אולמרט הבלתי משוחד הסדרתי (24)  |  

"מעולם לא הוצע לי שוחד ומעולם לא קיבלתי שוחד מאדם, בשום עניין, בשום דרך בין במישרין ובין בעקיפין" (מתוך נאום מצולם בתקשורת של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט).

דבריו הנוגעים ללב של אולמרט העלוב והנרדף על רצח אופיו היהיר והמתנשא הפכו אותו לקדוש מעונה ע"י התקשורת. זו הייתה כנראה הסיבה לכך ש- א א. מנע מנציגיה שארבו לו ליד משרדו להציג לו אחרי נאומו שאלות קשות.

לאחר מאמצים בלתי נלאים הצליחה מערכת "קיפוד" לקבץ מכמה אנשי תקשורת מנין שאלות  הצועקות בעד עצמן. שאלות אלה ישלחו בימים הקרובים אל אולמרט. אנחנו מתחייבים לפרסם במדור זה את תשובותיו של א א. במלואן:

1. בכמה אתה מעריך את הונך האישי בנדל"ן ובנכסים פיננסים? האם אתה נחשב כיום למיליונר כבד, בינוני או קל? כיצד צברת
את הונך במהלך שרותך הציבורי הממושך?

2. מדוע כל אילי ההון הגדולים במדינה הם חברים אישיים שלך מה יצא להם מהקשר אתך וכיצד תגמלו אותך?

3. מהו הסכום הכולל של ההלוואות שקבלת במרוצת השנים מטייקונים מקומיים עפ"י דרישתך וכמה מהן החזרת אם בכלל?

4. האם יש לך חשבונות בנק סמויים בחו"ל? אם תשובתך חיובית נא פרט את שם המדינות הזרות ושמות הבנקים שבהם מוחזקים החשבונות. אם תשובתך שלילית הסבר למה לא מאמינים לך.

5. כמה ציורים מכרה רעייתך עליזה במרוצת השנים לגופים כלכליים ולאנשי עסקים שנזקקו לשירותך? מי קבע את ערכן הריאלי של הציורים? האם לכל הרוכשים ניתנו קבלות?

6. כמה טיסות חינם מימנו לך במרוצת השנים גופים כלכלים או אילי הון פרטיים במחלקות ראשונות ובמחלקות עסקים? כמה פעמים טסת במטוסים פרטיים והפלגת ביאכטות של מיליארדרים?

7. כמה מעטפות של מזומנים בדולרים הועברו אליך באמצעות פרקליטך הלא נאמן אורי מסר?

8. מדוע טענת שלא ידעת שמנהלת לשכתך שולה זקן מאזינה לשיחותיך ואחר כך חזרת בך האם זה משום שהיא מחזיקה אותך במקום האסטרטגי מאחר שהיא מעורבת בעסקיך הכספיים הסמויים?

9. כמה טיסות לחו"ל וכרטיסים למשחקי כדורגל בינלאומיים אטרקטיביים וכן צפייה במשחקי המונדיאלים מימנו לך אילי הון בעל עניין כאות תודה והוקרה על פועלך למענם מכספי הקופה הציבורית?

10.כמה שעונים יוקרתיים, עטי נובע יקרים, עניבות אופנתיות וסיגרים נדירים קיבלת במרוצת השנים מכל מיני בעלי עניין?