זקן, אולמרט עובד עליך! (182)  |  

שולה הלא יקרה. תראי לאן היית מוכנה להרחיק לכת כדי לסייע לעצמך ולאולמרט  מכתב אישי גלוי לשולה זקן

                                                               ▪  ▪  ▪
זו הפעם הראשונה שאני פונה אליך ישירות בדרך זו במטרה להעביר אליך חומר למחשבה ולסייע לך להבין כמה תהליכים שמתרחשים סביבך ואינך ערה להם במידה הראויה.

למען האמת העובדתית מעולם לא שוחחנו פנים אל פנים וגם לא טלפונית למרות שאת כיהנת בתפקידים חשובים של מנהלת לשכותיו של אהוד אולמרט בתפקידיו הציבוריים כראש עיריית ירושלים, שר בכמה משרדים חשובים בהם בריאות, אוצר ותמ"ת ובתפקידו הציבורי האחרון כראש הממשלה.

הקשר בינינו היה לאורך השנים חד-צדדי בכתב ונעשה ביזמתי במסגרת עבודתי המקצועית כעיתונאי ופעילותי הציבורית בתנועה שנאבק בשחיתות השלטונית.

הפעם הראשונה שבה אומ"ץ טיפלה בעניין שקשור בך היה כאשר הודלף לנו שפנית למוסד לביטוח לאומי בעקבות נפילה בביתך וביקשת שיקבעו לך אחוזי נכות.

בעקבות הפנייה שלנו משכת את הבקשה מהמוסד לביטוח לאומי ויכולתי רק לנחש את הסיבה לכך.

בינתיים גם הבראת והנושא כבר לא אקטואלי.

מאז התייחסת אלינו בחשדנות רבה ואני הפכתי באורח אישי להיות בעיניך לשמחתי למוקצה מחמת מיאוס.

שולה, אני מבקש לרענן את זיכרונך בעיסוק שלנו במעלליך השונים והמגוונים למקרה שהשהות הממושכת בחדרי חקירות ואולמות של בתי המשפט החמירו את מצב הזיכרון שלך והעדפת לשתוק.

את כיכבת בכל המקרים באור לא מחמיא בתחקירים עיתונאיים, מאמרי ביקורת, פניות של אומ"ץ לרשויות אכיפת החוק, עתירות לבג"ץ ועוד.

המוקד של העניין שגיליתי בך ובמעלליך היה קשור לאדם אחר שאת כינית אותו "מפעל חייך" ואולי שכחת להעניק לו גם תואר של "מפעל מאושר" תרתי משמע.

אני במקומך הייתי מכנה את אולמרט: "משחתת חייך" גם תרתי משמע ואני מקווה שאת מתחילה לרדת לתחילת דעתי בעניין זה.

הסיבה לפניה הנוכחית שלי אליך קשורה למעשה נבלה שעושה לך אולמרט בימים אלה באמצעות פרקליטיו.

הם פנו לבית המשפט וביקשו למנוע ממך ומפרקליטיך לעיין בסיכומים שלהם במשפט הולילנד שבו שניכם, את ואהוד עומדים לדין באשמת קבלת שוחד.

מדוע אולמרט נקט במהלך זה?

מהכרות רבת שנים עם האיש המגה מושחת הזה אני יכול לרמוז לך רק שכל האמצעים הפסולים כשרים בידיו כדי לחלץ את עצמו ללא הרשעה פלילית של קבלת שוחד גם אם הוא יטיל עליך את ביצוע העבירות מבלי שגורלך יגע לליבו האטום.

בעבר דאג אולמרט שאחד מאילי ההון המקורבים אליו דניאל אברהמס מי שקנה את ביתו ברחוב כט' בנובמבר בירושלים יממן את שכר הטרחה של הפרקליט שהגן עליך במשפט פלילי קודם בפרשת רשות המיסים שבו עמדת לדין בגפך.

את הכרת את אברהמס כאשר כיהנת כמנהלת לשכתו של אולמרט בשעה שהיה שר האוצר ורקחת יחד עם אחיך יורם קארשי את פרשת השחיתות הגדולה ברשות המיסים.

אולמרט ניסה אז לארגן לאברהמס ולאיל הון נוסף לואי האריס את רכישת מניותיה של הממשלה בבנק לאומי, פרשה שהוא נחלץ ממנה בקושי.

פניה של אומ"ץ ליועץ המשפטי לממשלה להורות למשטרה לחקור את אולמרט בעניין מעורבותו בפרשת רשות המיסים לא נענתה בחיוב.

גם עתירה שהגישה אומ"ץ לבג"ץ בדרישה שיורה ליועץ המשפטי לממשלה להעמיד לדין את אולמרט בפרשת בנק לאומי נדחתה.

עטרת ראשך אהוד הוא צלופח מהסוג הלא מצוי שהצליח לחמוק לאורך השנים ולא נאכף ע"י מערכת החוק וגם ניצל מכתבי אישום חמורים.

עכשיו עושה אולמרט כל מאמץ לצאת יבש ממשפט הולילנד כדי שיוכל לתכנן את הקאמבק הפוליטי שלו לראשות הממשלה. אולמרט הופיע באחרונה בשורה שלך ראיונות בטלוויזיה ובהופעות בחו"ל.

הפעם אולמרט יעשה זאת בלעדיך מאחר שהפכת עליו נטל. אם הדבר יעלה בידו ותוכניתו תתממש הוא יחפש מנהלת אחרת ללשכתו.

את אולי אינך מפנימה זאת אבל אני יכול להבטיח לך שאני לא אחסוך במאמצים ציבוריים, משפטיים ותקשורתיים במטרה לבלום אותו כדי שלא ימשיך להשחית את יתרת החלקות הטובות שעוד נותרו.

שולה לגביך הכול פתוח בבית המשפט ובקצה המנהרה הפלילית שלך עדיין לא מנצנץ אור. גם הביקורת החריפה שמתחת בשעתו על מערכת המשפט לא תוסיף לך נקודות יזכרו לך זאת לרעה.

"אני מתחיל לרחם עליך באמת ובתמים"
כיום מגן עליך פרקליט מהסנגוריה הציבורית אחרי שטענת שמצבך הכספי חמור ואין ביכולתך לשכור את שירותיו של פרקליט פלילי מיומן.

רמת החיים שמשפחתך מנהלת מעידה דווקא שמצבכם הכלכלי לא רע. אירוע של שמחה משפחתית שערכתם עלה לכם סכום של תריסר משכורות.

גם הטיסות שלך לחו"ל שהיו במחלקת העסקים משחידות שהצגת מצג שווא בפנייתך לבית המשפט לקבל סיוע של הסנגוריה הציבורית במשפט הולילנד.

אני לא מתנצל בפניך על כך שאומ"ץ פנתה בשעתו לסנגור הציבורי הראשי בבקשה לבדוק לעומק את נסיבות הבקשה שלך ונענתה שהאישור של בית המשפט הינו סוף פסוק בעניין זה.

אני מתחיל לרחם עליך באמת ובתמים מאחר שאת עוברת בימים אלה תהליך כואב של חלום ושברו בלי שאת מודעת לכך די הצורך.

האיש היקר שמאז נעוריך כעובדת במשרד פרקליטים ירושלמי שבו היה שותף אולמרט בירושלים לפני שהחל בקריירה הפוליטית שלו סגדת לו, הערצת אותו ללא גבול והגנת עליו בחירוף נפש.

שכבת למענו של אהוד על גדרות תיל אבל הנבל הזה ממשיך לדחוק אותך לפינה ולהפוך אותך לשק החבטות הפלילי שלו. אם היית מסוגלת להתעלות על עצמך היית מבינה שבמשפט הולילנד נחשף לעיניך אהוד באיחור רב בפרצופו האמיתי.

אהוד הוא מנע ממך לחתום על עסקת טיעון שהייתה מבטיחה לך עונש קל יחסית ויעץ לך לסגת מכוונתך, את כהרגלך מימים ימימה נכנעת לו.

קשה לחשוד בעבריין סדרתי מסוגו של אולמרט שעצת אחיתופל שאולמרט השיא לך הייתה למענך.

לאמיתו של דבר העצה שירתה את האינטרסים שלו ונבעה מחששו שאת תפצי את פיך ותביאי עליו את כתב האישום וההרשעה.

היית עושה זאת אולי למרות שבשעתו כאשר אביך המנוח היה שכיב מרע השביע אותך על ערש דווי בנוכחות אהוד שמעולם לא תעידי נגדו ולא תפגעי בו.

שולה הלא יקרה. תראי לאן היית מוכנה להרחיק לכת כדי לסייע לעצמך ולאולמרט.

אחרי מותו של דכנר בבית המשפט בתום יום של חקירה אכזרית ע"י פרקליטו של אולמרט עו"ד רועי בלכר סיפרת בבית המשפט שהיו לך, כביכול, קשרים אינטימיים חלקיים עם שמואל דכנר עד המדינה המנוח במשפט הולילנד אחרי שנועצת עם בני משפחתך כדי להכין אותם מראש לעדות זו שאמורה הייתה לפגוע בהם.

בלי רשותך אני מצטט קטע ממאמר שכתבתי אחרי עדותך תת הכותרת: הרומן המדומה של שולה זקן: "מותו של שמואל דכנר, עד המדינה במשפט הולילנד, בעיצומו של משפט מתוקשר שבו מואשמים, בין השאר, ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט והסייענית המושחתת שלו שולה זקן בקבלת שוחד, מאפשר לצמד המסואב לשלוף מדי פעם שפנים חדשים מגזע מעורב של שקר ודמיון. כך נולד לפני כמה ימים במשפט הולילנד נושא הרומן שהתנהל בשעתו, כביכול, בין דכנר לבין זקן, במטרה להכשיר את כספי השוחד שהיא קיבלה ממנו, שחלקם הועברו לחשבונותיהם של אחרים, ואילו את התכשיטים היקרים שהוא העניק לה העדיפה לענוד באירועים חגיגיים. דכנר המנוח לא היה טלית שכולה תכלת. טליתו של דכנר הייתה מוכתמת בכתמים שונים שנוצרו על-ידי עבירות פליליות ובשל תכונות שליליות מגוונות, בהן אי-אמירת אמת. אבל משום-מה נטיתי בשעתו להאמין לעדותו של דכנר בשלבים המוקדמים של משפט הולילנד, שבמהלכה הכחיש מכל וכל את הסיפור שכאילו היו לו קשרים אינטימיים עם זקן. דכנר טען שהייתה לו היכרות בלבד עם זקן, שנולדה במהלך מגעיו הפליליים עם אולמרט. זקן עצמה אמרה בעדותה במשטרה, שיחסיה עם דכנר שהיה מבוגר ממנה בלמעלה מעשרים שנה היו של אבא ובת. ככל הנראה זה לא המקרה של "גילוי עריות".

אגב, לא שכחנו שזמן קצר לפני פטירתו של דכנר, זקן עמדה לחתום על עסקת טיעון לגבי כתב האישום שהוגש נגדה בפרשת הולילנד וכך הייתה מודה בעקיפין בקבלת שוחד. אלא שהיא חזרה בה, ברגע האחרון, בגלל אנשי אולמרט שלחצו עליה שמא האש תתקרב אליו. אחרי שדכנר נפטר החליטו שולה זקן ויקיריה לטפח מחדש את נושא הרומן. היא נשבעה בפניהם שלא היה לה כל קשר רומנטי עם דכנר, והבהירה להם שבנסיבות שנוצרו הברירה שעומדת בפניה היא להמתין לגזר הדין ולהתפלל שלא תורשע ותיכלא, או לחלופין, לשלוף את נוסח ה"רומן" כאמצעי מניעה של הרשעתה בקבלת שוחד".

אין לי ספק שסיפור הרומן בינך לבין דכנר הוא המצאה מתוכננת ומתוזמנת שנועד לזרות חול בעיני השופט ולהתל בבית המשפט.

למעשה הוא בבחינת ביצים שלא נולדו ואפילו אהוד מגחך.

לתומי חשבתי שהתעשתת באחרונה ואת נערכת למאבק משפטי עצמאי בניסיון למנוע את הרשעתך הבלעדית בקבלת שוחד לעצמך ובהעברת כספי שוחד לאהוד.

כאשר התפרסם השבוע שהגעת יחד עם אהוד לחוות השקמים לאזכרה ביום השלושים של שרון הבנתי שהוא ממשיך לשלוט בך.
תהיי בריאה.