קצין בכיר מאוד מאוד (6)  |  

"מאבטח במחנה מטכ"ל בעל עבר פלילי הצליח לצלם במכשיר הסולולאר שלו את פרטי כרטיסי האשראי של קצין בכיר מאוד ולהעבירם לעבריינים שביצעו באמצעותו קניות בהיקף של אלפי שקלים"(מן העיתונות).

הקצין הבכיר מאוד מאוד ידע מאיפה זה בא לו ולמה זה קרה דווקא לו. למרות שמשכורתו הצבאית גבוהה מאוד מאוד ומאפשרת לו לנהל רמת חיים גבוהה הוא ידוע כחסכן מאוד מאוד בהשוואה לקצינים בכירים אחרים בצה"ל עם "מאוד" אחד בלבד.

בימים האחרונים כל עוד נאסרה הפרשה המבישה לפרסום בפקודת בית המשפט ייסר הקצין הבכיר מאוד מאוד את עצמו על כך שגילה שאננות, לא קרא את המפה הצבאית ונמנע מלהנחות את יחידת בטחון משרד לבדוק היטב את הרקע האישי של כל אלה שיכולים להיכלל במסגרת "סביבתו הקרובה".

בצילומים שהופיעו בכלי התקשורת לא נראה הקצין הבכיר מאוד מאוד כתמול ולא כשלשום ולא כשבוע שעבר ולא כלפני חודש.
שמחת החיים שהייתה מאז ומתמיד הסמל המסחרי של הקצין הבכיר מאוד מאוד התחלפה בעצב גמיש, הליכתו המהירה בקצב של 80 קמ"ש בשטח בנוי נחלשה ל- 70 קמ"ש והחיוך המבויש בזוית פיו החל להתבייש יותר.
על שערו הקצוץ הוא לא משח ג'יל והוא נראה כמו קציצה, עיני הפלדה הירוקות שלו הכחילו ונראו כנחושת, לחייו הורודות החווירו ושיניו הצחורות האפירו.

אבל הבעיה העיקרית של הקצין הבכיר מאוד מאוד הייתה עם רעייתו שגילתה להפתעתה הוצאות כספיות שונות ומשונות שהופיעו בדיווח שהועבר לביתם ע"י חברת האשראי והחלה להציק לו ולשאול אותו שאלות נוקבות חדות כתער.

רעייתו של הקצין הבכיר מאוד מאוד לא קיבלה מבעלה הסבר שהניח את דעתה לכמות הגדולה של ארוחות שחיתות במסעדות בצפון הארץ, תדלוק ללא הפסקה ברחבי המדינה, כמות גדולה של בקבוקי עראק, בשמים יוקרתיים, חולצות אופנתיות, נעלי קאובוי וכספי מזומן ששולמו ככל הנראה לסוחרי סמים.

רק אחרי מאמצים רבים הצליח הקצין הבכיר מאוד מאוד לשכנע את רעייתו אחרי שנשבע לה שמישהו אחר השתמש בכרטיס האשראי שלו ללא ידיעתו והסכמתו למרות שהכרטיס נותר כל העת ברשותו. הקצין הבכיר מאוד מאוד הבטיח לרעייתו כי התנהגותו תהיה טובה וזהירה מכאן ואילך והזדרז להתלונן במשטרה הצבאית ודרש לערוך חקירה יסודית וסודית הרחק מהתקשורת החטטנית.

מבצע האיפול בפיקוחו של פיקוד העורף נכשל מאחר שבסופו של שבוע החליט בית המשפט להתיר את פרסום פרטי הפרשה להוציא את שמו של הקצין הבכיר מאוד מאוד.

הסערה הציבורית הניבה גלים גבוהים וחייבה את הקצין הבכיר מאוד מאוד לעשות מעשה שיהווה דוגמא אישית לפקודיו. הוא החליט לשפוט את עצמו על התרשלות בשמירת כרטיס האשראי.

בטיעונים לעונש טען הקצין הבכיר מאוד מאוד בפני שופטו הקצין הבכיר מאוד מאוד כי יש לו עבר נקי. הוא הביא את הקצין הבכיר מאוד מאוד כעד אופי שטען כי הוא כבר נענש קשות בכך שרעייתו החרימה לו את כרטיס האשראי.

השופט הקצין הבכיר מאוד מאוד התחשב במצבו של הנאשם הקצין הבכיר מאוד מאוד והטיל עליו לכתוב מאה פעמים את המשפט: "אני מבטיח להגביר את זהירותי, אם אסתבך עוד פעם יופיע ליד תוארי רק מאוד אחד".