אולמרט העבריין חוזר (141)  |  

מכתב פומבי אל ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט: סוד גלוי הוא שאתה נפגש לעיתים מזומנות עם שר האוצר החדש יאיר לפיד. אולי אתה חונך אותו בתקופת ימי החסד שלו בתפקיד שר האוצר. נעשה הכל כדי שאתה לא תחזור להנהיג את המדינה ולהמשיך להשחית אותה

אהוד, מועדים בלי שמחה,

אני מנחש שבליל הסדר האחרון הסבת בחברת בני משפחתך ואורחיך והיית זחוח, מלא בעצמך, וכדרכך יהיר, ובמקום לספר על יציאת מצרים, סיפרת על יציאתך כביכול מהבוץ הפלילי שבו אתה שקוע עד צוואר. מן הסתם חזרת במעמד חגיגי זה על דברים שאמרת בימים אלה בראיון מקיף לגלובס [ראה משמאל], שבו טענת שעד המדינה במשפט הולילנד שמואל דכנר העליל עליך, כביכול, עלילת כזב כשהעיד בבית המשפט שנתן לך שוחד.

אחרי הארוחה יצאת כנראה החוצה ועישנת סיגר יקר נוסף מהכמות האדירה של הסיגרים שקיבלת כשי במרוצת השנים מאילי הון זרים ומאנשי עסקים מקומיים שביקשו ממך הטבות למיניהן.

מותו הלא פתאומי של שמואל דכנר במהלך מסע לינץ' משפטי שעשה לו על דוכן העדים אחד מפרקליטיך, המוכר באגרסיביות שלו ובפיו חסר המעצורים, לא גרם לך כנראה צער מיוחד. להפך, אולי נגולה מעל ליבך אחת האבנים השחורות.

דכנר אמר לרעייתו, כפי שצוטטה בתקשורת, שהוא חש שפרקליטי הנאשמים מנסים לקצר את חייו ופוגעים בו ללא הרף במטרה להחמיר את מצבו הרפואי. כמה סמלי הדבר שהאירוע המצער של מותו אירע בעת המשמרת המשפטית שלך.

כדרכך, ניסית להרחיק ממך כל אחריות כאשר הכרזת בראיון: "הוא כל הזמן אמר שהוא הולך למות. הוא אמר לשופט שהוא עומד לעבור צנתור. ברמה של האינטרס שלי בוודאי שהצטערתי מיום שבחקירה עצמה יום אחר יום נחשפו שקרים שהוא אמר בבית המשפט".

מהפה של דכנר 
מאז ומתמיד טענת כלפי עדים שהופיעו במשפטים הפליליים והעידו על עבירות חמורות שביצעת, כי הם משקרים ומכפישים אותך לשווא. ברצוני להביא לידיעתך שהכרתי היטב את דכנר שהתגורר בשנים האחרונות בשכנותי בתל אביב.

נפגשתי איתו לראשונה בשעתו בעת הסתבכותו הכלכלית הגדולה כאשר כמה חברות ציבוריות מקבוצת "המאגרים" שהוא ניהל קרסו וכתוצאה מכך נגרמו נזקים כספיים כבדים לציבור המשקיעים בבורסה. דכנר אמר לי אז, כפי שציטטתי בספרי "המהמרים": "אם אפתח את פי בכל מיני פרשות שאני מעורב בהן ייכנסו לכלא כמה אנשים ידועים במדינה". אבל דכנר לא פצה אז את פיו ועברייני הצמרת לא נתנו את הדין והוא המשיך לעבור על החוק בחברתם של כמה משועי מדינה נוספים ואתה בראשם.

בפרשת הולילנד, שמסווגת כאחת מפרשות השחיתות החמורות בתולדות המדינה, החליט דכנר בערוב ימיו כשמצב בריאותו היה מעורער, לחשוף את המציאות העגומה ולהציב אותך בראש רשימת מקבלי השוחד.

קרבנות על מזבח הזיכויים 
מנהלת לשכתך הוותיקה והנאמנה שולה זקן שהייתה שותפה פעילה לחלק ניכר מהעבירות שביצעת ויודעת על אודות מעלליך יותר מכל אדם אחר במדינה, שמרה במרוצת השנים על זכות השתיקה גם כאשר הייתה מודעת לכך שהיא משלמת על-כך מחיר. אביה המנוח השביע אותה על ערש דווי שלעולם לא תמסור מידע שעלול לפגוע בך.

בפרשת הולילנד, שבה גם היא מואשמת בקבלת טובות הנאה אישיות מדכנר במזומן ובתכשיטים, היא עמדה לחתום על עסקת טיעון עם הפרקליטות, שבמסגרתה הייתה מודה בחלק מסעיפי האישום תמורת הקלה בעונשה. על-פי מידע המצוי בידי, עסקת הטיעון טורפדה מחשש שהאש תתקרב אליך, וכך עלולה זקן לשאת בעונש קשה אם תורשע. לך זה אולי לא כל כך מזיז.

מאז ומתמיד חשבת רק על האינטרסים של עצמך ולא היססת להקריב אחרים על מזבח הזיכויים המפוקפקים שלך. נועם הליכותיך המלאכותי והסחבקיות המדומה שהפגנת כלפי הסובבים אותך היו מאז ומתמיד חלק מהעמדת פנים ומשחק מחושב.
 
פרשות שחיתות נוספות 
כמי שעוקב אחר העבריינות הסדרתית שלך מראשית שנות השבעים, הרשיתי לעצמי להדביק לך את הכינוי הבלעדי "מגה-מושחת", ואתה, כאשר היית ראש ממשלה, היישרת מבט מול פני האומה והכרזת: "מעולם מעולם לא לקחתי אגורה לכיסי". אגורה אולי לא לקחת, אבל הרבה דולרים ירוקים כן.

אני מוכן לקחת אחריות ולקבוע שקיבלת מדכנר טובות הנאה באורח ישיר ועקיף בפרשת הולילנד, ואם אני טועה, אתה מוזמן להגיש נגדי תביעת דיבה ואז ייחשפו בפומבי שורה של פרשות שחיתות נוספות שבהן היית מעורב ולא פורסמו עד כה.

אחת הפרשות הללו נחשפה בעקבות תלונה שאומ"ץ הגישה נגדך השבוע לניצב יואב סגלוביץ', ראש אגף החקירות והמודיעין (אח"ם) במטה הארצי של המשטרה. בתלונה נאמר בין השאר:
"תנועת אומ"ץ מגישה בזאת תלונה נגד אהוד אולמרט בחשד לכאורה לקבלת שוחד וטובות הנאה מקבוצת לבנת בעלת מפעל 'נשר' לייצור מלט.

"כאשר כיהן אולמרט כשר התמ"ת בשנת 2003 פעל להגבלת יבוא המלט לישראל על-מנת לאפשר לקבוצת 'נשר' להמשיך ולהחזיק במונופול לייצור ושיווק מלט בארץ.

"שבע שנים לאחר מכן בשנת 2010 אחרי שאולמרט נאלץ להתפטר מתפקידו כרה"מ נתמנה כיו"ר קבוצת לבנת תמורת שכר חודשי גבוה והוצאות נלוות אטרקטיביות.

"אנו סבורים שיש חשד שאולמרט קיבל לכאורה תמורה כספית מאוחרת עבור השירות שהוא העניק לקבוצת לבנת בעת היותו שר התמ"ת.

"אנו מבקשים לפתוח בחקירה בפרשה זו ומפנים את תשומת הלב לכך שהעבירה בוצעה לפני שלוש שנים".
אם המשטרה לא תפתח בחקירה, בדעתנו לערער על-כך בפני הרשות המתאימה.

להקת מעודדים משתלחת 
באותו ראיון בגלובס לא היססת להשתלח מחדש במערכת אכיפת החוק שרודפת אותך, כביכול, במשך השנים. האויב המרכזי שלך הוא פרקליט המדינה משה לדור, שהחליט בשעתו להגיש נגדך כתבי אישום בכמה פרשות שחיתות: קבלת כספים במזומן מטלנסקי, טיסות כפולות לחו"ל במחלקה ראשונה על חשבונם של ארגונים הומניטריים והענקת הטבות לאנשי עסקים באמצעות מרכז ההשקעות.

אחרי שזוכית משני כתבי אישום בפסקי דין שעוררו סערה ציבורית, העז ברוב חוצפתו אמנון דנקנר, אחד הסייענים שלך בתקשורת, להציע ללדור להתאבד בעקבות הכישלון המקצועי כביכול. כמובן שאין זה מקרי שאתה ודנקנר חברים טובים של העבריין אריה דרעי ויצאתם להגנתו. דנקנר השתתף אפילו בהילולה שנערכה לכבודו של דרעי ליד כלא מעשיהו ושר עם החוגגים הרבים משס: "הוא זכאי, הוא זכאי".

אתה ולהקת המעודדים שלך מצאתם שיטה נבזית להשתלח באלה שניסו לבלום אותך להמשיך במעשי העבריינות שלך שבגינם הפכת למיליונר במהלך שירותך הציבורי. לאנשי תקשורת שלא הלכו בתלם המעוות שלך הדבקת תווית של "אנשים הזויים". יש לי הכבוד להימנות על קבוצה זו. לאנשי מערכת אכיפת החוק שלא הפסיקו לטפל במעשי העבריינות שלך הענקתם אבחון קליני של "חולי נפש" רחמנא לצלן.

פגיעה אישית חמורה 
אחרי שפרקליט המדינה החליט להגיש ערעור לבית המשפט העליון על שני הזיכויים שלך בפרשות הנ"ל, החלטת להגביר את המערכה נגדו. לא ירחק היום שבו תדרשו ברוב נבזותכם לכלוא אותו במחלקה סגורה.

אומ"ץ לא יכולה לעמוד מנגד והחליטה השבוע להתייצב פעם נוספת לימינו של פרקליט המדינה. במכתב שנשלח השבוע ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין העומד בראש המערכת המשפטית נאמר בין השאר:
"תנועת אומ"ץ מבקשת ממך להורות על חקירת משטרה נגד רה"מ לשעבר אהוד אולמרט בחשד להעלבת עובד ציבור בכך שפגע בפרקליט המדינה משה לדור.

"בראיון עם אולמרט שפורסם בעיתון 'גלובס' ב-21.3.13 כינה אולמרט את לדור: 'פרקליט אחד שאיבד את שיווי משקלו הנפשי'.

"אנו סבורים שאי-אפשר לעבור לסדר היום על פגיעה אישית כה חמורה בפרקליט המדינה שעושה את מלאכתו נאמנה והיה מחויב להגיש נגד אהוד אולמרט כתב אישום על-פי הראיות שהיו בידי הפרקליטות.

"אנו מודעים, אמנם, לכך שאתה פסלת את עצמך מלעסוק בענייניו של אולמרט מאחר שהיית בעבר פרקליטו אך נראה לנו כי בנושא חמור זה אתה חייב למצות עימו את הדין על-מנת לשמור על מעמד הפרקליטות כגוף מרתיע על אישי שלטון שעברו על החוק".
מערכה ציבורית 
אהוד, בשעתו רציתי לעשות פסק זמן ולהפסיק לעסוק במעלליך מחשש שאסחף לכיוון האובססיביות, אך נוכח חידוש פעילותך נגד מערכת המשפט, תמצא מולך את אנשי "כוחות האור" שלא יחששו ויגנו על שלטון החוק. כינוי מוצלח זה יצר חברך הקרוב לשעבר, העיתונאי דן מרגלית, אחרי שהתנתק ממך כשהגיע באיחור רב מדי למסקנה שאתה אדם מושחת מיסודו ומנצל למעשה את שירותיו המקצועיים הטובים להסחת הדעת.

(חבל שמרגלית לא שעה לאורך השנים לאזהרותיי החוזרות ונשנות וביקש ממני שאספק לו ראיות חותכות. המידע המרשיע שהעברתי לידיעתו לא סיפק אותו משום מה.)

אני מודע היטב לכך שמזה שנים רבות מאז שהתחלתי לחשוף את מעלליך הרבים בפומבי ופתחתי במערכה ציבורית ומשפטית כדי לסלק אותך מהחיים הפוליטיים, איננו מחליפים בינינו מילה.

אין לי ספק שאתה לא שוכח עד היום שבעבר הרחוק פעלת נגדי כשעבדתי בעיתון ידיעות אחרונות כעיתונאי-חוקר, אחרי שפרסמתי את הבלוף שלך על חשיפת ראשי הפשע המאורגן כביכול.

לרוע מזלך, לא שלט באותה עת בעיתון חברך הטוב נוני מוזס שעושה בשנים האחרונות מאמצים בלתי נלאים לחלץ אותך מהכלא באמצעות מתן במה חופשית בעיתון לאלה המשתלחים במערכת המשפט, ובמה ממודרת לעיתונאים חנפנים ומשוחדים שמנפחים את זיכוייך מעבר להגינות העיתונאית ומגמדים את הרשעותיך בניגוד לאתיקה המקצועית.

מברוק על הדירה 
ערב הבחירות האחרונות פרגנת למרבה הצער למועמד אלטרנטיבי ראוי לראשות הממשלה מול ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו. בגלל השנאה ההמונית לנתניהו, היו מוכנים לשכוח שהורשעת באחרונה במשפט פלילי בפרשת מרכז ההשקעות, אתה עומד למשפט על קבלת שוחד בפרשת הולילנד ובית המשפט העליון עומד לדון בעוד כמה שבועות בערעור על שני הזיכויים שלך.

אתה ממשיך לטעון באוזני כל התמימים שנרקמה נגדך עלילת דם ומביע את ביטחונך שתזוכה ותצא מנצח, ועל-ידי כך תיסלל מחדש הדרך לחזרתך לכהונת ראש הממשלה למרות שבשלב זה בני משפחתך לא מתלהבים מהרעיון. אל תדאג, רעייתך עליזה שקוננה בשעתו בתקשורת שמצבכם הכלכלי קשה ושאין לכם כסף לגמור את החודש תתרצה בסופו של דבר כדי שתוכל לחדש את מכירת ציוריה במחירים מופקעים לכל אלה שירצו ממך תמורה מכספי הציבור.

אגב, מברוק על קניית הדירה החדשה השנייה בתל אביב. אתה חוזר בהדרגה להיות בעל נכסים. בשעתו הציע לך איל ההון אלפרד אקירוב למכור לך דירה באחד המגדלים שלו בתל אביב. המדובר באותו אקירוב שכופפת למענו את המנהל התקין כדי שיקים את מתחם ממילא בירושלים. הוא חייב לך, ואתה יודע בדיוק למה אני מתכוון.

קשרי אולמרט-לפיד 
התמיכה הציבורית הכפויה והבלתי נתפשת מינפה את רצונך לקצר את ימיה של הממשלה החדשה ולפעול להפלתה במועד שיהיה לך נוח אחרי סיום ההליכים המשפטיים נגדך.

סוד גלוי הוא שאתה נפגש לעיתים מזומנות עם שר האוצר החדש יאיר לפיד, על תקן של ידיד המשפחה. בגלל ידידות זו לא מפריע ללפיד שהוא מצוי בחברת עבריין בכל ימות השנה, בעוד שלנו מותר להתפלל בחברת עבריינים רק בערב יום הכיפורים. אומנם הצהרת בראיון שאתה לא מדבר עם לפיד על נושאים פוליטיים, אבל אתה יודע היטב איזה משקל אני נותן לדבריך. לא הייתי קונה אצלך אפילו מכונית חדשה.

מי יודע, אולי אתה חונך בימים אלה את לפיד בתקופת ימי החסד שלו בתפקיד שר האוצר ומשיא לו עצות מסוימות שאנחנו נהיה הקורבנות שלהן. היזהר רק שלא ללמד אותו כיצד מעבירים כספי ציבור לכיס הפרטי בלי להותיר עקבות.

כאשר כיהנת בשעתו בתפקיד שר האוצר הבנת היטב את מהות הישיבה ליד ברזי הכסף, שמאז ומתמיד אהובים עליך כל כך. ניסית לעשות אפילו "עוקץ" באמצעות מכירת מניותיה של המדינה בבנק לאומי לשני אילי הון זרים הנמנים על מקורביך שיוצגו על-ידי משרד הפרקליטים של המחותן שלך. עד היום אני מתקשה להבין מדוע לא הועמדת לדין בפרשה מצחינה זו בגין הפרת אמונים ומרמה.

כאשר כיהנת כראש הממשלה העדפת שבתפקיד שר האוצר יכהן חברך ובן-בריתך הגנב אברהם הירשזון ויהיה ליד הקופה הציבורית כדי לסייע לאילי ההון, ובחרת שלא למנות לתפקיד זה את עמיר פרץ. לא חששת למנות את פרץ לתפקיד שר הביטחון והוא היה שותפך הפעיל למחדלי מלחמת לבנון השנייה.

אומ"ץ תעשה הכל כדי לחשוף את הקשרים הסמויים שקיימים בינך לבין לפיד, שעלול להיות בעתיד המתחרה שלך על ראשות הממשלה.

אם הייתי צריך לבחור בינך לבין לפיד לתפקיד ראש הממשלה, הייתי מעדיף את לפיד כברירת מחדל.

נעשה הכל כדי שאתה לא תחזור להנהיג את המדינה ולהמשיך להשחית אותה.

יש לי רק נחמה קטנה: אתה תהיה ראש הממשלה היחיד בתולדות המדינה ששמו לא יונצח בשדרה, ברחוב, במנהרה, בכיכר או סתם במזרקה. אני הייתי קורא את אחד מבתי הכלא על-שמך למען ישמעו ולא יראו.



      
 

הוספת תגובה חדשה
שם

עד 250 תווים
תגובה
קוד
תגובות
  • חנן וייס
    06/04/2014 10:48:25
    להזכירך ראש ממשלה, עוסק גם במינוי יו"ר, מפקח, רגולטור של הבנקים...שאחרת לא יכול היזם/קבלן שלרוב הוא עצמו המאכער...לקבל אשראי בנקאי או חתם ש"ישדל את חבריו" הבנקאים לקנות את מרכולתו; מניות ואג"ח...ואח"כ יש "עושי שוק" ששוב, יוצרים "מצגי שווא".
  • צדוק
    07/11/2013 09:35:04
    נשר מלט מעפיה חוקית בחסות המדינה
  • ,תגובה לשוש
    31/03/2013 13:06:11
    הקרב בסלוקי בה נהרגו 33 חיילים, בלבנון השניה, תוכנן על ידי אולמרט למרות שסוכם, שהמלחמה נגמרה. בעת הקרב , הייתה הפגישה של אולמרט עם איילי הון.
  • לכל המגיבים
    31/03/2013 12:51:13
    בקרוב יחשפו פרשות שחיתות חדשות של אולמרט
  • מכר את בטחון המדינה ע"מ למנות את אירשזון
    31/03/2013 11:36:41
    אולמרט נתן את הביטחון לפרץ כדי שיוכל לתת את האוצר לשותפו אירשזון. מכר את ביטחון המדינה וחייהם של חיילים תמורת ריצוי חברו, חוצפן ומושחת שאין כדוגמתו.
  • שוש
    30/03/2013 23:28:16
    אולמרט נפגש עם 2 אילי הון כשניסה למכור את מניות המדינה של בל"ל,.הפגישה הייתה ב 12.8 כשהקרב בסלוקי התקיים, בה נהרגו 33 חיילים. חשוב להדגיש. הקרב תוכנן על ידי אולמרט במלחמת לבנון השניה כדי שצבור הגולשים יבין יותר.
  • לאחד שיודע, משמחה
    30/03/2013 19:31:59
    טיפלתי בטובה-למי יותר מכל אדם אחר, ואני אחזור אליה לקראת תוםפ כהונתו של אלי עזר-למי, במטרה שלא ימונה אחר תחתיו, ושהפונקציה הזאת תעבור מן העולם.
  • גם לי טוב בנהריה.
    30/03/2013 19:08:16
    גם לי טוב בנהריה, מה אני צריך את אולמרט או לפיד או האבא של לפיד שימשיכו לחמוס את המדינה אני ממשיך לחיות את חיי רחוק מהם.
  • שוב אולמרט ,שוב לפיד ,שוב ביחד, מה יהיה?
    30/03/2013 19:01:45
    אני גר בכפר הוורדים בצפון כשאני קורא את המאמר נראה לי שמדובר במדינה של רפובליקת בננות, טוב לי שאני חי כאן רחוק מהמרכז, כנראה שאני במדינה אחרת
  • לאריה, משמחה
    30/03/2013 18:57:38
    אני מסכים שפרקליטי אולמרט אכן קיצרו את חייו.
    השאלה שהעליתי היא אם הם היו צריכים להתחשב בו ע"ח מרשם, ומדוע לא להטיל את האחריות על מי שהביא אותו להעיד.
  • התחברותם של מנהיגים מהעבר וההוה.
    30/03/2013 18:46:30
    דבריו של אריה מחזקים את ידיעותיי באשר להתחברותם של מנהיגים מפוקפקים מהעבר וההוה זאת לשם מימוש אינטרסים זרים נטו.
    אני תקווה שלאור המאמר העם יתפקח
  • אני פשוט חרד .
    30/03/2013 18:37:00
    אני מהצפון הקר והמנוקר, כשאני קורא את מאמרו של אבנרי אני נחרד, הרגליים רועדות וחם לי, אני כבר לא יודע באיזו מדינה של מנהיגים עבריינים אני חי ומה עתידה
  • דרור הנאור מרמת גן
    30/03/2013 10:40:39
    בנכונותו למסור את ירושלים העתיקה לאוייב,קנה אולמרט לעצמו תמיכה משמעותית של התיקשורת השמאלנית,ולפיכך המאבק הציבורי נגדו לא יהייה משמעותי לא מפתיע שגם כאן קיימת צנזורה שמאלנית.
  • מונסי
    30/03/2013 09:03:46
    ביצים ביצים ועוד פעם ביצים! כל הכבוד, גבר אמיץ, הלוואי והיו עוד כמוך אריה!
  • YARA113
    30/03/2013 08:15:41
    השחיתות היא מכת המדינה, והחדש הולך בעקבות רעהו. עוד מעט לא ישארו כאן אלא קשישים,חולים כי הגועל הגיע לשיא. תודה שיש כמוך חג שמח
  • אחד שיודע
    30/03/2013 06:51:06
    מר אבנרי , ומר שמחה ניר !!! אתם הכרישים - שונאי השחיתות- על-פי טענתכם ,,,,האם השופטת בדימוס הג''ב טובה שטרסברג -כהן, נשכחה מכם ?????
  • לשמחה
    30/03/2013 04:43:02
    דכנר לא הסתיר מעולם את העובדה שהוא עברין ושותף לפשע והוא לא שונה מעדי המדינה האחרים. השאלה היא אם פרקליטיו של אולמרט קיצרו את חייו
  • שמחה ניר, עו"ד
    29/03/2013 23:11:39
    תפקידו של הסניגור במשפט הפלילי אינו לחוס על חייו של עד התביעה, אלא להגן על מרשו. או לנו אם הסניגור יחסוך שאלות מתוך התחשבות בעד. מי שצריך היה לחוס על חייו של דכנר היו התביעה, דכנר עצמו, וגם בני משפחתו, שכעת הם מצטערים על שנתנו לו להעיד. מדוע אתה, אריה, לא אמרת רגע-רגע, אמנם אולמרט פושע, אבל אל תהרגו את דכנר למען זה? ואגב, דכנר לא היה פושע שחזר בתשובה, אלא פושע שהסגיר את חבריו לפשע. הוא הסגיר את חבריו-לפשע תמורת חסינות ומשכורת נאה לכל חייו. לא ארקוד על קברו, אבל גם לא אזיל דמעה, אפילו אם אולמרט יזוכה בגלל מותו. ואתה, אריה?
  • ע בן-יוסף
    29/03/2013 22:25:33
    חשבון נוקב כמאכלת מתהפכת. חשובה רשימה זו להזכיר את מעלליו של האיש המתכחש לעלילותיו המוכתמות וחותר בכל כוח לחזור לשלטון. אבנרי לא בכדי כינה אותו "מגה-מושחת" כבר לפני שנים רבות. הוא אכן מגדולי המושחתים שבתוכנו. הדרך בה רתם למרכבתו הדורסנית לא רק את בני משפחתו אלא גם מבני חוגו, מהם אנשים הגונים לכל הדעות, מזכירה דיקטטור ערום המנהל חצר פוטינית גם כשהוא מתרחק מסיבות ידועות מאחיזה בהגה. אבל יש גם צדק בהערתו של אבנרי ביחס ליד-ביד שלו עם חברו הלפיד הצעיר ממנו. חוששני כי יום אחד יקום לפיד וימצא עקרב מתחת למראשותיו
  • יהושע
    29/03/2013 21:41:47
    אולמרט השחית את המדינה
  • משפטן
    29/03/2013 19:47:12
    אולמרט הוליך שולל את השופטים שהרשיעו אותו בפרשת מרכז השקעות. הוא הצהיר בפניהם שלא יחזור לחיים הפוליטיים וכתמורה לא הטילו עליו קלון
  • לחבר
    29/03/2013 18:46:22
    אל תדאג אולמרט לא יקבל ממני שקל. אם יגיש תביעה אחשוף פרות עלומות שלו שיעוררו סערה ציבורית ויוכיחו שהמשטרה והפרקליטות לא עשו את עבודתן כראוי
  • חבר
    29/03/2013 18:44:03
    הפעם לא תהיה לאולמרט ברירה אלא להגיש נגדך תביעת דיבה ולדרוש ממך פיצויים בסכום גבוה. התכונן לערוך מגבית בין חבריך
    עיצוב: סטודיו נעמה