ליברמן האיום מאיים (17)  |  

"שר החוץ אביגדור ליברמן איים על הנשיא אסד בנאום באוניברסיטת בר אילן כי במלחמה הבאה הוא ומשפחתו עלולים לאבד את השלטון בסוריה. ליברמן שיגר גם דברי אזהרה כלפי ראשי הרשות הפלשתינאית" (מן העיתונות).

עונת האיומים של שר החוץ ליברמן שהחלה בימים האחרונים בקול ענות חזקה עשויה להתעצם בשבועות הקרובים ככל שהוא יחוש מאוים ע"י כמה שרי ממשלה, בהם שר הביטחון אהוד ברק, השר לעניינים אסטרטגיים בוגי יעלון והשר לשיתוף אזורי סילבן שלום, המנצלים את מצוקתו הפלילית ונוגסים בממלכתו.

מקורות לא יודעי דבר המקורבים לסביבתו הרחוקה של ליברמן ונפגשים לפעמים בהלוויות עם הנהג האישי שלו הדליפו לעבדכם הלא נאמן מנין איומים לא מוסווים המצויים בצנרת החלודה של שר החוץ ויצאו לחושך בשבועות הקרובים.

להלן אנו מביאים את רשימת המדינאים הזרים המאוימים ע"י ליברמן האיום בצירוף האיומים המצויים בימים אלה בשלבי שיפוץ אחרונים.

מנהיג החיזבאללה נאסרללה: "אם תמשיך לאיים בהשמדת ישראל לא תוכל להמשיך להסתתר בבונקר שלך. אנחנו  נחפור לך בונקר בעומק של שלושה קילומטר ליד בירות ונקבור אותך חי אסור בשלשלאות. נדאג שתקבל הנשמה מפה לפה מחולה איידס אחרי שנצרוב קודם את לשונך הארוכה",

ראש ממשלת החמאס הנייה: "אם ימשך ירי טילי הקאסם לעבר ישובי הדרום תתחיל הספירה לאחור של ימי חייה של נשמתך העלובה. ונעשה הכול כדי לגרום לך ייסורים וכאבים באמצעות מזל"ט שלנו שיטוס בשמי עזה וישגר אליך גלי חום בגופך המסריח שיפיקו 44 מעלות בצל, יגרמו לך רעידות אדם וישבשו את מערכת החשיבה הלקויה שלך.

נשיא ארה"ב אובהמה: "אם לא תאפשר לראש הממשלה נתניהו להפשיר בהקדם את ההקפאה ביש"ע אני אדאג לכך שהקהילה הרוסית הגדולה בארה"ב תלבין את פניו ברבים".


שרת החוץ האמריקנית  קלינטון: "אם לא תחדלי להציק לנו אמנה את מוניקה לוינסקי המתגוררת בלוס אנג'לס לתפקיד קצינת הסברה בקונסוליה שלנו בעיר".

נשיא איראן אחמדניג'ד: "חתיכת אפס מסריח שכמוך מי אתה שתאיים על מדינת ישראל. אנחנו נשלח אליך באמצעות עורב דואר שחור חבילת חיידקים לייצור שפעת חזירים משודרגת שתפיל אותך חלל במוות חזירים איום ונורא.

ראש  ממשלת תורכיה ארדואן: "יא נחש קוברה שכמותך כנראה שהבדלי הגובה הטבעיים  שבינינו לא השפיעו עליך ואתה ממשיך לשתף פעולה עם המדינות האויבות שלנו תחייב אותנו להעניש אותך ברוח האיסלם. 40 מלקות על הגב התחתון בשולי ישבנך".

נשיא סוריה אסאד: "אם תמשיך להתחמש בטילים ארוכי טווח ולאיים על ישראל נדאג לכך שלא  רק שתאבד את השלטון במלחמה הבאה אלא נדאג לכופף את אצבעות ידיך לצמיתות על מנת שלא תוכל  לעבוד במקצוע שלך כרופא עיניים.

נשיא מצרים מובארק: "בשעתו כשלא כיהנתי כשר החוץ איימתי שבמקרה של מלחמה באזור יש להפציץ את סכר אסואן בארצך וגם שלחתי אותך בהזדמנות אחרת לכל הרוחות. מאחר שאתה ממשיך להיות חד צדדי בסכסוך שלנו עם הפלשתינאים ומאפשר כריית מנהרות חדשות לעזה אני נאלץ להרחיב את תחום האיום. צריך להפציץ גם את הפירמידות בארצך וכבונוס לשלוח אותך גם לכל השדים ולמנוע מהבן שלך להיות בבוא היום יורש שלך בתפקיד הנשיא".

ראש הרשות הפלשתינאית אבו מאזן: "אם לא תפסיק מיד לשגע אותנו ולא תחזור מיד לשלוחן הדיונים אנחנו ננחית עליך מכות כואבות. נקים מחסומים מול הבית שלך ומול ביתו של ראש ממשלת החוצפן פאהיד ותוכל לצאת רק לכמה שעות ביום באישור שלנו ובמקביל נקים קשרים דיפלומטיים עם החמאס בעזה ואפילו נפתח שגרירות ליד מחסום ארז".
  
מחבר דו"ח על "עופרת יצוקה" גולדסטון: "אתה יכול להתבייש ביהדותך איך העזת לחבר דו"ח  קטלני על מעשי נבלה שעשתה כביכול ישראל במלחמה בעזה ולא תסתפק בהסברים שלנו ותעמוד על חקירה בינלאומית. נכריז עליך נידוי בינלאומי באמצעות 100 רבנים שיתקעו בשופרות, אתה תוכרז כיהודי מומר. נפיץ  עליך שמועות על מעשים פליליים שביצעת ונדרוש מהאינטרפול שיסגיר אותך לישראל לצרכי חקירה. ראה הוזהרת פעל מיד ויפה חצי שעה קודם".

ראש ממשלת רוסיה פוטין: "חברי ורעי היקר אכזבת אותי. גררתי קצת את ישראל מכיסה  של ארה"ב לעבר החיק שלכם בתקווה להחזיר אתכם למעורבות פעילה במזרח התיכון ועכשיו מגלים האיראנים שהבטחתם להם מערכת הגנה אווירית חדישה נגד תקיפה אווירית. אני לא רוצה לאיים עליך כי אני פוחד ממך אומר לך רק ברמז אנא אל תעשה זאת. אם לא תשמע בקולי אכעס עליך ואהיה צ'ילבה שלך".