנים אל פנים באירוע זה או אחר, וההפסד הוא כמובן כולו שלי.

בחישות בקדירה הממלכתית 
לפני כשלוש שנים שלחתי לך מכתב פומבי שבו ביקשתי ממך לאפשר לבעלך ראש הממשלה בנימין נתניהו לנהל את ענייני המדינה הבוערים והמסובכים מתוך שיקול דעת לאומי, כשהוא משוחרר מלחצים משפחתיים. אני מוצא לנכון להדגיש שאני חף מהחשד שפעלתי ממניעים פוליטיים זרים. רק טובת המדינה ועתידה עמדו לנגד עיניי כמו גם עכשיו.

צר לי על שלא שעית לעצותיי הכנות ולאורך כל תקופת כהונתו לא הפסקת להתערב בנושאים ממלכתיים שונים, כולל כאלה שאינם בתחום עיסוקך כפסיכולוגית קלינית ואין לך כל הבנה וידע בהם. למרבה הצער המשכת לבחוש בענייני מינויים לתפקידים ממלכתיים שונים, כולל שרים בממשלה, המלצת על אנשי שלומך שחלקם לא היו מתאימים לתפקידם, מסוגו של שר האוצר ד"ר יובל שטייניץ, והטלת וטו למינוים של אנשים מוכשרים לתפקידים שונים רק בגלל ניהול חשבונות שלך.

סוד גלוי הייתה שליטתך בשלט רחוק בעבודה השוטפת של לשכת ראש הממשלה בסיועם של כמה מאנשי שלומך. את חושבת ששכחנו שהסוכן הבכיר שלך בלשכה, מנהל הלשכה לשעבר נתן אשל בכבודו ובעצמו, מעד כאשר הסתבך בעבירה שביצע כלפי אחת העובדות? אשל נאלץ לעזוב את תפקידו בלחצה של נציבות שירות המדינה, אך הודות לפעולת התגמול שלך כמה עובדים הגונים בלשכה שחשפו את הפרשה הודחו על לא עוול בכפם.

לא לשים רגל לבנט 
אין לי ספק שגרמת לביבי נזק מסוים בעבודתו כראש הממשלה, למרות שאת הנזק העיקרי הוא גרם לעצמו. אני פונה אלייך מחדש בדרך זו לקראת הקמתה של הממשלה החדשה, בבקשה שתגייסי את כוחות הנפש שלך ותימנעי מלהתערב בעבודתה של הממשלה החדשה.

למשל, אם בעלך יחליט לצרף לקואליציה את מפלגת הבית היהודי בראשותו של נפתלי בנט, אל תפסלי אותו בנימוק שאת מסוכסכת איתו ואין לו מקום בממשלה. העובדה שהוא נאלץ בשעתו לפרוש מתפקידו כעוזרו ויועצו של ביבי רק משום שהוא קבל באוזניו שאת מתערבת בענייני הלשכה ופוסלת תוכניות שונות, נאמרת לזכותו ולא לחובתו. הבעיה הייתה אצל ביבי שנכנע לך וחזר בו מהתוכניות שהסכים להן.

ולא לחסום את לבני 
הדברים אמורים גם לגבי שנואת נפשך ציפי לבני, שאת עלולה לחסום את דרכה לממשלה אם ביבי יחליט לפנות אל מפלגתה בהצעה שתצטרף לקואליציה. מאז ומתמיד שנאת נשים אטרקטיביות ומצליחות, בעיקר פוליטיקאיות בכירות, וניסית להרחיק אותן מבעלך. האם זה מקרי שבכל פגישה מעין זו בלשכת ראש הממשלה נכתב ביומן הפגישות שם קוד אחר ולא שמה האמיתי של הגברת הפוליטית שנפגשה איתו. תעיד על כך השרה לימור לבנת למשל שחשה על בשרה את נחת זרועך.

כל הסימנים מעידים על-כך שאנשי התקשורת חסרי המעצורים, שנעצו בכם את ציפורניהם בתקופת שלטונו של ביבי כראש ממשלה, יעשו הכל כדי להפילו ולא יניחו לכם. הם מצויים כבר בכוננות כדי "להתלבש" מחדש עלייך ועל ביבי. ראי הוזהרת. תקופת שלטונו הראשונה של ביבי כראש הממשלה לפני תריסר שנים עלולה לחזור על עצמה. עיתונאים ש"יחפשו" את ביבי, לעיתים ממניעים לא טהורים, יציקו לך ללא הרף ויהפכו אותך מטרה נייחת לניגוחו של בעלך.

פרשות הזוג נתניהו 
מאז ומתמיד הערכתי מאוד את הנחישות ואת רוח הלחימה שלך. נאמר לי שאת פסיכולוגית ילדים מיומנת, אישה דעתנית בעלת ראש פתוח, ובכך שמעולם לא חשפת את עצמך ואת דעותייך וסירבת בעקשנות להעניק ראיונות לכלי התקשורת - נגרם לך עוול. לעומת זאת, כל אימת שגילית אי-דיוקים תקשורתיים בדברים שנכתבו או שודרו על אודותייך - לא ויתרת, תבעת את עלבונך ואת עלבונו של ביבי, ודרשת במפגיע להכחיש שמועות זדוניות חסרות בסיס. במקרה מסוים גילית אומץ לב והגשת לבית המשפט תביעת לשון הרע נגד אחד מכלי התקשורת. בתביעה מעין זו נטלת סיכון של חשיפה אישית לא נעימה.

הלוואי שלביבי היה אומץ לב כזה כאשר נטפלו אליו והטילו בו קיתונות השופכין והוא החריש. אבל מה לעשות שלעיתים היו הפרסומים מבוססים על עובדות. כבר אז התברר שהתקשית להפנים שאת אשת ציבור בתוקף מעמדך כרעיית ראש הממשלה, ומעמדך מחייב אותך לנהוג במשנה זהירות. בזו אחר זו נחתו עלינו "פרשות" עסיסיות שהפכו אותך ואת ביבי, שלא בטובתכם, שנויים במחלוקת לגבי שמירת כללי המינהל התקין וטוהר המידות.

חשבתי לתומי שלמדתם לקח מפרשות העבר שבהן הייתם מעורבים, ביניהן קבלת מתנות אסורות לכאורה וחשד לקבלת טובות הנאה מבעליה של חברת הובלות. מסתבר שטעיתי.

"ביבי טורס" והוצאות אחרות 
בימים אלה בודק מבקר המדינה שורה של נסיעות שלכם לחו"ל שנודף מהן ריח של נהנתנות מוגזמת ובזבוז כספי ציבור, למרות שלכאורה שובצו בהן פה ושם הרצאות לצרכי קישוט והסוואה. נסיעות אלה זכו כבר לשם הראוי להן "ביבי טורס".

לא במקרה נמנע בשעתו ביבי מלמתוח ביקורת על נסיעות השחיתות של ראש הממשלה אהוד אולמרט, לפי הכלל הבדוק שמי שגר בבית זכוכית מוטב שלא ישליך אבנים.

לסיום - איני רוצה להיכנס, כמובן, גם לנושאים משפחתיים פנימיים ואישיים כמו, למשל, ההסכם שניסח בשעתו שר המשפטים היוצא פרופ' יעקב נאמן שחתמתם ביבי ואת, המחייב אותו בין השאר שלא ללון לעולם בגפו מחוץ לבית.

איני רוצה להתערב בחייכם הפרטיים ולמתוח ביקורת על הצטרפותך האובססיבית לכל נסיעותיו הממלכתיות של בעלך לחו"ל מסיבות השמורות עמכם. אבל העובדה שטיסות רבות שבגינן הושקעו כספי מדינה בהכשרת חדרי שינה במטוסים ונרשמו בגינן הוצאות רבות אחרות, לא תוכל יותר לעבור ללא תגובה.

כדאי שתתרגלי מעכשיו לכך שנפתח עידן חדש שבו ביבי יהיה ראש ממשלה על תנאי ומוטב שתפסיקי להקשות עליו כדי לאפשר לו להתחיל ברגל ימין את הקדנציה החדשה שלו כראש ממשלה בחברתן של מפלגות מהשמאל.


      
 

הוספת תגובה חדשה
שם

עד 250 תווים
תגובה
קוד
תגובות
  • לאה ינובסקי
    16/02/2016 11:12:09
    אני רוצה להגיב אל אייל....מדוע לא נטפלו אל נאווה ברק...עליזה בגין, שולמית שמיר...כן ללאה רבין "נטפלו" והוכח שהכל היה נכון...

    והיום הוכח שהגב' "הראשונה" היא לא גברת (Lady).בטח לבית המשפט היה "קל" להאשים את הגברת
  • אלה רגב
    26/03/2013 17:40:53
    משפחת נתניהו = מונרכיה. הרגלנו את נבחרנו לטוב. הקופה ריקה, קיצוצים כואבים, חייבים להיות גם מנת חלקם,
  • אייל
    14/03/2013 18:00:19
    גם את גדול נביאי העם היהודי, משה רבינו, העם היהודי לא נשא על כפים, ובכל הזדמנות התלונן בעניינים שונים. אך זה כנראה כבר גנטי.
  • אייל
    14/03/2013 17:59:32
    מקום לעסוק בביקורת עניינית על תפקודו כראש ממשלה, הכי קל לתקוף את האישה של, בענייני המטפלת, בענייני עוזרת הבית, בענייני גן הילדים של בניו
  • אייל
    14/03/2013 17:42:55
    שמו המלא בנימין נתניהו. לא ביבי. .למרות כל האמור לעיל - מסתמן שבקרוב ממש תושבע ממשלתו ה- 3. אינני מוצא ,מנהיג אחר המתאים לתפקיד.
  • יצחק
    02/03/2013 21:48:59
    כל מלה סלע רק ששרה תבין את הדברים
  • ויטה
    02/03/2013 20:15:24
    אין ספק שהדברים נאמרו על ידי איש שונא קנאי
    שמונע ממניעים אישיים ולא רלוונטיים.
    למה צריך להכניס את אשתו של.. יש לך משהו נגד ביבי דבר עליו.
  • ירדנה(אחרת)
    17/02/2013 23:32:23
    בנימין נתניהו נבחר לראשות הממשלה. שרה נתניהו לא נבחרה וגם לא הייתה מועמדת, אז מה פתאום היא מתערבת במהלכים של מי שנבחר.
    למה ביבי כ"כ מפחד ממנה? אשם?
  • ירדנה
    14/02/2013 19:52:37
    אבינרי מילא את פיו מים כשמדובר בשרים אחרים , השבוע נודע שאהוד ברק נסע לחו"ל10 פעמים תוך ארבעה חודשים
    התאכסן בסוויטות מפוארות עם אשתו ,והכל ע"ח מדי
  • נוח איש צדיק היה
    11/02/2013 20:17:12
    לשרה יש את כל הכישורים לנהל את המדינה. היא סבורה, שכמו שגברת קלינטון עשויה לרוץ למשרת נשיא אר״הב היא עשויה לרוץ למשרת הנשיא או ר״המ. העם מת עליה!
  • הדסה
    11/02/2013 16:59:42
    נו באמת? אתה מודה שאינך מכיר את שרה נתניהו אישית, לכתוב השמצות כאלה מתוך שמועות? האם לאה רבין לא חשבה שהיא ג"קלין קנדי? עיניים צרות.רדו מזה.
  • אפרים
    11/02/2013 15:41:42
    נכון וצודק כל מה שנאמר בכתבה. זו המשפחה הכי אגואיסטית ששלטה במדינה מאז קומה. אבל הדבר שהכי מרגיז אותי איך כולנו יושבים בבית ונותנים לדברים כאלה לקרות.
  • מי שנמאס לה
    10/02/2013 10:00:05
    מיס פיגי פשוט נמאסה תכלית מיאוס. ברור לגמרי שיש לה משהו על בעלה שגורם לו להיות סמרטוט רטוב מתחת לשרפרף. ואנחנו סובלים מהתופעה המבאישה הזאת.
  • שולמית
    09/02/2013 23:04:02
    בושה וכלימה כמו רפובליקת בננות. שרה חושבת שהמדינה קיימת כדי לשרת את הזוג נתניה. מפליא פסיכולוגית מתנהגת בצורה כזו . הגיע זמן שתשמור על מקומה האמיתיי
  • M J F
    07/02/2013 18:10:35
    נכתבה טענה שכל אחד מגיב בהתאם לפוליטיקה שלו ולא בהתאם לעובדות. אוקיי אוהבי שרה, הוצגו עובדות לא נעימות כלפי הגברת שבנידון; עכשיו תורכם להפריך אותן!
  • משהפרידמן
    06/02/2013 19:28:43
    שוב בשרה עסקינן......
    אין לכם על מה לכתוב ???? אל תכתבו....
    פשוט - לא ???????
    שרה - אל תשימי לב לשפלים........
  • zipi
    06/02/2013 09:25:42
    הבקורת שלך צודקת, מאוד אבל היא לא אשת ראש ממשלה שבוחשת בעינינים.
    האם גם עליהן כתבת ובקשת שלא יתערבו. היו ראשי ממשלה ששינו את עורם והבטחותיהם ..
  • אורה ברוק
    04/02/2013 19:16:10
    כל הכבוד לך. כדאי שמישהו גם יטפל בהוצאות החדשיות שלהם כפי שהתפרסמו. 60 אלף שח לנקיון,ועוד..
    ב"הארץ" יש כתבה של קובי ניב שהכל שקרים.הצחיק אותנו.
  • חלי
    04/02/2013 12:45:06
    מענין אותי לדעת מה יש לשרה על נתניהו שהיא מחזיקה אותו כל כך קצר ועושה מה שהיא רוצה. יכול להיות שבגללה נתניהו קיבל בבחירות פחות קולות? אם כך חבל שלא עב
  • ירושלמי
    03/02/2013 23:26:36
    אני לא אתפלא אם כמה מהמגיבים למכתב הם מטעם שרה נתניהו.
    הציבור בישראל נושא אותה על כתפיו כמו את הציבור החרדי .
    בקיצור שרה היא חרפה.
  • רפי
    03/02/2013 18:54:22
    שרה בסדר. המטומטמים זה אנחנו הציבור שנותן לזה לקרות. או שכמו שאומרים כולם, היא מחזיקה את ביבי במקום רגיש ומאיימת עליו. מ ס. כ. ן
  • אתי
    03/02/2013 18:14:29
    אריה אתה גדול.... כתבת את מה שרבים חושבים ולא מגיבים! הגיע הזמן ששרההה לא תזרע שררה. פחות נסיעות ימלאו את הקופה שהתרוקנה!!!!!
  • אני
    03/02/2013 08:03:14
    ועל זה נאמר אמן. כל מילה כתובה בסלע . הכל נכון, יש אנשים שגם אם האמת תכה בהם ישר בפרצוף לא יאמינו. כך זה אצל הפנאטי
  • זוהר
    03/02/2013 04:19:39
    פשוט בושה וחרפה של מאמר, הריים וגבעות על סמך השערות ורכילות צהובה, מאמר שעם היה על נייר, המקום היחיד היאה לו אלו השירותים
    פשוט תתבייש לך אריה אבנרי
  • שוש
    02/02/2013 19:40:32
    אם יש כל כך הרבה שינאה איך יהיה מינהל תקין ???????
  • שרה
    02/02/2013 16:51:51
    רק אנשים עלובים ומסכנים ,שלא מסוגלים להפנים שיש אנשים חכמים מהם אכולים קנאה וזדון נזונים משמועות כותבים מכתבים כאלה .
  • רחל
    02/02/2013 13:01:05
    לכל המעריצים והשונאים כאחד ! !
    יש להפריד בין ערכו של המנהיג לבין דמותה השנויה במחלוקת.....ואם יש אש בעשן הזה , צריך לנער את שרה שנושאת את שמו למזלה ה
  • רחל
    02/02/2013 12:52:24
    התקשורת עברה כל גבול.לכן ,אם יש אמת בדבר התערבותה של שרה>אני חותמת על כל מילה במכתב זה למרות הערצתי לנתניהו מאז היותו שגריר באו"ם.
  • שייקה
    02/02/2013 02:08:42
    אולי אפשר להפסיק לברבר. כל אחד כותב לפי דעותיו הפוליטיות ולא לפי העובדות.
  • ירדנה
    01/02/2013 22:09:20
    אולי יש עוד מישהי בשםירדנה שהגיבה פה ,אבל זאת לא אני ,או אנשים רעים כואב להם שאיני הולכת בדרכם . שמאלנים מרושעיםי
  • לורשקס
    01/02/2013 17:29:03
    מאמר מצויין ומשקף מציאות עגומה מאד על אותה הגברת שרקורד ענק אחריה כל הכבוד למחבר המאמר הראוי ומכובד הזה
  • ירדנה
    01/02/2013 15:15:45
    שרה ניראת נורא.
    שמנה חסרת טעם ממש מיס פיגי
  • יאיר חסיד
    01/02/2013 15:04:46
    המכתב הזה ניבזי מרעיל ומכוער כמוך!!!
    לאיזה שפל אתה מוכן לרדת עיתונאי קטן ועלוב עם ריגשי נחיתות עצומים, אל מול הזוג היפה , משפחת נתניהו?קינאתך בוערת!
  • ירחמיאל
    01/02/2013 13:52:29
    ירדנה יקרה תשאלי את כל מי שעזב את לשכת ראש הממשלה האם אבינרי צודק!
  • ירדנה
    01/02/2013 11:49:34
    לאחר והעתונות בארץ היא שמאלנית, מנצלת את דעת הקהל כדי לצאת נגד ביבי ואשתו,ואתם הקוראים נופלים לה ביד כפרי בשל,אבינרי ספר על התנהגותן שלנשים אחרות שב
  • ירדנה
    01/02/2013 11:49:01
    מפליא, איך השנאה לשרה תפסה ונמצאת בלב האנשיםמבלי שהכירו אותה מקרוב, הכל משמועה ,הכל מהעתונות.,אני לא מכירה אותה אישית ,אלא כמו כולם דרך העתונות כמוב
  • א. א.
    01/02/2013 11:16:26
    הייתי מייעצת לאשת ראש הממשלה לעסוק יותר בענייני עזרה לקהילות שונות בארץ שזקוקות לקידום פעילותן הציבורית ולא בעניינים לא לה. לגלות פחות נהנתנות.
  • שמש זהובה
    01/02/2013 08:51:56
    ל ביבי יש הכשרה וידע לנהל את המדינה, אבל אשתו שרה הורסת לו הרבה.לשרה אין זכות להתערב בענייני המדינה, תפקידה לשרת את בעלה וילדיה בלבד.
  • אמיר
    01/02/2013 00:46:58
    אריה אבנרי - אתה פשוט בנ אדם עלוב!!!
    אני מקוה רק שגם על אישתך \ בתך \ בנך \ אמך וכו' יכתבו ככה כמו שאתה כותב.
    תפנים - בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה!!
  • נגה
    31/01/2013 23:55:51
    מאוד לא אהבתי לקרוא. גם אם חלק מהדברים נכונים, או אפילו רובם, אין זה יאה להשפיל ולזלזל באשת ראש הממשלה (שגם אני אינני אוהדת שלה) בצורה כזו.
  • ,רינה ג
    31/01/2013 23:56:49
    גב' נתניהו אישה הסובלת מתסמונות לא בריאות, התערבותה הבוטה החצופה והלא חוקית בעליל חייבת להפסק לא פעם חששתי שהסיפור הזה עלול להגמר ברע לה ולמדינה!!!!!
  • ירדנה
    31/01/2013 20:47:00
    האם פעם כתבת על אורה הרצוג , לאה רבין , פולה בן גוריון ,אשתו של קציר ועוד .... לא ידוע שכתבת עליהן ,נטפלת לשרה ,כי התגובות החולניות.מזינות אותך.
  • ירדנה
    31/01/2013 20:43:03
    יופי אבנרי .קבלת מדגם של אנשים המגיבים פה בשנאה עוורת.אתה בטח מרוצה לראות לאן האיוולת מגיעה ,עתונאי קטן
  • ירדנה
    31/01/2013 20:31:27
    למגיב רוני, כן משפ' נתניהו הקריבה בן יוני ז"ל,במבצע אנטבה, ביבי הייה בסיירת מטכ"ל, איפה אתה אדוני "המלומד" שרתת? שמאל חולני, חגיגה לעתונאי הקטן
  • גבי
    31/01/2013 20:15:45
    לחוקק חוק לנסיעת איש ציבור לא תתלווה שום אישה או בעל ל חשבון משלם המיסים דבר שגורם לבזבזנות כפי שנכתב במאמר
  • גבי
    31/01/2013 19:55:24
    ממה שקוראים שישימו סוף לתעלולים של האישה הזאת
  • ריקי
    31/01/2013 19:28:58
    מיס פיגי היא פשוט שתלטנית. היא רוצה שיהיה מה שהיא מחליטה.. היא רודפת כבוד, היא רודפת נהנתנות וכספים - לא מהכיס שלה, חלילה.
  • yossi
    31/01/2013 18:54:57
    מה הדבר שמפחיד ביבי כל כך להעמיד את שרה במקום הנכון?
  • שלומיאל
    31/01/2013 17:54:19
    המאמר מביא מה שנקרא קלטה לוקשין איטריות קרות דברים ידועים מזמן וחבל להשחית על זה מילים
  • ירחמיאל
    31/01/2013 17:49:04
    נו באמת לא קם אף אחד לאיים באמת על ביבי שעשה את התרגיל הפוליטי המבריק של הבחירות כשהתאחד עם ליברמן
    יאיר לפיד יעלם כמו קדימה אין לו עמודי בטון בקרקע ה
  • שוש
    31/01/2013 15:31:34
    הגיע הזמן לחשוף את פרצופה האמיתי של שרה, אין לה שום מנדט וזכות להתערב בענייני המדינה והמנויים. אני תקוה שהעתונות תפעל לשם כך בייתר מרץ. זה פשוט מגעיל.
  • רינה
    31/01/2013 12:23:51
    תלמדו מאובמה מעריץ עיור של אישתו ולכן כל העם האמריקאי מעירץ גם את אישתו המכוערת
  • רינה
    31/01/2013 12:04:30
    מתי תיפסק השנאה של שמואל??????
  • veredgy
    31/01/2013 10:37:22
    הערה על אי דיוק.
    שרה נתניה התראיינה בעבר, וזכור לי ראיון אחד שבו, לאחר תקופת שלטונו הראשונה של ביבי אמרה שמצידה תישרף המדינה.
  • אורה
    31/01/2013 10:22:08
    תודה לאבנרי על המידע שאין בו התלהמות

    ולכל מצביעי ביבי רציתם ביבי קיבלתם את שרה האם את זה ביקשתם???????
  • חדוה יחזקאלי
    31/01/2013 09:58:27
    אם רק חלק ממה שנאמר על שרה נתניהו הוא נכון אז מזה זמן רב עליה היה לעוף מהבמה הציבורית. כל זמן שזה לא יקרה
    המדינה תסבול.
  • מיגל
    31/01/2013 09:19:02
    אם תורשה לי הערה מינורית אך משמעותית :
    נתן אשל לא "הסתבך בעבירה" ; הוא פשוט "עבר עבירה".
  • רוני
    31/01/2013 08:03:53
    כתבה מעולה וכל כך נכונה.
    אבנרי, יישר כח, כל הכבוד!
    ולמגיב בשם יוסי - "משפחת נתניהו "הקריבה" בן לשרת את המולדת? הטירוף שלך ושל כמותך זועק לשמיים.
  • יוסי מחולון
    31/01/2013 00:42:36
    רק במדינות בננה מחזיק ראש ממשלה בדרכון זר. האס זה רעיון של ביבי או של שרה?
  • שולי
    30/01/2013 22:37:40
    מה כבר נותר לך ולכשמותך לעשות ? חדלי אישים שכמותכם . אינכם מסוגלים לקבל החלטה דמוקרטית שהרוב קיבל רק כי היא שונה מדעתכם. לא ביתם מסוגלים להעמיד מתחרה
  • שאול נמרי
    30/01/2013 16:58:16
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4374936451950&set=a.2053183769584.2095916.1244240323&type=3&theater
  • שאול נמרי
    30/01/2013 16:50:23
    אני חשבתי שלאריה אבנרי יש יותר מודעות עיתונאית .עצם העובדה שאתה מתייחס לחדלי אישים כאלו ...? אינו מוכיח תבונה רבה מדי .רד מהנושא!!! יש דברים הרבה יותר חשובים.!על זה עדיין לא עמד לדין
    הסתה לרצח רבין היא חמורה 1000 מונים על הסחבה הזו שנדמה לה שהיא ג'קי קנדי .להעמיד לדין על פגיעה ביסודות הציונות .עם סמלים נאציים. זה הרבה יותר חמור . אלו שני מגלומנים שאמורים להיות מפונים מבית ראש הממשלה ע"י רשויות הרווחה .!!! לסדר להם חדר יפה על אי בודד או אנחנו עוברים לחיות בשממה . אין להם עינין במדינת ישראל זה הכל דמגוגיה

    --
  • אבי
    30/01/2013 12:49:03
    אין ספק שזה הזוג הכי חזירי שישב אי פעם בבית ראש הממשלה. הם מנצלים את מנעמי השלטון עד לגבול הפלילי ובטוח גם מעבר. אבל כמו בפרשת אמדי יש להם סוללת עו"ד
  • איילה
    30/01/2013 12:08:34
    אכן האזהרה נכונה. אבל צריך להיות כנים , פרט לסוניה פרס (שהיו לה סיבותיה עימה) כל נשות ראשי הממשלה התערבו בענייני ניהול המדינה וחברו לכל נסיעותיהם
  • חנה גרשוני
    30/01/2013 12:07:37
    מה קרה? גם אבנרי מפחד משרה? כתבת את זה עם כפפות של משי. הנזיפה חייבת להיות יותר רצינית. בכל זאת היא מייצגת אותנו בעולם הרחב ורק עושה בושות.
  • גדעון,ראשל"צ
    30/01/2013 11:06:49
    יישר כוח ! לא ניתן שלא להזדהות עם כל האמור במכתב . הלוואי שיגיע אל שרהל'ה על מנת שתפנים לפחות חלק מהנאמר בו . תודה מר אבנרי על העוצמה שבניסוח הדברים .
  • בר עמוס
    30/01/2013 11:08:20
    אריה יקירי, התחפשת משום מה לכבש. כל שכתבת נכון הוא אבל לא מסריח מספיק חזק. המציאות הרבה הרבה יותר עגומה (ועוד לא דנו בפרופסור פישר...)!!!
  • יעל- המשך
    30/01/2013 10:16:46
    שרואים מפהלא רואים משם" שייכת לקברניטי הליכוד בתקופת בגין.
    מר אבינרי : כל מילה שלך בסלע , ומקווה שמכתבך יעורר רבים.יעל- אמא לשישה אזרחים שגם משרתים
  • יעל
    30/01/2013 10:02:01
    למתי היקר, כלל ידוע שהימין עושה עבודה טובה יותר ככלב שמירה באופוזיציה. ומוותר ברוחב לב גדול יותר על שטחי ישראל כשהם בשלטון. כשהאמירה :דברים שרואים
  • שלומית רדי
    30/01/2013 09:55:18
    למרות הנושא - שמרת על קוים נכונים ורצינות.
    חלב רק שקשה להאמין שמשהו יכול לזוז בנושא זה
  • אלינוער
    30/01/2013 09:54:23
    כל כך בול פגיעה. מעולה.
  • המשך מתי
    30/01/2013 09:16:36
    הכל לפי השקפתכם הפוליטית אתם בשמאל לא מצליחים לנתק את עצמכם מהמקצוע שאתם עוסקים לאנשים נמאס לטחון את השטויות שלכם בגלל זה אנשים כבר לא קוראים עיתונים
  • המשך מתי.
    30/01/2013 09:10:27
    ראש הממשלה מכהן שנים לא ראיתי כתבה אחת מסוקרת ענינית על מצב המדינה הכל רכיליות. תסקרו מה היה קורה עם היום היינו עם אלפי פליטים בישראל בשלום מדומה.
  • שני
    30/01/2013 08:57:55
    הסיפור הזה מדאיג את מרבית אזרחי המדינה.
    כשאני חושב איזה השפעה יש לה, מה זה אומר
    על כל הנושאים המדיניים,כל הפגישות עם מדינאים רבים אנו לא נראים טוב.
  • מתי
    30/01/2013 09:10:01
    האל ברא את האשה שתהיה עזר כנגדו .מעניין מה אשתך היתה עושה עם אתה היית ראש ממשלה והיו רוצחים אותך בתקשורת יום יום.עיתונאים תפרסמו משהו חיובי שביבי עשה.
  • אזרח מודאג
    30/01/2013 08:05:40
    כל מילה בסלע.
    זה לא חדש שנתניהו אינו "איש חזק" כפי שהוא מציג את עצמו, אלא סמרטוט לרגליה של שרה, ששולטת בו לאור הסכם הכניעה שלו אתה לאחר הבגידה שלו בה
  • יוסי
    30/01/2013 00:51:34
    אדון אבנרי וכל אנשי התקשורת שמפיצים את השנאה , לא תרמתם למדינה חוץ מימלל של שנאה ללא הפסקה ,מש' נתניהו הקריבה בן שהיה לי הכבוד לשרת איתו כדי שתרעילו
  • יוסי
    30/01/2013 00:41:13
    מחריד רמת השנאה העולה מתגובת הכותבים ,
    ואתה אבנרי ראש לשועלים ,אתה במסוה של דאגה לביבי מעורר את השנאה ,אני בטוח ש 99% מהכותבים הושפעו מהתקשורת
  • ירדנה
    29/01/2013 22:49:58
    אבינרי תהיי הוגן ואל תמחק את תגובותי ,תן לקוראים שיקראו גם דיעה שהיא אינה דיעה שלך
  • ירדנה
    29/01/2013 22:49:28
    אני לא סניגורית של משפ'' נתניהו , יחד עם זה אני רחוקה מלתת לעתונות שתאכיל אותי בדברי שוא שיגרמו לי לשנאה.
  • ירדנה
    29/01/2013 22:44:14
    קראתי את התגובות פה, והשאלה לאלה שהתקיפו את הזוג נתניהו.האם הכרתם אותם ? האם שאלתם את עצמכם אםזה לא מה שהעתונאי רצה ?שנאת חינם ?
  • ירדנה
    29/01/2013 22:41:39
    אני לא סניגורית של משפ' נתניהו , יחד עם זה אני רחוקה מלתת לעתונות שתאכיל אותי בדברי שוא שיגרמו לי לשנאה.
  • ירדנה
    29/01/2013 22:38:19
    המשך לדברי. שעות עד שנמצא התכשיט , האם אתם רואים שהעתונות או כולנו הצבועים עוברים על זה בשקט אם זו הייתה שרה נתניהו ? אנשים תתעוררו ותבדקו מה שהעתו
  • ירדנה
    29/01/2013 22:34:47
    האם אבנרי הביא בזמנו.ששלאה רבין ז"ל התלוותה לבעלה בהיותו ראש ממשלה ,כשביקרו במחנה צבאי . היא איבדה תכשיט , הפעילו מחלקה של חיילים למצוא לה את התכשיט
  • ירדנה
    29/01/2013 22:31:59
    אבינרי , גם אם אינך סובל את הזוג נתניהו. האם הגבת לקריקטורה של הסנדי טיימס שאיירו את ביבי , זהו עלבון לכולנו או שמחתם לאיד ,ואולי לבדוק אם השמאל לא
  • ירדנה
    29/01/2013 22:28:57
    ניראה את אבינרי ועתונאים שואלים את בית הנשיא ,על מי ההוצאות האלו ?שמעון פרס הנשיא נוסע ולא פחות נהאנה מכל טוב.מספיק עם השנאה לביבי ,עתונאים צבועים
  • ירדנה
    29/01/2013 22:11:50
    עתונאים קטנים, מוחקים תגובות של אלה שהגיבו לכתבה המתקיפה את הזוג נתניהו.במאי מטוס מלא אורחים הבאים לחגוג את יום הולדתו של הנשיא שחל למעשה באוגוסט ,מר
  • שולמית לפידות
    29/01/2013 20:53:21
    כל הכבוד! הגיע הזמן שמישהו יאמר לגב' את האמת. הגיע הזמן שהיא תפסיק לנהל את המדינה והגיע הזמן שביבי יבין זאת!!!
  • אורנה
    29/01/2013 20:12:00
    אשמח לראות את תגובתם של שרה וביבי!
    על כל מה שנאמר ע"י אבנרי
  • צדי
    29/01/2013 19:35:39
    יותר מחצי עם ישראל בחר בנתניהו.כותב המכתב מזלזל בעם ישראל. תתבייש לך מר אריה אבנרי.
    מר אבנרי!, האם יש לך מישהוא יותר טוב? או פחות רע? נאלחים תתבישו
  • דני
    29/01/2013 19:31:26
    הצבעתי לביבי, לא לשרה! אם ביבי לא ימנע את התערבותה בעניני מדינה עלינו להתריע שוב ושוב בתקשורת, להפגין מול ביתם, לרדוף אחריה לכל אשר תלך. נמאס ממנה!
  • גיורא
    29/01/2013 19:26:26
    לא היה לו שכל לבחור אישה מתאימה,שזה אחת ההחלטות של אדם בחייו ,שישלם את המחיר,ילך לפנסיה איתה!
    מה רוצים מאתנו ??!
  • נגה
    29/01/2013 19:23:27
    לצערי , ביבי נבחר בעזרת מניפולציות פוליטיות, (אך דמוקרטיות) אך שרה אינה נבחרת ציבור - היה נבון מצידה לו היתה שומרת על צניעות, ולא מתערבת ובוחשת.
  • עמי
    29/01/2013 18:45:45
    זאת דוגמה של מכתב שנועד להכפיש ללא תמיכה בעובדה אחת. הדבר היחיד שאיתו אני מסכים שישנם מספר עיתונאים (על פי אריק איינשטין - אנשים קטנים) נחום ברנע
  • חווייה
    29/01/2013 18:19:05
    מעריכה את ביבי ,את שרה לא......
  • ישראל
    29/01/2013 17:01:05
    בנט חייב את רוב המנדטים שלו לשרהל'ה. ואני יכול להעיד על עצמי ועל כמה מחברי שעברו לבנט "בזכות" שרהל'ה.
  • גינזברג
    29/01/2013 17:00:44
    דן ענברי, תבדיל בין מעשה פלילי למעשה מסריח
    מבחינה ציבורית. מה שקורה כאן אינו פלילי, אבל, מסריחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • משה
    29/01/2013 16:41:13
    לאבנרי, כל מילה בסלע , ולך מימי עם כל הכבוד יש הבדל בין קניית פרחים אובססיבית של אשת אחד מנשיאנו בעבר לבין התערבות גסה של גב' נתניהו בענייני מדינה...
  • אברהם
    29/01/2013 16:32:42
    כמה רשעות יש בעם הזה ואני אינני ביביסט
    כמה חטטנות יש בעם הזה, כמה צדקנות יש בעם הזה?. ומגד צניעות ששואפת לאפס, כמה חבל
  • מ.ע.
    29/01/2013 16:28:52
    עצוב עצוב המצב. לי עצוב שראש ממשלה בישראל מתנהל כפי ש"מר" נתניהו מתנהל. ובאשר לרעייתו, יש להרחיקה במהירות מהלישכה כדי שעובדים אמינים ומוכשרים לא יפלטו
  • שרהלה
    29/01/2013 16:10:48
    כל הכבוד על התעוזה הגיע העת להדיח את כל מלחכי הפנכה ומדושני העונג מעל שולחנינו אוי לאותם מנהיגים ששכחו את שליחותם ובחמדנות עיסוקם
  • א.ש.
    29/01/2013 16:19:41
    אני מעריך מאוד את אומץ ליבך לכתוב זאת ולתת לו פומבי, מאידך מה שמדאיג אותי לא פחות זו העובדה שרוב העיתונאים מעלו בתפקידם ולא פרסמו זאת.
  • מימי
    29/01/2013 16:01:08
    ביבי הוא ראש ממשלתינו ויש לכבדו לגבי האשה ?אני עוקב אחרי נשיאי ישראל וראשי ממשלתה. והרבה פעמים מגלים בעיות מבית. אותה אשת נשיא שקנתה פרחים.
  • שירה קרניבסקי
    29/01/2013 15:58:11
    קל לתת עצות קשה מאוד לבצע. אף אחד לא מוותר על צפיחית בדבש בהתנדבות. תמיד זה נלקח ממנו שלא בהסכמתו
  • אלה
    29/01/2013 15:45:27
    כל מלה בסלע. הבעיה שתגובותיה של שרה כנראה בלתי נשלטות ואין שום סיכוי לשינוי בהתנהגות.
    ולכל המפקפקים הסתכלו בבקשה על קצה הקרחון שכן נראה לעין.
  • טוביה אפלשטיין
    29/01/2013 14:39:36
    כל מילה נכונה ישר כח ודאי לכל המתיפיפים
    יבו היום ואנחנו האזרחים נשלם את המחיר.
  • שוש
    29/01/2013 13:42:26
    כל הכבוד , יישר כוח, צריך להמשיך ולהתריע
  • דן ענברי
    29/01/2013 13:03:39
    אינני מסכים להכפשת שמם של נבחרי ציבור. אינני חבר ליכוד ולא הצבעתי לביבי אך הוא ראש הממשלה שלי ואני מכבדו. על פלילים יש לדווח למשטרה ולא להפיץ שמועות.
  • דידי יזרעאלי
    29/01/2013 12:55:41
    אתה מצפה מגברת נתניהו להרבה יותר מכפי שהיא מסוגלת לעשות. לא להתערב?... הצחקת. זו שלחצה לחתום ולהחתים על המסמך המפורסם, אין לה גבולות.

  • יוסף סגל
    29/01/2013 11:30:07
    נראה לי שאנשים מתערבים יותר מדי בענינים שלא להם אני לא ימני ולא שמאלני אני יהודי פשוט ההתערבות הזו היא גועלית אם אתם בטוחים במאה אחוז במה שאתם כותבים
  • ויקטור
    29/01/2013 11:19:50
    ...ועוד היית ג''נטלמן עדין כאן...
  • צפורה
    29/01/2013 08:08:05
    כל הכבוד למאמר אבל אם אתה בטוח בדבריך למה לא לפרסם את המאמר ברבים בעיתונות!
    אם הדברים נכונים, וכפי הנראה שכך הם, צא בקול גדול!
  • אילן בבין
    29/01/2013 05:27:02
    אתה ממש טפש ורכלן
  • נחום שחף
    29/01/2013 01:07:45
    חבל אריה אבנרי, שאינך מסוגל להפריד בין רכילות לעובדות. פרסומים בעיתון כפי שאתה יודע כעיתונאי ותיק אינן עובדות.
  • כ.ר.
    29/01/2013 00:28:07
    הלו...במי זה מדובר פה? באלנה צ'אושסקו או שזה נדמה לי?! הסיפור כל כך דומה.......
  • אלי גל
    29/01/2013 00:01:10
    ביבי הפסיד רק בגלל הנהנתנות שלו המוגזמת שמחוזקת על ידי שרה נתניהו
  • צביקה
    28/01/2013 22:38:08
    השעה מאוחרת והתגובה קצרה ...כל הכבוד אריה אבנרי כל מילה בסלע .
    אל לנו להיות טיפשים לשבת ולהחריש .
  • עמוס
    28/01/2013 22:23:00
    אריה אבנרי- גם אתה ברוטוס, אולי עקב גילך שכחת שמר נתניהו ולא :ביבי" כפי שאתה קורא לו, נבחר בשלישית כן שלוש פעמים !!ואתם שם שונאיו חייבים לחיות עם זה!!
  • יהודה
    28/01/2013 21:28:21
    מר אבנרי. אני מאמין לכול מילה ויודע גם להוסיף כהנה וכהנה. השאלה היא , מדוע איש בקי ומנוסה כמוך איננו מביא את הדברים , והעובדות למקום הנכון והאוכף ?
  • אילנה
    28/01/2013 20:52:38
    אריה כל הכבוד לחשיפת השחיתות המתנהלת 4 שנים ולצערינו לפנינו עוד 4 שנים של בזבוז כספי ציבור וחיי מותרות במעמד של נשיא שמנהלת שרה. באמת מבקר המדינה???
  • אורה
    28/01/2013 19:29:55
    יפה כתבת. נקוה שהדברים ישתנו בעתיד הקרוב.
  • שמוליק
    28/01/2013 18:32:02
    יופי אריה אבנרי. קיבלת את מנת תשומת הלב שלך.מתי היית לאחרונה ראש ממשלה?
  • יעקובי
    28/01/2013 18:27:49
    הגיע הזמן שהעם הזה יוציא בכח את הזוג נתניהו ממנעמי החיים הפרועים בהם סכומי עתק בבזבוזים ואין פוצה פה ומוציא לפועל. היכן מבקר המדינה לבדוק סכומי העתק ?
  • מיקי מרגלית
    28/01/2013 17:29:54
    מר אבנרי- אתה כותב חד וברור -והעובדות מפחידות , שרה ומעלליה שמתוארים במכתבתך זקוקה לטיפול של עמיתיה למיקצוע - ראש ממשלה שמתכופף לגחמותיה -מאיים עלינו
  • אפרת לוי
    28/01/2013 16:48:58
    אתם בטוחים שהיא פסיכולוגית? מישהו ראה אותה פעם הולכת לעבודה? מישהו שמע פעם שהיא השתתפה באיזה כנס? כתבה איזה מאמר אינטליגנטי ב"תחום עיסוקה"?
  • צביקה צוק
    28/01/2013 16:47:32
    אתה קשקשן גדול
    נקודה
  • אבי
    28/01/2013 16:32:04
    כל מילה בסלע וכאילו יצאה מגרונות מאות אלפי אזרחי ישראל , גב' נתניהו יודעת ומודעת מה הציבור חושב עליה והיא אינה צריכה לקרוא את המאמר,
  • אני עצמי ואנוכי
    28/01/2013 16:23:45
    אפילו לך אין מושג, עד כמה שאתה צודק, מר אבנרי. (קרית) טבעונאי.
  • אילנה מהרצליה
    28/01/2013 15:23:57
    כל מילה סלע!
  • ענת
    28/01/2013 14:32:40
    כל אישה הייתה מביעה את דעתה, וזו זכותה. על ראש הממשלה לגדל... ולעשות את הנכון. אם אינו עושה כך למרות שהוא יודע שזו לא עצה טובה, הבעיה אצלו.
  • מגי רוביו
    28/01/2013 14:18:09
    כל הכבוד
  • מגי רוביו
    28/01/2013 14:18:09
    כל הכבוד
  • רוגליו
    28/01/2013 13:41:10
    הלואי כולם ילמדו שהקהל לא קונה את התרגילים המלוכלכים של הגברת והאדון
  • פליסה
    28/01/2013 13:21:30
    כל הכבוד !
  • יצחק
    28/01/2013 13:18:58
    הגב" שרה לא הפנימה עדיין שהיא איננה נבחר ציבור,אלא האשה של ולכן עדיף ורצוי שתנהג בצניעות המתבקשת גם לעתיד,כמו כן רצוי בהחלט שהגברת....לא תצטרף לנסיעות
  • אורי איכפתניק
    28/01/2013 12:27:29
    מר אבנרי נכבדי,
    כתבה זו חייבת להיות מונחת על שולחן העבודה של ה"זוג המלכותי",
    בואו אנו הציבור ניקח מאמר זה בידינו ונדביק על ביתם של משפחת המלוכה, \
  • ורדה
    28/01/2013 10:27:01
    עהבחירות במדינת ישראל - עד כה לפחות-
    מציבות מעמד לראשות הממשלה.
    רעיתו הנכבדת אינה כלולה. אין הגברת אלינור רוזבלט, גם לא אוויטה פרון לא אימלדה
    מרקוס
  • לי.ש.
    28/01/2013 08:59:23
    אומ"ץ היתה הראשונה והיחידה שטיפלה בחודשים הארחונים בפרשת נתן אשל. את המוזמן להכנס לאתר של התנועה ולהתעדכן
  • נוריה
    28/01/2013 08:56:49
    את שיגעון הגדלות של שרה אני בספק אם יהיה אפשר לעצור, אבל מוטב שנתקע לה יתדות בגלגלים שיהיה לה לפחות קשה להרוס אותנו.
  • שימיב
    28/01/2013 06:11:11
    התבטאות מהוגנת וראוייה. מי שרוצה להיות מנהיג ציבור, חייב לגור בבית זכוכית, כדי שהציבור יוכל לראות ולשפוט.
  • חזי
    27/01/2013 19:32:02
    מה משותף בין אברהם אבינו לביבי? שניהם קיבלו חינוך בחו"ל שניהם התעסקו עם חברון (האחד קנה, השני מסר...) שניהם נשואים לשרה ו...שניהם גירשו את העוזרת!


  • אמנון אבני
    27/01/2013 19:14:56
    כל מילה בסלע! הלואי ועוד עיתונאים ויודעי "סוד",ישתתפו במאמץ לנטרל את שרה לאיים ולהתערב בעבודת השלטון, הפסיקו לשתוק-הפסיקו לרעוד ממנה-דברו! בהצלחה
  • בארשבעי יוסי רבי
    27/01/2013 17:37:01
    תודה מר אבינירי אני יודע גם ממקורות נוספים שהמצב הוא בכי רע. מבהיל ומבעית.!למה עתונאים לא חושפים הכול ??היכן היושר העיתונאי?
    ידעו על קצב ושתקו!!
  • דן רווה
    27/01/2013 15:50:01
    אריה. אני אוהב אותך, בחיי. אחת הסיבות הראשיות היא התמימות המקסימה שלך שבה אתה פונה להר ומבקש שיזוז ממקומו על מנת שבמקומו יכנס עמק שנהר זורם בו.
  • י.ש
    27/01/2013 14:50:57
    מר אבנרי מדוע לא זעקת כאשר ביבי החזיר את אשל בדלת האחורית, מדוע ארגוני נשים אינם זועקים.
    האם אין כאן לעג למערכת השלטון?
    היכן מבחן בוזאגלו?
  • דליה
    27/01/2013 14:38:12
    אם כל מה שנכתב אכן נכון אז זה מצמרר
  • שי
    27/01/2013 13:54:49
    כתבה מעולה של אריה
    הגייע הזמן שנתניהו יעשה חשבון נפש
    וישאל את עצמו "היכן טעיתי" הסקרים היו לזכותו אך המציאות הוכיחה שהצבור
    אינו נותן לו אמון ...
  • דודו
    27/01/2013 13:37:04
    צריך גם להיזהר משונאי שרה למינהם
  • מרים לוין
    27/01/2013 13:34:09
    כל הכבוד!!!!!
    יישר כוח!
    מקווה שתוצאות הבחירות ומכתב זה ועוד אחרים כמוהו יביאו לשינוי המיוחל
  • איציק
    27/01/2013 12:42:17
    אוי לנו משרה
    שלה יש את השררה !!!!
  • נחום איצקוביץ
    27/01/2013 12:21:50
    ישר כוח...........
  • שמשון גולן
    27/01/2013 11:39:23
    גברת נתניהו הוציאה 60 אלף שקל לחודש על נקיון. אם הייתה מעשיקה 8 עוזרות בית עם BA זה לא היה עולה כל כך הרבה.
  • הרצל
    27/01/2013 11:29:10
    למה מדוע ולמה,לא הודגש מצב מביך וקטסטרופלי זה בקמפיין הבחירות?
    אחרת, הייתי חושב שבע פעמים לפני שטעיתי ובחרתי ביבי.
  • ניבה
    27/01/2013 11:05:52
    אוי לנו שהגענו למצב מסוכן זה שבו גורל עם ישראל נתון בזמנים קשים אלה בידי שרה!!! היא מחליטה מי לשבט ומי לחסד!
    הצבעת ביבי -לא,הצבעת שרה!!!
  • חוה ריבנבך
    27/01/2013 10:58:52
    כל כבוד לאריה אבנרי.
    מסכימה עם כל מילה.
    העם אמר את דברו והשינוי חייב להגיע.
    חובת ההוכחה גם על המנהיגות והממשלה
    מישאלת ליבי היא ששס יהיה מחוץ למ
  • ענת
    27/01/2013 10:42:41
    אני מסכימה עם האמור אך לא עם הרעיון של פנייה לגברת. עצם הפנייה אליה, כמוה כהכרה בסמכותה בניהול ענייני המדינה. האחריות שלא להקשיב לה היא של רה"מ בלבד!
  • יערי
    27/01/2013 10:17:07
    סוד מדאיג - לעיתים עולה החשש שגברת זו מחזיקה בסוד על בעלה שיכול להדאיג את הציבור בישראל
  • מיקי מרגלית
    27/01/2013 09:54:04
    אריה אבנרי מכתב עיניני וחד ,וכואב כאחד , כואב כי ראש ממשלה שיוצא בסיסמא של ראש ממשלה חזק - הוא בעצם סמרטוט לרגליה הדורסניות של שרה. תצטרך להתרגל מחדש
  • חדשות הבוקר
    27/01/2013 09:45:15
    "שרה נתניהו שמה וטו על צרוף בנט לקואליציה". לידיעתכם
  • שמוליק
    27/01/2013 08:39:14
    אנחנו יכולים לקטר עד אין סוף ומיס פיגי תמשיך לשלוט במדינה ובבעלה הגיבור בחוץ והשפן בבית. ומיס פיגי חולת האגו טריפ תמשיך לפגוע בנו ובבעלה השפן בעור ארי
  • עלוב ביותר
    27/01/2013 07:50:20
    שהאשה הלא-נחמדה הזו מנהלת את המדינה!
    חבל מאד ש/בעלה לא יודע להציב לה גבולות. תארו לעצמכם באיזה גהינום הוא חי אם לבית כזה הוא חוזר בכל ערב.
  • אורלי נתנסון
    26/01/2013 21:41:17
    אריה כמובן!!!!!
  • אורלי נתנסון
    26/01/2013 21:38:50
    מצויין אבנר!!
    מקווה שהיא תקרא את זה או שמישהו יקריא לה....
  • sinco
    26/01/2013 21:29:35
    How does one type more than 150 characters?
  • Sinco
    26/01/2013 21:27:33
    Dear Mr. Avneri
    In a democratic governance it is not uncommon for the first lady to cast her influence in matters of state
    As a student of political
  • אילנה
    26/01/2013 20:12:27
    ביבי מצא את מינו בדמות מיס פיגי, בהבדל קטן שמיס פיגי עדינה וחביבה. קצת צניעות חזירונתוכית שכמוך תועיל לכולנו, נמאסת לגמרי !
    שבי בלול ובשקט !!!
  • אילנה
    26/01/2013 20:11:56
    קשה לאמר שנהנתי לקרא את דבריך, מאחר והם כה נכונים ומכאיבים ואני לא מזוכיסטית. נמאס לי מהזוג נהנתניהו שחי על חשבונינו ולא מתבייש להפגין הנאה. דיייי !!!
  • יעקב זהבי
    26/01/2013 19:53:33
    צריך להוציא חוק שאסור לצרף לנסיעת עבודה
    את האישה בכל הדרגים.רק חוק ימנע את הביזיון וחגיגות של עובדי ציבור על חשבוננו
  • גילה
    26/01/2013 19:09:16
    הבעיה אינה שרה אלא ביבי שהוא גיבור גדול מול האירנים ונמושה גדולה מול שרה...
  • אריאל
    26/01/2013 16:52:15
    שרה=צרה. מה שהיה הוא שיהיה. היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו?.אוי לביבי ואי לנו.
  • כל הכבוד אריה אבנרי אבל כלום לא ישתנה.
    26/01/2013 16:51:29
    ראש ממשלה שלא יכול להשתלט על אישה אחת שהיא אשתו והיא למעשה מנהלת אותנו דרכו איך יוכל להשתלט על ניהול המדינה?ואמנם כך נראית המדינה,ספינה ללא קברניט.
  • רותי
    26/01/2013 15:34:00
    כל מילה בסלע ! מי יתן ושרהל'ה תקרא את הכתבה ותפנים את תוכנה. די, נמאס מהפנים הזחוחות של בני הזוג נתניהו, הגיע הזמן באמת לראות פנים חדשות ורעננות המשקפ
  • עמי
    26/01/2013 12:36:34
    קראתי בהנאה את המכתב שכתבת לשרה. אני מניח שהיא תקרא אותו אבל חבל שהיא לא תיישם אותו
  • לפאני
    26/01/2013 11:13:54
    הבעיה ששרה עושה נזק ענק לכולנו למדינה כולה. כנראה שלנתניהו אין ביצים היה צריך מזמן לסלק אותה לכל הרוחות וזאת הסיבה שאינו מתאים לראשות ממשלה
  • פאני פריד
    26/01/2013 11:13:24
    מקווה שתשכיל במשהו מדברייך ותנהג כאשתו בלבד מבלי לספח לה זכויות שאינה זכאית להן. אם אכן זו התנהגותה אין ספק שרק תרע לבעלה-ראש הממשלה ולא רק לו גם לממשלה.
  • לדני דורון
    26/01/2013 08:49:37
    עם כל הכבוד לא מדובר בבני זוג פרטיים. נתניהו חורץ את גורל המדינה לשבט או לחסד בהכרעותיו. מוטב שאלה לא יהיו מושפעות מההתחשבוניות הקטננוניות של רעייתו
  • דני דורון
    25/01/2013 22:35:01
    אתה מוכר כאדם שהמסורת היא הבסיס לערכיך? המכתב הזה לא מעיד שאתה כזה. להכנס לתוך חייהם האינטימיים של אחרים באיצטלא של יועץ?
  • דוד רון
    25/01/2013 22:01:30
    מכתב ראוי ומחויב המציאות, סיפורי שרה וביבי קישטו בעבר את העיתונות ואם רק 10% מהסיפורים נכון כי אז אנו בבעיה רצינית וכנראה שמכתבך המעולה שוב לא ישמע
  • דפנה
    25/01/2013 20:02:32
    היתה לי חברה שאמרה כי כל שרה היא צרה! בכל אופן אין ספק שהשרה של ביבי היא אכן כזאת.
  • חדוה יחזקאלי
    25/01/2013 19:53:38
    כל מילה בסלע. אכן שרה נתניהו מוסיפה נופך לכסא הצולע עליו יושב ביבי. אם היא לא תשכיל להבין שהפעם עליה לסתום את הפה ולשבת בפינה, תזורז הליכתו של ביבי. אין צורך בנאצות. אבל מה עוד צריך לעבור על שרה נתניהו כדי שתדע שמעולם לא היה זמנה, הפעם יותר מכל עבר זמנה. זוזי הצידה ותני לנהל מדינה, גם ככה היא צולעת
  • מונסי
    25/01/2013 19:49:29
    מעתה יקרא שמה בישראל אימלדה נתניהו
  • ראומה
    25/01/2013 19:13:34
    אריה, אתה כתבת בחריפות, אבל לא בשנאה., אבל עוררת את רגשות הקנאה והשנאה של כאלה שאינם מסוגלים להגיב באופן תרבותי, וממלאים פיהם בנאצות. זה מכוער!
  • שושפרי
    25/01/2013 18:51:28
    ביבי קיבל את עונשו. התנהלותו הייתה מבישה, הכל מריחה ללא פעולה. פחד מאשתו, כניעה לחזקים ופגיעה בחלשים. הכתבה מרגשת. יישר כוח ואומץ לב לאריה
  • לאריה אבנרי
    25/01/2013 18:58:14
    האם זה רומן בהמשכים?
  • איפכא מסתברא
    25/01/2013 18:56:43
    צריך לבדוק לעומק מה הסיבה האמיתית שהגברת מטילה עליו שלטון של פחד וטרור שלעיתים משליך עלינו והוא מחשה. אולי יחשפו עובדות מדהימות
  • עידן סובול
    25/01/2013 18:56:20
    הגברת מחזיקה את האדון במקום הכי רגיש והכי פגיע שלו, ועל אחיזה כזאת לא מוותרים בקלות, מה גם שהיא מעוגנת בהסכם לא ג'טלמני...
  • לתל אביבית
    25/01/2013 18:40:40
    יש כבר קצה חוט שמסביר מדוע ביבי פוחד משרה מן הסתם יחשף בקרוב
  • א
    25/01/2013 18:30:59
    אריה יישר כח על אומץ ליבך והתמדתך במלחמה בשחיתות של נבחרי ציבור והמקורבים להם
  • תל אביבית
    25/01/2013 18:13:03
    אריה, האינך מיחס חשיבות יתרה לשרה נתניהו? מעניין כיצד אתה מסביר את כוחה העילאי על בעלה. אינך מספק הסבר שכזה ועל כן דבריך, אם כי מעניינים, לוקים בחסר.
  • סאלי
    25/01/2013 18:05:29
    אבנרי, שאף פעם אינו מאכזב, נתן לקוראיו מתנה יקרת ערך לשבת הבאה עלינו לטובה. בשנינות, הומור ורגישות, הצליח להאיר את מרת ראש הממשלה מבלי להכנס, כביכול, לפרטי פרטים. קריאה מהנה יותר ממכתבו לשרה יהיה קשה לנו למצוא השבת ואולי אף אחריה
  • לצבי
    25/01/2013 17:49:19
    נקודת המוצא של אבנרי היא שיאיר לפיד הוא מריונטה של נוני מוזס חיים רמון ואהוד אולמרט והם עומדים למעשה מול נתניהו ויעשו הכל כדי לקצר את תקופת שלטונו.
  • צבי
    25/01/2013 16:16:03
    כל העובדות שכתב אבנרי לגבי שרה נתניהו ואיש סודה נתן אשל נכונות כמובן (בניגוד לקביעתו לגבי ציפי לבני כי היא נמניית על קבוצת "נשים אטרקטיביות ומצליחות" – שעה שבעיני רבים היא ההפך מכך, עניין של טעם אישי ופוליטי כמובן).

    אבנרי נסמך על התיאוריה "חפש את האשה" בהתנהלותו של ביבי נתניהו, ותולה בה ובאופייה חלק ניכר מכשלונותיו, כאילו ביבי הוא מריונטה של אשתו שרה. בעידננו הפמיניסטי, מן הראוי שמנהיג פוליטי ינהג כמו "גבר-גבר" כמאמר העממי, ויעמיד את אשתו – עם כל הכבוד - במקומה הנכון, בכל המובנים.

    רוב כשלונו של נתניהו נובע לא מכניעתו לגחמות אשתו, אלא מזיגזוגו רב הפיתולים בניסיון לרצות ציבורים שונים ומנוגדים בדיעותיהם, וכן כניעתו ללחצים מחו”ל: מחד גירש יהודים מבתיהם ביו"ש והרס את היישובים בית האולפנה, מיגרון וכו'''' תוך כניעה לשמאל וללחץ חיצוני אמיתי או מדומה, וכדי להיראות פוליטיקאי "מתון במרכז" – ומאידך הכריז סמוך לבחירות על כוונתו לבנות אלפי דירות מעבר "לקו הירוק" כדי לבלום בריחת מצביעיו אל נפתלי בנט שנוא נפשו ונפש שרה אשתו (לפחות בעניין זה יש להניח שהם מאוחדים בדיעותיהם). גם תוצאות מבצע "עמוד ענן" בניהול נתניהו לא הותירוהו כמנהיג חזק הנחוש לחסל כליל את שלטון הטרור של החמאס בעזה, אלא לדחות שוב את הבעייה כפי שהמתין זמן רב עד שהואיל להגיב צבאית על מבול הטילים מעזה.

    לאחר ש"טיפל" בצדק בזוג נתניהו, מעניק אבנרי קרדיט גדול מדי לדעתי לשותפים הקואליציוניים החדשים הצפויים בניתוב נתניהו לדרך "נכונה” כלשהי, מן הסתם התכוון ליאיר לפיד ולציפי לבני. נזכיר כאן שמדובר בשני "דמוקרטים גדולים" כביכול, אשר הרכיבו לבדם את רשימותיהם בשלטון-יחיד, בלא "מטרד" כגון פריימריס (ואיני מתעלם מהמגרעות והשחיתויות הידועות בבחירות המקדימות ההמוניות במפלגות שקיימו אותן). אין שום ערובה שמפלגת "יש עתיד" של לפיד הבן לא תתפוגג בעתיד הקרוב כבועת סבון, כפי שהתנדפה מפלגת "שינוי" בראשות אביו טומי לפיד וכשם שארע ל"מפלגות אופנתיות" בעבר כגון "צומת" של רפול ז"ל, “הגימלאים" של רפי איתן ו"קדימה" הענקית בראשות ציפי לבני בגילגולה הפוליטי הקודם. יאיר לפיד טרם הוכיח את כישוריו המעשיים לקבלת תואר "דוקטור" מעשי בניהול מדינה, בניגוד למסלול "מקוצר" לדוקטוראט באוניברסיטת בר אילן אליו התכוון להירשם לא מכבר, כפי שהודה בתקשורת.
  • לבן דוגית
    25/01/2013 15:17:18
    כל מילה שלך בסלע!!
  • בן דוגית
    25/01/2013 14:17:27
    דומני שמדובר במכתב נרגש המיועד לליידי השניה של מדינת ישראל (כידוע, כיום הגברת הראשונה היא מרת לפיד). נראה כי אריה אבנרי כתב סאטירה נפלאה המיועדת להקל על יסורי ההסתגלות של שרה נתניהו למציאות חדשה. זו רשימה רוויה מלקחי חיים משעשעים שלמדנו ממסכות מעורבותה של הגברת, בעלת היועץ הסודי המופלא בחסד האל היושב במרומים בניהול המדינה הקורסת תחת גדולתם של נתניהו בעלך ונתן צלם הערוות הנודע לתהילה.

    נדרשת ממך יכולת הסתגלות רק לתקופה קצרה, שכן לאחריה יתקיימו בחירות נוספות – בקרוב. ואז תוכלי לסכם לעצמך טרילוגיה מצחיקה בשלוש מערכות. המשמרת הראשונה של אישך הדגול מרבבה, ממנה נבעט בעכוזו על ידיד הבוחרים. לאחר מכן המשמרת השניה המסתיימת בימים אלה, שבה פעל והתזוזז אישך ברוך הכישרונות הנעלים יותר מכל ראשי מדינת ישראל בעבר, וכדרכו השיג אפס (זירו !!!) תוצאות.

    עכשיו תתחיל המשמרת השלישית שאם ירצה השם תוביל את אישך החמוד לביתכם בקיסריה, שיהיה נתון אך ורק להשגחתך ולטיפוחך – ולנו לפחות תהיה בשורה שאולי תאפשר לנו לחזור ולנשום בשקט, שכן יתם עידן ההפחדות והאיומים המטורפים, פרי רוחו הסוערת של האיש אתו את מחלקת את הלילות, לקבוע בהן את סדר יומו הבא. אגב, מה שלום ידיד המשפחה איווט?

    ועל השאר- שרה יקרה, בהזדמנות אחרת (אם תהיה).
  • שר
    25/01/2013 13:46:42
    הכשתה את הנחשית
  • דוידי דוד
    25/01/2013 13:11:49
    האגרת לשרה זה בזמן הנכון ,ביבי ער למהשהוא השתנה בציבור, ביבי חייב לשים פלסטר לפה של שרה , נעשו נזקים בעבר ,לפיד ובניט התקוה לעם ישראל
  • ק.ש
    25/01/2013 12:21:15
    "התהפוך שרה עורה"...יתכן כי אשת ראש הממשלה זקוקה לעזרה.אגב גם עם ישראל זקוק לקאוצר כדי לעבור עמה עוד תקופה קשה.
  • אמיר חרמוני
    25/01/2013 12:08:14
    כרגיל, שנון והיתולי ....
  • שולי בן-נתן
    25/01/2013 11:45:34
    אריה..כל הכבוד על האיגרת שלך לשרה..תגיד לי..האם אתה באמת חושב שיש לגב' יכולת הפנמה בסיסית?? היא פסיכולוגית קלינית?? לא הייתי נותנת לה לטפל אפילו בכלב שלי...!אני בטוחה שהיא borderline (לפחות..!) ממליצה לה בחום ללכת לטיפול דחוף !(:למרות שסקפטית לגבי התוצאות...)למה שלא תתחרה על מקום בפריימריז של הליכוד? (כדוגמת הילרי קלינטון...?)חחחח .... הגב' נתניהו היא רק עוד עסקנית פוליטית מהסוג הנמוך ביותר...!"מושכת בחוטים" (בחסד...)ואין לה באמת אמירה אישית....אין ספק שהיא האישה השנואה ביותר במדינה...אך הרוויחה זאת ביושר....
  • מינה אורבך
    25/01/2013 11:44:50
    מילים כדורבנות!
  • אורי בן-יהודה
    25/01/2013 11:44:01
    חותם על כח מלה! אכן, צרה נתניהו....
  • רונית רוזן
    25/01/2013 11:42:29
    קשה להניח ששרה תשתנה וקשה להניח שביבי יפסיק להתחשב בה ובקפריזות שלה
  • ד"ר אבי פלג
    25/01/2013 11:39:12
    נהנתי לקרוא את אשר כתבת! אך עלינו להבין כי אשה הנבגדת..ולו פעם אחת לא תרפה, מישום שתרגיש מקופחת-דחויה-לא "שווה" ועוד. וזה נכון מישום שביבי משלם פעמיים מחיר, מחד על המעידה, מאידך על הריצוי שלו את יקירתו שרה. ביבי מבין את מקומו ובאופן טבעי בנות זוג מתערבות בנושאים דינמיים, אך תחושתי לגבי זוגיותו של ביבי, לא סגר מעגל עם יקירתו לגבי העבר!! פרט לזה כדאי שביבי ועוד...יבינו ויפנימו את המשפט הזה: המרצה לא מרוצה הופך למריצה!! ממליץ לשניהם לקבל מספר שיחות עם איש/ת מקצע, בלי קשר לעובדה כי שרה הסרה" פסיכולוגית ק. ושוב לסיכום אריה, כל אשר כתבת מדויק לדעתי. סופשבוע נעים ואופטימי...
  • ירוחם
    25/01/2013 11:38:25
    שרה הוציאה חוזה על ביבי
  • גליה
    25/01/2013 11:38:27
    מילים כדורבנות. ישר כוח!
  • יעל פלטי
    25/01/2013 11:37:14
    אני מוכנה להקריא את המכתב הזה לשרה,,ובמיוחד את,,,הדברים אמורים גם לגבי שונאת נפשך ציפי לבני שאת עלולה לחסום את דרכה לממשלה אם ביבי יחליט לפנות אל מפלגתה בהצעה שתצטרף לקואליציה.
    מאז ומתמיד שנאת נשים אטרקטיביות ומצליחות בעיקר פוליטיקאיות בכירות וניסית להרחיק אותן מבעלך,\\\\\\\\\\\\\\\אבל, לצערי לא יעזור. מחלתה חשוכת מרפא.
  • אייל
    25/01/2013 11:35:56
    מילים בסלע . נראה ששרה לא לומדת איך למנוע מבעלה מכשולים מטופשים שקשורים לרכילויות ללחשנות .
  • אירית מרק
    25/01/2013 11:34:17
    מאמר מצוין לפרסום. שלחת לשרה?
  • אבי גלבר
    25/01/2013 11:33:41
    אריה אתה תותח !
  • אילנה פרי
    25/01/2013 11:32:28
    כנראה ששרה לא בוטחת בו מאז פרשת המאהבת מראש העין, לכן נצמדת אליו כמו סופר גלו ועוד על חשבון הציבור, וביבי כמה מסכן הוא, איקים על הצוואר
  • ראומה רביד
    25/01/2013 11:30:43
    אריה היקר, כל מילה בסלע, תבורך על מלאכת מחשבת. מי יתן ושרה אכן תפנים את מכתבך אליה.
  • סימה גוטסמן
    25/01/2013 11:25:27
    כל מילה מבורכת. הנאה צרופה לקרוא. תודה לך על דבריך והלוואי שהגברת תלמד את הקטע הזה על פה למען תשכיל ותלמד אורחות חיי אישה שחייה הם ציבוריים והענווה היא הדרך ולא היוהרה והבחישה המתמדת. מוטב לה למחוק את החיוך השפוך על פניה הזועק בחוסר יושרו ותתכנס אל ביתה ועשייתה ותניח לבעלה ולנו..ובלשון ההמון אומר. די שרה, נמאסת...
    עיצוב: סטודיו נעמה