המפכ"ל הבא לשעבר (31)  |  

"נציב שירות בתי הסוהר רב גונדר בני קניאק הסיר את מועמדותו בהתמודדות לתפקיד המפכ"ל הבא של המשטרה. שלושת המתמודדים יהיו סגן המפכ"ל ניצב אהרון פרנקו, מפקד משטרת מחוז תל אביב שחר איילון ונציג המשטרה בארה"ב ניצב אורי בר לב" (מן העיתונות)


מינוי המפכ"ל הבא של המשטרה עלול להביא למחול של שדות ושדים ולהוליד "פרשה" נוספת שבשלב זה הינה דמיונית. ניצניה נחשפים כאן באורח בלעדי:

עוד בטרם עלה בידיהם של אזרחי המדינה להירגע מפרשת "מסמך גלנט" המקורי והמזויף לסירוגין ולבחירתו של הרמטכ"ל הבא של צה"ל הטיל כתב ערוץ 10 רביב דרוקר פצצת סרחון נוספת מדיפת ריח רע.
 
דרוקר חשף בשידור תכנית המקור מסמך נוסף שהיה כרוך בבחירתו של המפכ"ל הבא של המשטרה והוזמן כביכול ע"י גורם חיצוני בלתי ידוע שביקש לפסול את שלושת המועמדים הנוכחיים ולסלול את הדרך למועמד חדש מחוץ לשורות המשטרה.

הלוגו של המסמך שהוצג בשידור הדרמטי הוטבע על גבי מפיות עטיפה שקופות מזויפות של דוכן בשם "פלאפל מוסקו" מגבעתיים שאינה קיימת במציאות ומשמשת רק כמקדמת מכירות פרסום מדומה של רשות השידור.

הלוגו היה דמוי ציור של פיתה חתוכה בראשה ומתוך גופה מבצבצים שלושה כדורי פלאפל פצועים ושותתי חומוס ובתווך עלה של זית ומלפפון חמוץ.

דרוקר קרא באזני הצופים הנדהמים כמה קטעים מתוך נייר העבודה שכותרתו הייתה "השתלטות לא עוינת על המשטרה" ואני מזדרז לצותת אותם בהשמטות וקיצורים.
  • "א. ההנחה היא המפכ"ל הנוכחי רב ניצב דודי כהן מאוהב בעצמו ובתפקידו לא יפרוש במועד סיום תקופת כהונתו בראשית 2012 וינסה לקבל שנה נוספת. לשם כך הוא ישתמש בנימוק שהוא בעיצומה של עריכת רפורמה במשטרה יש להפשיט מיד את הרפורמה ערומה כביום היוולדה ולהציג אותה כבלתי שפויה שזקוקה לאשפוז כפוי".

  • "ב. מאחר שהמפכ"ל בן עדה מזרחית סימן את סגנו גם הוא בן עדה מזרחית כיורשו צריך לפתוח בקמפיין של אפליית הקצינים הבכירים האשכנזים במשטרה ולהציגם כמיעוט אתני מקופח שלא מצליח להגיע לראש הפירמידה ובקושי שורד. הסיסמה תהיה "רודפים את האשכנזים".

  • "ג. צריך להחשיד את שני המועמדים האשכנזים הניצבים איילון ובר לב בארגון הקמפיין נגד עדות המזרח ולסכסך ביניהם. לכל אחד מהם להעביר מידע בדוי שהשני העליל עליו וכך תיחלש המועמדות שלהם".

  • "ד. צריך לפברק סקר שנערך, כביכול, בקרב 999 אזרחים ע"י סוקרים וירטואליים של חברה בשם "לסקר יש רגליים" שנשאלו, כביכול שאלה מגמתית: "האם המפכ"ל הבא צריך להיות משורות המשטרה הכושלת או אדם חיצוני שינער אותה וידאג לביטחונכם האישי"? התוצאה תהיה ש-99 אחוז מהנשאלים יהיו בעד מועמד חיצוני".

כמה דקות אחרי סיום השידור השתלט כוח של הימ"מ על האולפנים, חטף מידיו של דרוקר את אסופת ניירות העטיפה ועצר אותו לחקירה כדי לברר את זהות המקור שהעביר אליו את העטיפות.

מאחר שאי אפשר היה לערוך חקירה בדוכן "פלאפל מוסקו" שלא קיים במציאות כמפורט, החליטה המשטרה להקים צח"ם (צוות חקירה  מיוחד) להתמקד בזהותו של מי ששרבט את תכנית כיבוש המטה הארצי .

שם הקוד שנקבע לו בחקירה הוא "מיסטר X". כינוי זה היה שמור עד כה בעגה המשטרתית למלשין משטרתי מיומן ששודרג למעמד של מדובב בכיר והסתלק בשעתו מהעולם שכולו רע.

החשודים העיקריים שורה של ניצבים הכוללת ארבע קבוצות מועמדים שמתמודדים על תפקיד המפכ"ל, אלה שהיו פעם מועמדים, אלה שלא רואים את עצמם מועמדים ואלה שיהיו פעם מועמדים.

מקור משטרתי לא יודע דבר גילה לי כי כיוון חקירה נוסף הם חמשת המועמדים לתפקיד הרמטכ"ל האלופים יואב גלנט, בני גנץ, גדי איזנקוט, גד שמני ואבי מזרחי.

המשטרה חושדת שאחרי שיכנס הרמטכ"ל החדש לתפקידו עלולים לפרוש כמה אלופים מצה"ל ואלה יהיו מועמדים לתפקידים שעומדים להתפנות בשנה הבאה: ראש המוסד, ראש השב"כ וראש השב"ס. החשד הפרנואידי הוא שגם תפקיד המפכ"ל נחשק ע"י אחד האלופים הפורשים.

עתה מחפשים מיהו האלוף החושק שיזם את ניסיון הכיבוש של המטה הארצי כדי להחליף את הפלאפלים של צה"ל שעל כתפיו בפלאפלים של מדי המשטרה.