המפלגה המושחתת   |  

לאחר שמפלגת ישראל ביתנו שקועה בבוץ העברייני חש ליברמן כיצד מתרחק כס ראש הממשלה שהפך לחלום חייו מאז שכיהן כמנכ"ל משרד ראש ממשלה בממשלתו הראשונה של נתניהו

                                                                   ▪  ▪  ▪
שבוע קשה עבר על שר החוץ אביגדור ליברמן מנהיגה של ישראל ביתנו שמפלגתו שקעה בבוץ עברייני עמוק ועדיין לא ידוע מתי ואם בכלל תצא ממנו. ליברמן חש בימים אלה שהוא מתרחק כס ראש הממשלה שהפך לחלום חייו מאז שכיהן כמנכ"ל משרד ראש ממשלה בממשלתו הראשונה של נתניהו בעיקר משום שהוא רוסי.

המשטרה חשפה רשת שכללה, בין השאר שר לשעבר סגנית שר בהווה מנכ"ל של משרד ממשלתי גדול, ראשי מועצות, יושבי ראשי דירקטוריונים, נציגי אגודות ספורט לוביסטים ומאכערים שסחרו בכספי המדינה כבתוך שלהם. זהו רק קצה הקרחון של תעשיה כספית בלתי חוקית שפועלת מזה שנים ועליה מנצחים מקורבים לליברמן שמאמינים שהם חסינים בפני החוק.

ליברמן עבר, לטענתו, סיכול ממוקד בעיתוי מתוזמן של ערב בחירות ע"י גורמים זדוניים במערכת אכיפת החוק אולי בסיוע של גורמים פוליטיים עלומים שמנסים לפגוע בו ערב הבחירות. ליברמן החשדן האובססיבי והזהיר הקבוע נקלע במפתיע, מבלי שהיה מוכן לכך לפרשת שחיתות רבת נפח שחשפה שיטה סמויה של כמה מראשי מפלגת ישראל ביתנו ופעיליה שפעלו כדי לעשות לביתם ולכיסם במקביל לפעילותם למען מפלגתם.

עד כה היה הדיקטטור של ישראל ביתנו ליברמן היחיד בצמרת המפלגה שהתעשר והפך למיליונר במהלך שירותו הציבורי. ההחלטה ההזויה של היועץ המשפטי לממשלה שלא להעמיד לדין את ליברמן בעבירות של שוחד, הלבנת הון, מרמה, העלמות מס והפרת אמונים בתיק הגדול שבו נחשפו הנתיבים הבינלאומיים העלומים והפליליים למקורות התעשרותו סימנה את הדרך הקלוקלת לצאן מרעיתו.

הזיכוי השנוי במחלוקת של ליברמן בתיק הפלילי הקטן שוינשטיין חתם עליו בקול תרועה גדולה אפשר לליברמן ללכת כמו טווס והעניק לו תחושה מוטעית שהוא ואנשיו מוגנים מידיהם הארוכות של אנשי אכיפת החוק.

הנחת היסוד של ליברמן שפרשות השחיתות של הרשת שמלחכות בימים האחרונים סביבו לא יפגעו בו. ליברמן מאמין שמשטרה לא תיטפל אליו מחדש ותמנע מלערוך חקירות נוספות בחשדות חדשים בפרשות הללו שעלולות להמשך שנים בגלל שיבושים וערבולים.

עד היום לא הצליחה המשטרה לפצח את מהות קשריו של ליברמן עם האוליגרך מיכאל צ'רנוי, תושב ישראל שנחשב לתורם ותיק של ישראל ביתנו שהינו אורח כבוד באירועים חגיגיים של המפלגה. שמו של צ'רנוי שורבב לתיק הגדול של ליברמן כשותף סמוי לעסקים בינלאומיים מפוקפקים שחלקם לא פוענחו עד היום.

גם מערכת קשריו של ליברמן עם איל ההון היהודי אוסטרי מרטין שלאף ששיחד אותו על-פי החשד וגם עשה אתו עסקים בעלי אופי פיננסי נשארו סתומים ברובם. בשל סירובו של שלאף להגיע לישראל ולמסור עדות בתיק הגדול של ליברמן זיכה את ליברמן להנחות בחקירה.

מעניין מדוע מקפיד ליברמן לנסוע בכל הזדמנות אל שלאף בווינה. יש לי כמה ניחושים.

אגב, שלאף המקיים קשרים עסקיים עם כמה אישים בצמרת הרשות הפלשתינית מנסה בימים אלה לסייע לבן חסותו מוחמד דחלאן להדיח את אויבו בנפש אבו-מאזן.

אומ"ץ נערכת בימים אלה למערכה משפטית כדי שליברמן לא יהיה זן מוגן מחקירה ואם העקבות יגיעו אליו הוא לא יהיה מעל החוק. באופן מפתיע ובלתי צפוי גילה השבוע וינשטיין אומץ לב כאשר אסר על סגנית שר הפנים פאינה קירשנבאום, אחת החשודות המרכזיות בפרשות השחיתות בישראל ביתנו, להמשיך את עבודתה במשרד מחשש של שיבוש הליכי חקירה.

בתחום זה יכולה קירשנבאום ללמוד מהבוס הגדול אביגדור ליברמן שהתמחה בתחום זה. עד השבוע נטה ליברמן חסד לשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ איש מפלגתו חסיד שוטה שלו שהכריז בעבר כי בגלל הקשרים המיוחדים בינו לביון ליברמן הוא מרחיק את עצמו מהחקירות בחשדות נגד הבוס. הצהרה זו לא עמדה במבחן המציאות כאשר אהרונוביץ הכריז בשעתו לפני שנסגר התיק הגדול שהוא משוכנע שלא יוגש כתב אישום נגד ליברמן.

בעבר הלא רחוק נשבה לעברו של ליברמן רוח חמה אוהדת גם מכיוונו של מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, שהביע בפומבי את הערכתו שלא יוגש כתב אישום פלילי נגד ליברמן. למי ששכח, כדאי להזכיר שדנינו כיהן בעבר כראש אגף החקירות של המשטרה וטיפל באורח אישי בתיק עב-הכרס של פרשות ליברמן, שהיה מונח על שולחנו והוא מכיר היטב את מעלליו. כאשר ליברמן נתן את ידו למינויו של דנינו כמפכ"ל, היו רבים שהרימו את גבותיהם. הם לא העלו על דעתם שהנחקר ימנה את החוקר שלו לתפקיד שבו יוכל להמשיך לחפש אותו.

אומ"ץ לא הייתה יכולה לעבור בשתיקה על צעד חמור מעין זה, והגישה תלונה ליועץ המשפטי לממשלה נגד דנינו אך זה כדרכו מרח, משך וברח מהכרעה. כך או אחרת קשה להניח שליברמן לא היה מודע לפחות לחלק מפרשות השחיתות שנחשפו השבוע בזו אחר זו ועדיין צפויים גילויים מרעישים.

ליברמן היה למעשה האיש שהמציא את השיטה לצבירת כספים בלתי חוקית בעזרת אנשים בעלי יכולת ונאמנות מוחלטת מהמאגר של מקורביו בשני המשרדים הכלכליים שבהם שימש בעבר כשר משרד התחבורה ומשרד התשתיות.

גם בשלוחות של המשרדים הללו חברת החשמל, רכבת ישראל, מקורות, נתיבי ישראל (בעבר מ.ע.צ), נת"ע ועוד מוקמו העוזרים והסייענים של ליברמן שיושבים ליד הברזים הכספיים. כדי ללמוד כיצד פועלת השיטה יש לקחת כמשל את חברת נתיבי ישראל (לשעבר מ.ע.צ) המגלגלת מדי שנה תקציבי ענק של מיליארדי שקלים המושקעים בפיתוח תשתיות וסלילת כבישים.

ליברמן השתלט בשעתו על החברה באמצעות קצין המבצעים הראשי שלו אלכס ויז'ניצר (שנעצר כאחד מחברי הרשת המושחתת של ישראל ביתנו) ששימש כמנכ"ל החברה והציב את אנשיו של ליברמן. גם פרקליטו הוותיק של ליברמן עורך הדין יואב מני מככב בחברה על תקן של יועץ משפטי חיצוני וגורף שכר טירחה נאה ביותר המסתכם במיליוני שקלים.

מעניין לדעת כמה שכר טירחה שילם בשעתו לעורך הדין מני והאם אין חשד השלמת הכנסה.

בין כותלי חברת נתיבי ישראל ומחוצה לה פועלים כמה גורמים ומאכערים החשודים בוויסות ותפירת מכרזים בהיקפים כספיים גדולים. על-פי החשד שולם שוחד לאישים מסוימים בישראל ביתנו. שמותיהם של כל המעורבים ידועים ומוכרים למשטרה שחוקרת בימים אלה גם נושא זה במסגרת החקירה המסועפת בפרשות השחיתות של ישראל ביתנו.

בהקשר לכך כדאי לציין שהמנכ"ל לשעבר של נתיבי ישראל, שי ברס לא היה מוכן להיות חלק מהשיטה המסואבת. היות שלא היה מוכן להיות חלק מהקומבינות הפנימיות של ליברמן ואנשיו אולץ להתפטר. שר התחבורה ישראל כ"ץ שחושש כנראה מליברמן נאלץ למנות את ויז'ניצר לתפקיד יו"ר דירקטוריון נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) טוען שלא היה זה מינוי פוליטי מאחר שיש לו את הכישורים המתאימים.

מסתבר שגם לבתה של שרת הקליטה, סופה לנדבר מישראל ביתנו, ג'אנה קנופלר שעבדת בנת"ע בתפקיד מרכזי יש כישורים מיוחדים. אומ"ץ ביקשה בשעתו ממבקר המדינה לבדוק את המינוי התמוה אך עד כה לא קיבלנו תגובה.המשטרה חוקרת בימים אלה שורה של מכרזים ופרויקטים שבוצעו ביזמת החברה. יש לצפות לגלויים מאלפים.

וזה אינו הכל עדיין: בידי אומ"ץ מצויות עדויות סודיות של שני גופים בינלאומיים שהי קשורים בעבר במגעים מסחריים עם ישראל בתחומים שבהם עסקו שני המשרדים הכלכליים הללו שעל פיהן נציגים של ליברמן רמזו להם שלצורך קבלת החלטות מתאימות יש להעניק תמרה נאותה.

ליברמן הערמומי לא הסתפק בכך ושתל את מקורביו במשרדים שהופקדו בידי שרים אחרים ממפלגתו ביטחון פנים, חקלאות, קליטה ותיירות שכיכבו השבוע בפרשות השחיתות של ישראל ביתנו ובכך הבטיח לעצמו שליטה גם בשלט רחוק בתקופה שבה היה מושעה בגלל החקירות.

אומ"ץ עוסקת במעלליו של ליברמן במשך תריסר שנות קיומה שבמהלכן חשפה שורה של פרשות שחיתות שהעקבות הוליכו אליו. אחת הבולטות בהן הייתה קשורה ברו"ח משה ליאון. אומ"ץ פנתה בשעתו למבקר המדינה ולמשטרת ישראל והעלתה על סדר היום דרישה לחקירת אי-סדרים במכרז קרונות הרכבת, שבהם היו מעורבים משה ליאון, לשעבר יו"ר חברת הרכבת ועופר לינצ'בסקי, לשעבר מנכ"ל הרכבת מנכ"ל "סימנס" ישראל, שנגדו נפתחה חקירה על חשד למתן שוחד במכרז הטורבינות בחברת החשמל.

מתברר שבענף התחבורה מתחו בעבר ביקורת על החלטת הרכבת שלא לרכוש קרונות דו-קומתיים נוספים במסגרת המכרז וזאת בניגוד למגמה עולמית המעדיפה קרונות דו-קומתיים. התברר שיו"ר הרכבת ומנכ"ל הרכבת העדיפו קרונות חד-קומתיים, דבר שגרם פליאה אצל בעלי מקצוע שטענו שהבחירה הינה בבחינת בכייה לדורות, ואכן התוצאות העגומות ניכרות היום בשטח.

בתשובה לפניית אומ"ץ נמסר לנו, כי נערכת חקירה בנושא זה ע"י המשטרה ובדיקה ע"י מבקר המדינה. כעבור זמן, נמסר לנו שהחקירה הוקפאה עקב ההסדר שהגיעו עם מנכ"ל "סימנס" בתמורה להסכמתו להיות עד המדינה בפרשת השוחד ברכישת טורבינות מתוצרת סימנס ע"י חברת החשמל. הזכייה בחברת "סימנס" כספקית הקרונות החד-קומתיים הייתה, כאמור, תמוהה לדעת המבינים בנושא בארץ ובחו"ל.

על פניו נראה כי פרויקט הקרונות החד-קומתיים בעלות של כמיליארד שקלים היה מבוסס על שיקולים זרים ולא ענייניים של בעלי עניין והנהלת הרכבת, בראשות ליאון וינצ'בסקי וכל זאת בחשד, לכאורה לטובות הנאה.

למרבה הצער הפרשה לא נחקרה אז עד היום. עתה בעקבות חידוש החקירה בפרשת סימנס פנתה אומ"ץ בדרישה לחדש את החקירה גם בפרשת השחיתות ברכבת ישראל.

כדאי להזכיר שערב מערכת הבחירות האחרונות ניסה ליברמן בעזרתם של חברו העבריין אריה דרעי וחברתו המושחתת דליה איציק להריץ את ליאון לראשות עיריית ירושלים. המטרה הסמויה הייתה להשתלט בעזרתו של ליאון המריונטה על ועדות בנין הערים העירונית והמחוזית ולעשות בעיר כבתוך שלהם אך התרגיל המסריח נכשל. וראו זה פלא שמם של ליאון ואיציק עלו מחדש כמעורבים בפרשות השחיתות של ישראל ביתנו. ליאון חשוד בקבלת עמלות מגופים שקיבלו מענקים והקצבות מהקופה הציבורית שחלקם נמנו על לקוחות משרדו.

איציק ניסתה לרתום את ישראל ביתנו למאבקה הבלתי נילאה להיבחר כנשיאת המדינה. כל האמצעים היו כשרים בעיניה ולמטרה זו היא קשרה קשרים הדוקים עם פאינה קירשנבאום שהינה בצלמה ובדמותה.

התמורה שקיבלה פאינה מאיציק כאות תודה עבור התמיכה הגורפת של ישראל ביתנו במועמדות שלה לנשיאות משתקפת בפניה של אומ"ץ אל היועץ המשפטי לממשלה: "במסגרת החקירה המסועפת שנערכת בימים אלה בפרשת החשדות לקבלת שוחד של בכירים ב"ישראל ביתנו" הגיע לאומ"ץ מידע מוסמך שעל פיו יו"ר הכנסת לשעבר דליה איציק נתנה לכאורה שוחד לסגנית השר פאינה קירשנבאום במטרה לגייס את תמיכת "ישראל ביתנו" לבחירות לנשיאות שבו היא הייתה אחת המועמדים.

על-פי מידע זה הסדירה איציק לסגנית השר קירשנבאום ולשתי בנותיה טיפולים קוסמטיים רפואיים ללא תשלום אצל רונית רפאל שהינה בעלת מכון לטיפול רפואי קוסמטי וחברתה של איציק (באחרונה רכשה איציק את דירתה במגדל העיר בת"א).

בתמורה גייסה לכאורה קירשנבאום את תמיכת "ישראל ביתנו" לבחירתה של איציק. איציק משמשת כיום כיועצת מיוחדת ליו"ר "ישראל ביתנו", שר החוץ, אביגדור ליברמן ואף ניסתה לסייע בשעתו למועמד המפלגה משה ליאון להיבחר לראשות עיריית ירושלים". בשלב מאוחר נודע לאומ"ץ שאיציק וקירשנבאום גייסו את בתה של קירשנבאום מיטל שעובדת בתפקיד בכיר באיגוד מגדלי בקר במטרה לעשות עסקות בשר.

עוד לפני שהתחילה החקירה המשטרתית הגלויה בפרשות ישראל ביתנו צלצלה אומ"ץ בפעמונים. אומ"ץ התריעה בשעתו בפני מבקר המדינה על המינוי התמוה של מיטל קירשנבאום במשרד החקלאות שנתון לשליטת ישראל ביתנו.

במסגרת טיפולנו במשרד החקלאות פנינו אל מבקר המדינה בדרישה שיבדוק שורה של פעולות לא תקינות שביצע בין כותלי המשרד המנכ"ל רמ כהן מנאמניו של ליברמן שהוצב במשרד ע"י הבוס הגדול.
אומ"ץ פנתה ליועץ המשפטי גם לגבי רעייתו של כהן בתיה שקיבלה עמלה בסך כ 100 אלף שקלים במסגרת תרומה שארגנה לאיגוד הכדורסל.

גלישה באתר של אומ"ץ מגלה שורה של נושאים נוספים שנחקרים בימים אלה ע"י המשטרה ולנו היה חלק בחשיפתם המוקדמת. על רשימת הנושאים הללו נמנים מועצה מקומית תמר, עמותת איילים, המחלקה להתיישבות של הסתדרות הציונית, העברת כספי מדינה ממשרד הקליטה למשרד התיירות ועוד. לשווא ניסה ליברמן השבוע לכבות את האש שמלחכת סביבו ומאיימת להיכנס אל ביתו. האש עדיין בוערת.

ליברמן השתתף השבוע בכנס של פעילי מפלגת ישראל ביתנו שנערך באריאל. ליברמן נכנס לאולם לקול צלילי שירו של יהורם גאון "לא תנצחו אותי" שהיה מכוון כלפי חוקרי המשטרה מיחידת להב 433. ליברמן הכריז באותו מעמד לקול התשואות של קהל החסידים: "זו חקירה פוליטית שנועדה לפגוע בישראל ביתנו בתזמון ותכנון מדויק של ערב בחירות. עד יום הבחירות ימשך מצעד הנחקרים ולא יפסקו ההדלפות אבל הם לא יצליחו לנצח אותנו".

ליברמן חזר לסורו והחל להשתלח מחדש באוכפי החוק. בעבר, במהלך החקירות נגדו איים על ראש אגף החקירות לשעבר ניצב בדימוס משה מזרחי (כיום חבר כנסת).

הפעם פתח ליברמן במסע הפחדה נגד כל צוות החוקרים של יחידת להב 433, תופעה שאין לה אח ורע בעולם ויכולה להתרחש רק בישראל. לליברמן חרתה היטב העובדה שהשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ שהוא שליח שלו לענייני פיקוח על המשטרה לא סיפק לו את הסחורה ולא הצליח להביא לדחיית החקירה עד אחרי הבחירות. ליברמן תבע שמח"ש תכנס לתמונה ותבדוק אם חקירה זו הינה תולדה של קונספירציה שבושלה נגדו ונגד מפלגתו.

מתברר שאיש מפלגתו השר לביטחון פנים אהרונוביץ מודר לחלוטין מהחקירה המשטרתית ע"י המפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו ללא קשר למערכת היחסים הטעונה ששוררת בין השניים. למרבה האירוניה היה זה דווקא אותו דנינו שהיה בעבר ראש אגף החקירות של המשטרה שטען לפני שנתיים שיש הגזמה בתיאור של השחיתות השלטונית במדינה.

המציאות המפלצתית טפחה על פניו של דנינו. אהרונוביץ הפר את שתיקתו רק אחרי כמה ימים. הוא הודה שקיבל דיווח מהמפכ"ל רק אחרי שבוצעו המעצרים וגיבה בחצי פה את החוקרים. ממילא אין לו כבר מה להפסיד. ליברמן יראה לו את הדלת החוצה מהפוליטיקה עם ציון "נכשל".

תנועת אומ"ץ, לעומת זאת, הביעה השבוע שאט נפש מהתנהלותו של שר החוץ אביגדור ליברמן מנהיג מפלגת "ישראל ביתנו" שהשתלח בחוקרי יחידת להב 433 וטען שהחקירה המתנהלת נגד כמה ראשי מפלגתו ופעיליה תוזמנה ותוכננה, כביכול, לערב הבחירות.

בעבר בעיצומן של החקירות הממושכות פגע ליברמן בראש אגף החקירות דאז ניצב בדימוס משה מזרחי וצר לנו על שהוא חזר לסורו ומנהל מסע הפחדה נגד חוקרי המשטרה.

תנועת אומ"ץ פונה לחוקרי המשטרה בבקשה להמשיך במלאכתם ולחשוף את כל העובדות והראיות על הפעילות המושחתת לכאורה של כמה מראשי "ישראל ביתנו", פעיליה ושליחיה לדבר עבירה.

בשלב זה ניתן לקבוע עובדה מאלפת, מפלגת שס המתרסקת שבראשה עומד חברו הקרוב של ליברמן אריה דרעי שנחשבה עד כה למפלגה המושחתת ביותר העבירה התואר המפוקפק הזה למפלגת ישראל ביתנו הרבה בזכותו של הדיקטטור ליברמן.


      
 

הוספת תגובה חדשה
שם

עד 250 תווים
תגובה
קוד
תגובות
  • לאזרחית מהשורה שוש
    05/01/2015 15:04:23
    נתניהו ממן 3 בתים וכלכלתו על חשבון הצבור
    זו עבירה על החוק
    לצערי יש סכויים שנתניהו ייזכה כראש מממשלה. בפעם הרביעית
  • גם מתייחס ליצחק
    04/01/2015 23:07:00
    האש בוערת תחת רגלכם ואתה כותב לנו שאלה רק נרות שבת.... צא מהסרט בחייך.....יצחק אתה צוחק עלינו.......לא נרות ולא שבת זאת אש שבוערת בחצרותיכם
  • ליצחק
    04/01/2015 22:54:07
    סליחה אתה מפליא בהתייחסותך הבלתי מובנת פעם אחת אתה מגבה את כל חשודי ישראל בתינו בפרשת השחיתות האחרונה ופעם שנייה את מגנה את פואד.
    לעניות הבנתי אתה מעט מבולבל שמגיב תחת השפעת גיזענות או תחת השפעה מפלגתית.
    חשוב שתהיה ישר לפחות עם עצמך.
  • יצחק
    04/01/2015 12:08:24
    בינתיים אף אחד מישראל ביתנו לא נתבע ובוודאי לא הורשע בשום בית משפט בניגוד למפלגות אחרות. אף אחד לא מדבר על פואד ששם ממש יש שוחד במובן הברור של המילה.
    כדאי לא ליצר חדשות אלא להסתמך על עובדות. ביזיון של תנועה.
  • שאולי מקרית חים
    04/01/2015 02:14:54
    מאמר גדול
    ישר כח
  • אסף מקיבוץ גנוסר
    03/01/2015 23:02:33
    שמעתי שליברמן התחפש ליוסף בעל החלומות עם חולצת הפסים.
    מעניין אם החלום הזה יתגשם אז ליברמן יקבל את החולצה עם הפסים כמצופה.
  • אביחי
    03/01/2015 20:49:31
    יקירי, מעריך שלא לעולם חוסן והפרשה תתגלגל למפתנו של ראש ארגון הפשע, הדיקטטור
  • שלומית ראש פינה
    03/01/2015 20:35:05
    אני גרה כאן בכף אצבע הגליל ואני קוראת את אשר שלחת אליי בעניין ליברמן וחבורתו , ראשית ידידי פליצ׳ה תודה לך על שחשבת עליי, אתה צודק מדובר במאמר מאוד מקיף ומאוד חשוב שיגיע לידיעת הציבור, העיתונאי אריה אבינרי שכתב את המאמר קלע במרכז המטרה.
    תודה לכם.
  • בן סמון רבקה
    03/01/2015 18:49:16
    מעלליו של ליברמן ומפלגתוידועים!

    מה עם נתניהו! ואחרים שבסדרה1111111
  • עכו-יורדי הסירה
    03/01/2015 17:49:05
    אנחנו מצדיעים לאנשי אומץ שנותנים בראש לכל המושחתים ואלה השודדים לנו את המדינה.
    עד כמה ולמה כל השרים המנכ״לים הפקידים והבכירים במדינה שגונבים אותנו לא מבינים שגם בארצנו אפשר להמציא כיכר תחריר ומישם להעיף לכל עבר את כל השודדים שגונבים אותנו בלי חשבון
  • חברים מהצפון הקר
    03/01/2015 17:24:33
    אנחנו כאן חברים וחברות מהצפון מבקשים להודות לתנועת אומ״צ ולחבר אריה אבנרי העושים עבודת קודש .
    אם תנועת אומ״צ לא הייתה, היו צריכים להמציא אותה.
    כל הכבוד לכם
  • המוחק
    03/01/2015 08:37:03
    פשוט צריך למחוק את המפלגה הזאת דרך הקלפי.
    וזה לא אומר לעזוב את החקירות ,העמדה לדין והענשה ראויה של העבריינים שיורשעו
    זה יהיה פחות מפלגה אחת מושחתת ,והיו כאלו בעבר
  • ק.ש
    03/01/2015 05:36:51
    קשר השתיקה של כל הסובבים הוא מחלה חברתית ממארת.
    ידעתה ולא דיווחתה או מנעתה אתה (שותף פסיבי).
    כך גם היה עם פואד,אולמרט, הנשיא האנס קצב ועוד רבים ורעים...
  • ליובל
    02/01/2015 22:43:35
    לא מדובר על הבית היהודי אל חברים בישראל ביתנו ואכן "לכאורה"
  • יובל צליוק
    02/01/2015 22:29:46
    במדינה דמוקרטית ומתוקנת כל אדם בחזקת זכאי עד להרשעתו בדין. כל אלה מכם שחרצו כבר את דינם של חברי הבית היהודי לא יכולים לדבר בשם הצדק כי אין להם מושג צדק מהו. למען הסר ספק, אינני מצביע לבית היהודי. יובל.
    ynz@netvision.net.il
  • דוידי דוד
    02/01/2015 21:58:12
    קשה להאמין שליברמן הערמומי לא ידע מכל השחיתויות המתהנלות תחת חסותו , הקים רשתות בכל משרד שהחזיק,
    אומ"ץ התריעה כל הזמן ובעוד מועד לחדש חקירת משה ליאון,
    הערכה לוינשטיין על אומץ ליבו, עוד נופתע על מיימדי פרשיות ליברמן,
  • אופיר פ.
    02/01/2015 18:41:39
    חזק מאוד!
  • נינה
    02/01/2015 18:20:29
    איזה פרופסור המכיר אותך טען השבוע שבשביל מה שמתחולל פה מבחינה ציבורית צריך כמה אריות כמוך.תמוה איך אנשים הנמצאים פה 30,40, שנה מגיעים להיות כל כך עשירים, ממה?כעת רואים!! צריך מאד לחזק את המשטרה.למעננו!!!!!!!
  • ד"ר יעקב ניר
    02/01/2015 17:48:33
    שוחחתי עם מספר יוצאי בריה"מ שהבהירו לי כי לשיטתם - הם יצביעו בעבורו מאחר שהוא "נרדף" ע"י השלטון! יש לזכור כי הוא, וגם הם, הגיעו ממדינה מושחתת עד היסוד, בה הכל מרמים וגונבים -וכך מתקיימים. לדאבוני לא שינו את הנורמה, והצטרפו לגדודי המושחתים תוצרת בית
  • גדעון
    02/01/2015 15:12:04
    מאוד חבל שאנשים מוסטים נגד נתניהו. עוקב אחרי התנהגותו הרבה שנים עזבו שטויות על עניין הגלידה ועוד, בבקשה תסתכלו על היחסיות אולמרט הרב מושחת ואשתו שידעה ונהנתה, מלבד אבנרי ועוד בודדים שספגו קיתונות של רעל מהתקשורת כולם שיבחו. חשבתם למה זה קורה?
  • מולי כהן
    02/01/2015 14:34:25
    גרוניס לא כשר לשמש בשום תפקיד!! אם התנהלותו בביהמ"ש היא לא בגלל סמים, אז התנהלותו היא ממניעים הרבה יותר מדאיגים.
  • אמיר חרמוני
    02/01/2015 13:51:09
    השיטה של ישראל ביתנו, עברה במעט את "הגבול המקובל" כולם משתינים בבריכה, הם השתינו מהמקפצה, וטוב שעלו עליהם. ביום רביעי התנהלו פריימריז בליכוד - "חגיגה של דמוקרטיה", רשימות שהוכנו ע"י המאכרים, בראשם חיים כץ - מזכיר עובדי התעשייה האווירית. העובדים בתע"א נאנסו לצאת רובם ע"ח החופשה שלהם ולהטיל את הפתק שאנשיו של חיים כץ שמו בידיהם, עם שמות שהוכנו מראש. אוי לנו שבתוך חברה ממשלתית, יכול ח"כ לפעול פעילות פוליטית בחירות אחרי בחירות כבר יותר מ 15 שנים, ועם ישראל חי.
  • סופי
    02/01/2015 12:50:59
    נורא ואיום!!!!
    תאוות הבצע המרדף אחר הכסף והשחיתות פגעה בכל...נדמה שאין כבר חלקה שאינה נגועה.
    מה נותר לחבר'ה הצעירים עוד לעשות בארץ?! מה הפלא שיש נהירה ובריחה החוצה...למקום שפוי יותר.
  • ד"ר מאיר מונסליזה
    02/01/2015 10:55:51
    מלבד כל הידוע יש לזכור שכל חבר כנסת עולה לנו האזרחים המשלמים מסים 5500 ש"ח ליום!
  • לבן-יוסף
    02/01/2015 10:46:07
    אתה צודק מאוד, בלי נתניהו ליברמן לא יכול היה לחגוג כך, להשחית כל חלקה טובה ולשלוט בכל המשרדים של אכיפת החוק לפיכך נתניהו הוא המושחת הראשי.
  • ע. בן-יוסף
    02/01/2015 10:39:49
    כפי שאמרו חכמינו: "הדג מצחין מהראש". והראש זה נתניהו שבהתנהלותו האישית והחולנית משמש דוגמא מושחתת לניצול משאבי המדינה. ליברמן מכיר את שיטתו של הבוס הישיר שלו לשעבר, והוא עולה על רבו. הגיע הזמן לחזור ולחשוף את האמת על ראש ממשלת ישראל.
  • אני תוהה
    02/01/2015 10:00:14
    כיצד עשה נתניהו שותפות עם ליברמן בבחירות האחרונות ואף המתין לו עם תיק החוץ עד שיתברר תיקו בבית הדין והיום נתניהו שותק, נתניהו שותף בכיר למושחתים ואנטי דמוקרט
  • לאזרחית מן השורה
    02/01/2015 10:01:39
    בשבוע הבא אי"ה
  • אזרחית מן השורה
    02/01/2015 09:59:07
    מתי אתה מתכוון לכתוב על מעלליו של נתניהו
  • חבר ותיק
    02/01/2015 09:57:59
    בכל שבוע הדיכאון שלי גובר למקרא המאמרים הנוקביים הללו
    עיצוב: סטודיו נעמה