המסרונים הסודיים של אולמרט וזקן (25)  |  

"השופט הטיל איסור חמור על מנהלת לשכתו של אהוד אולמרט לשעבר בעת שחרורה בערבות למעצר בית ליצור קשר עם אולמרט ועם מעורבים אחרים בפרשת הולילנד" (מן העיתונות).

 
כאשר התיישבה שולה זקן מחדש על ספסל הנאשמים בבית המשפט המחוזי בירושלים לדיון נוסף במשפט שבו היא מואשמת בכמה עבירות פליליות חמורות יחד עם הבוס שלה לשעבר הקפידה שלא להסתכל לעברו מחשש שתסתבך בעבירה נוספת.
מצלמות הטלוויזיה קלטו שדווקא אולמרט ניגש אל זקן, לחץ בחום את ידה הלא מושטת ולוחש משהו לאזנה הלא בתולה שהייתה עדת שמיעה ברשות בחדרו של אולמרט להרבה שיחות עברייניות והאזינה ללא רשות מחדרה לשיחות הטלפוניות שלו.

ככל הנראה לחש אולמרט לזקן: "נתכתב במסרונים" והיא כדרכה בחול לא אמרה לו "לא".

חלק מהמסרונים שהוחלפו בין אולמרט וזקן באמצעות המכשירים הסולולאריים שלהם במהלך הדיון המשפטי יורטו ע"י שירותי הביון של עיריית ירושלים ומובאים להלן ללא קיצורים, השמטות או תוספות.

אולמרט: "שולה את נראית נהדר בכלא נווה תרצה עשו לך "פאן" ,נהדרת. אני מקווה שתמשיכי ללכת למספרה הזו".

זקן: "תודה אהוד, אתה לא תצטרך להסתפר בכלא יש לך קרחת. אני רואה שרזית. התגעגעתי אליך חבל שלא נפגשנו בחו"ל וסיכמנו כמה דברים מראש לקראת החקירה שלי".

אולמרט: "גם אני התגעגעתי לימים הטובים שעבדנו צמודים בלשכה. את יודעת שיש לי מאבטח צמוד. נגמרו הימים הטובים שלי שבהם אף אחד לא ידע היכן אני שוהה ועם מי אני נפגש".

זקן: "הייתה חקירה קשה ומפרכת נאלצתי להפסיק לשתוק כפי שנהגתי בחקירות הקודמות מחשש   שיכלאו אותי ללא סוף הם יודעים יותר מדי בגלל אורי מסר השטינקר. אל תחשוש לא הסגרתי אותך".

אולמרט: "יום אחד אסגור עם אורי את החשבון על הבגידה. אני משוכנע שאת לא פלטת משהו בטעות. אולי פלטת בטעות מספר של אחד החשבונות שלי בחו"ל, רק זה חסר לי".

זקן: "אפילו ביומנים שלי לא רשמתי את מספרי החשבונות. אל תשכח את החלק שמגיע לי".

אולמרט: "שולה קראתי בעיתון שאת כועסת עלי שהזנחתי אותך שאני עושה עכשיו הרבה כסף מעבודת ייעוץ ולא דאגתי לך לעבודה".

זקן: "אני לא מדברת עם אף אחד ואין לי מקורבים ויחצנים אבל נכון שיש לי בעיות פרנסה".

אולמרט: "סמכי עלי, אמשיך לדאוג  לך כמו תמיד אבקש  מחברי חיים רמון שייקח אותך כמנהלת הלשכה שלו, הוא מרחיב את פעילותו העסקית הפרטית חיים לא ישכח שניסית להציל אותו אז כשהסתבך  עם ההטרדה".

זקן: "אני צריכה כסף בדחיפות  לצרכי מימון ההגנה המשפטית היקרה שלי, אני יודעת שאתה כמעט שלא משלם לעורכי הדין שלך אבל לי אין את האופציה הזו. העמותה שהוקמה למען גיוס כספים עבור ההגנה שלי לא מתרוממת לצערי. התרומות שהתקבלו מגוחכות".

אולמרט: "יש בעיה בימים אלה למשוך כספים מהחשבונות ההם ולהעביר אליך אנסה למצוא דרך סיבובית אולי מסין ומארצות נוספות לצרכי טשטוש בינתיים חייב לעזור לך אחיך יורם, הוא עשה הרבה כסך בעזרתנו".

זקן: "אני סומכת על היכולות שלך כמו תמיד למרות שנוצר מצב חדש ויש הגבלות".

אולמרט: "מאיפה הם יודעים על מיליון השקלים שקיבלתי בעניין הולילנד"?

זקן: "דכנר מכר את כולנו אבל אל תחשוש, בעת החקירה בצעתי פעולות טשטוש שהתאמנתי לקראתן בלוס אנג'לס והחוקרים יצאו מבולבלים, אל חשש לא אמכור אותך ולא אספר על הכספים של הולילנד. אנחנו הבוכרים נאמנים עד הסוף".

אולמרט: "מה הם שאלו אותך, על החשבונות בחו"ל? על אחי יוסי? ועל הבן שאול? אני מודאג מחשש שלא סגרנו את כל הפרצות".

זקו: "לא יגיעו לאף חשבון הכל רדום גם לא לחשבונות המשותפים שלך ושל הירשזון".

אולמרט: "צריך לשמור על קור רוח אולי נצא מכל הבוץ הזה".

זקן: "אבל אני חוששת שיתגלו פרשות נוספות".

כאן התערב השוטר שחצץ ביניהם וביקש מהם להפסיק להתכתב מאולם בית המשפט עם חבריהם ובני משפחותיהם מחוץ לאולם. 

בתום הדיון לחש אהוד לשולה "נמשיך להתכתב מהבית אל תשכחי להחליף את המכשיר".